Emily
A nap további részében igyekeztem elkerülni Adam-et, így ki sem mozdultam az irodámból, amíg Hannah nem jött be.
- Remélem nem zavarok! - lépett be.
- Nem, gyere csak!
- Ezt a telefonszámot az imént hagyta itt egy hölgy, azt mondta keresd fel! - nyújtott át egy apró papírcetlit.
- Rendben, köszönöm Hannah!Amikor indult ki az irodából, visszafordult az ajtónál.
- Neharagudj, hogy megkérdezem, de gond van a barátoddal?
- Nem, dehogy is! - gondolom hallotta, ahogy kiabált a folyósón. - Jól megvagyunk!Nem szeretném, ha tudná, hogy miért is emelte fel úgy a hangját Andy. Kitérne a hitéből, tudom. Amiről nem tud, az nem fájhat neki, és én nem akarok fájdalmat okozni.
- Ha bármi van, nekem elmondhatod, bennem megbízhatsz! - mosolyodott el.
- Köszönöm Hannah!Andy várt otthon, egész meglepő helyzetben.
Köténnyel a nyakába kötve, késsel a kezében, a konyhában főzöcskézett.
- Nahát, mi ez a fincsi illat? - dobtam le a táskámat, majd odamentem, hogy átöleljem.
- Majd meglátod! Ne kíváncsiskodj... - letette a kést, majd megcsókolt.
- Erre jönni haza.. Megtudnám szokni! - nevettem el magam.
- Szívesen csinálom édesem!
- Jól van, akkor addig én átöltözöm, amíg te finomat főzöl nekem.. - kacsintottam rá, majd a szobámba indultam.Vacsi után leültünk a kanapéra és beszélgettünk.
- Hétvégén elmehetnénk a szüleimhez.. Már hiányolnak! - mondtam.
- Jól van, felőlem mehetünk! - puszilta meg a homlokom.Eszembe jutott a mai délelőtt.
- Amikor bevallottam neked, hogy Adam.. tudod, miért nem voltál rám dühös? - kérdeztem.
- Mert bízom benned, ha azt mondod, hogy nem akartad azt a csókot, én elhiszem.
- Életem.. Bennem mindig megbízhatsz!
- Tudom jól, te is bennem! - hozzá bújtam.Megnyugtató volt az, hogy ennyire bízik bennem, és én is megbízhatok benne.
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...