Emily
- Nocsak, gyorsabb, mint hittem. - mondta Adam, majd felpattant a földről
Imádkoztam, hogy inkább a rendőrség legyen az, mint Andy.
Andy volt az.
- Mi a..? - lepődött meg, mikor meglátott. Azonnal elsírtam magam. Rettegtem attól, hogy mi fog történni ezután.
- Engedd el!! - neki rontott Adam-nek.
- Előbb meg kell ölnöd! - felelte
- Legyen, ha meg akarsz halni!Próbáltam jelezni, hogy elég legyen, de semmi értelme nem volt. Elegem volt a folytonos tehetetlenségből.
Pár perc értelmetlen verekedés után, Adam vérző fejjel felém rohant, és felemelt ezután a földről. Letépte a számon lévő szalagot.
- Itt az idő csillagvirág.. - mondta. Találgattam magamban, minek is van itt az ideje
- Ne csinálj vele semmit! Itt vagyok én!
- Te fogd be most a pofád Andy fiú! Hagyd a hölgyet beszélni.. Persze miután feltettem a kérdésem..
- Most pedig, az van..hogy választanod kell Emily. Muszáj, különben az estének a legrosszabb forgatókönyvét könyvelheted el.
- Mit akarsz? - kérdeztem
- A kérdés előtt, tisztázom mi lesz, ha nem a jó választ adod. Ő itt, ma meghal. Ebben biztos lehetsz. A kölykök, akiket csinált neked.. Na tőlük is vehetsz majd egy könnyes búcsút..
- A kérdés? - szipogtam
- Egyszerű de nagyszerű kérdés Em drága..
- Najó, ezt a baromságot! Velem van gondod, velem intézd el! - Andy nem akarta annyiban hagyni
- Kussolj! Kussolj!! - előcsúsztatott egy kést a hátsó zsebéből, majd a torkomhoz szegezte.Andy megindult felém.
- Ácsi.. Ha közelebb jössz, elvágom a torkát!
- Abban mi hasznod lesz? Nem lehetsz vele!
- Ki mondta, hogy utána élni fogok? Együtt halunk meg, ha kell!
- Beteg pöcs!
- Csitulj már Biersack! Hallgassuk meg előbb a mi kis barátnőnket..- Szóval, Én vagy ő? Remélem tudod a jó választ.
- Em.. - szólt hozzám Andy
- Na mi lesz Baby? Elismételjem mi lesz, ha nem engem választasz? Ő ma meghal.. - suttogta az utolsó mondatot a fülembeMit is mondhattam ebben a helyzetben. Igyekeztem menteni a menthetőt.
- Te.. - mondtam hallkan
- Hogy? - szorosabban tartotta a kést a torkomhoz
- Téged választalak.. - láttam Andy szemében, hogy összeomlik a válaszomtól, de ettől én törtem össze a legjobban.
- Jó válasz cica.. - puszit nyomott az arcomra - Te pedig.. - mutatott rá a késsel - Ha bármit forgatsz a fejedben, jobban teszed, ha előtte gondolkodsz, hátha valami baja esik..- Tedd le a kést! - egy pillanatra nem figyelt Adam, mikor Andy elővette a pisztolyát
- Haha.. Uh.. Most a frászt hoztad rám.. - nevetett - Töltve van vagy csak játszani akarod a rossz fiút?
- Nem játszok semmit, csak visszaveszem, amit elvettél.
- Tesó, hallottad.. Ő már velem van, és velem is marad. Fogadd el!
- Soha! Elengeded, vagy itt lőlek le helyben! - Andy rászegezte a pisztolyt
- Andy, tedd le kérlek.. - mondtam - Kérlek!
- Pontot kell tenni a végére Emily, különben soha nem lesz boldog életünk! - felelte
- Jaj de romantikus.. - nevetett Adam - Na de várj, azt hitted idejövök felkészületlenül? - ő is előrántotta a fegyverét, majd szembe néztek egymással engem háttérbe szorítva
- Gyáva vagy, nem mersz megölni! - még inkább húzta Andy idegeit
- Nem vagyok olyan, beteg elméjű, mint te, de ha kell szét lövöm a fejed! - Andy csőre töltötte a fegyverét, majd Adam is így tett.- Mit csináljak most?? Az agyam szinte kikapcsolt, pánik uralkodott el rajta
Közéjük álltam.
- Állj!! - kiabáltam - Inkább engem öljetek meg, úgy is miattam van harc köztetek! Elég legyen már az Isten szerelmére!
- Állj arrébb Em!! Nyomás! - utasítani próbált Andy
- Hallgass! Nem megyek sehova! Addig nem, amíg le nem teszitek a fegyvert. Zárjuk le ezt az egész őrültséget, mert ennek nincs értelme! - Adam felé fordultam - Meg teszem, amit kérsz, csak tedd le a pisztolyt. - igyekeztem higgadt maradni, hátha nagyobb hatással lesz rá.
- Megigéred?
- Szavamat adom. Veled maradok!
- Helyees.. - mondta
- Emily, ez a fickó beteg, orvosra van szüksége, hogy hagyhatnálak vele??! Elég rá nézni..
- Naa, ez nem volt szép.. - mondta - Mondjuk azzal a fejjel ami neked van, én sem dicsekednék.. - folyamatosan szívták egymás vérét
- Befejeztétek? Nyuszi csoport..komolyan,mint az ovisok.. Hagyjátok ezt abba! Andy, tedd le a fegyvert légyszíves! Nem akarom, hogy bajotok essen! - főként rá céloztam. Adam cseppet sem érdekelt.Andy beadta lassan a derekát, és lejjebb eresztette a fegyvert..
- Adam, te is! - mondtam
Így is tett.
Egy pillanatra.
Egyetlen pillanatra azthittem, tényleg leteszi a fegyvert.
Olyan gyorsan történt minden..
Egy lövés eldördült.. A figyelmem, a koncentrációs képességem kikapcsolt a lövés zaja miatt.
Távolról hatolt a fülembe, majd egyre csak erősödött. Csengett a fülem mikor Andy-re néztem..
- Andy!! - hagyta el a számat a neve.. Úgy tűnt nincs baja.. Vagy igen?? Már nem voltam magamnál.. Rohantam volna felé, de ekkor még egy lövés dördült el a hátam mögött.
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...