Az út amelyen haladtunk, fákkal volt tarkítva két oldalt. Csend volt a kocsiban, Andy meg csak bámulta az utat, néha vetett rám egy pillantást.
Én csak kíváncsian vártam, hogy hová visz.Egyszercsak bekanyarodtunk az erdőnel egy földesútra. Az út egy kicsit döccenős volt de ki lehetett bírni.
Bevallom egy csöppet megijedtem, mert eléggé távol esett a várostól, sehol senki nem volt a közvetlen közelünkben.Pár kanyar után megérkeztünk egy faházhoz. Az erdő közepén egy faház? Kezdem magam úgy érezni, mint egy horrorfilmben. Mi ez? Talán a ház az erdő mélyén 2-őt forgatják amiben engem fognak megölni, csak éppen nem tudatták velem?
Annyi különbség volt, hogy ez a ház kicsit sem volt ilyesztő, mint egy horror filmben. Sőt, kifejezetten tetszett. Két színtes ház, szép fafaragásokkal.. nem is tudom, lehet valamilyen stílusban épült, de nem igazán értek ehhez.
Ahogy beértem a házba, az ajtóban megálltam.
Andy letette a kabátját és a kocsi kulcsot az előszoba szekrényre.
A ház tágas volt és eszméletlen gyönyörű, amolyan Andy stílus. Leginkább a fekete szín dominált, még a falakon is.- Pakolj le te is nyugodtan. -nézett rám. Észrevette, hogy nem igazán szeretnék megmozdulni. - Ne aggódj, nem eszlek meg. -nevetett fel, azzal a nem mellesleg elbűvölő mosolyával.
Szó nélkül lekapoltam a holmim, a kabátom felakasztottam a fogasra, és követtem őt a konyha irányába.
Nehezen ismertem be magamnak, hogy milyen jól is néz ki.. egy fekete rövidujjú volt rajta egy ugyanolyan színű farmerrel. A haja kétoldalt le volt nyírva de nem volt teljesen kopasz. Középen hosszabb volt, az arcába egy két tincs kószálodott, ami eléggé vadítóan nézett ki.
Na és a tetkói? A nyakán a batman tetoválás valami állati és még kitudja, mit rejteget?Ahh de hülye vagyok! Akarom én ezt tudni egyátalán? Miket képzelek..
A gondolataimból hirtelen felébredtem, amikor megszólított- Kérsz valamit inni vagy enni esetleg?
- Öhm.. egy pohár narancslé jól esne.
- Azt hittem valami ütősebbet szeretnél inni -húzta mosolyra a száját.
- Hétköznap kerülöm az alkoholt de azért köszi.Kitöltötte a narancslevet, majd leült velem szemben a pult mögött.
- Szóval, elmondanád végre mi ez az egész?
- Igen. -a zsebében matatott, elővette a telefonját, valamit pötyögött rajta majd elém rakta a telefont. - nézd meg őt.
Egy lány volt rajta. Kinézetre totál az ellenkezőm. A haja felig vörös volt, félig meg fekete, barna szemű elég magas és csinos nő volt. Bezzeg én.. egy átlagos lány hosszú barna hajjal, barna szemekkel és még csak magas sem vagyok.. vagy 160 cm annak számit? Megnyugtat az a tény, hogy vannak nálam alacsonyabb lányok is.- Aha igen.. na és mit kezdjek a képével?
- Szóval nem ismered?
- Kéne? -néztem rá értetlenül.
- Ő a New Years Day nevű banda énekesnője. És teljesen rám van kattanva, már kivagyok akadva tőle.
- Ah kezdem érteni.. szóval le akarod rázni. De ehhez a sajtó is kell és én is?
- Nos, ami azt illeti a sajtó mindenképp. Az plusz pont, ha te is hozzájárulsz a sikerhez.
- Mégis hogy akarod? Hogy járuljak hozzá én ahhoz, hogy lerázd a csajt? Amúgy meg elég dögös miért nem kattansz rá te is? - Vontam kérdőre, bár a kérdést én sem gondoltam komolyan.
- Azért, mert egyszerűen taszító a személyisége. Nem bírom elviselni, ha csak a közelemben van.
Szóval visszatérve. Szívességet kérnék tőled.. ismét.
- Ez már a második szívességed lesz. Kérlek mondd, hogy nem az amire gondolok. -legbelül sejtettem, hogy mire akar kérni.
- Na mire gondolsz. -hajolt hozzám közel, miközben a konyhapultra könyökölt.
- Játszam el a barátnőd igaz?Mozdulatlanul bámult rám, majd pár másodpercnyi csend után csak annyit mondott:
- Talált!
Ismét elhoztam nektek egy részt, tudom nem lett tökéletes, de azért remélem valamennyire elnyeri a tetszéseteket.
Nos Emily es Andy története innen kezd bonyolódni. Tartsatok velem a következőkben.
Hamarosan jelentkezem egy újjabb résszel, az már hosszabb lesz igérem. 💜😋
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...