Andy
Péntek
A tegnap éjjel mámorítóan jó volt. Meglepett Emily merészsége, ez tetszett.
Persze nem akartam ráerőltetni semmit sem, mindent a maga idejében. Végülis örülök, hogy megtettük.Mikor kinyitottam a szemem Emily nem volt mellettem.
Húztam fel egy nadrágot, majd a fürdőszobába indultam.
Ott volt ő is, fogat mosott éppen az én fehér ingemben, ami nagy volt rá, de még így is elképesztően szexi.Mögé osontam, és átöleltem a derekát,majd a nyakát puszilgattam.
- Jó reggelt szerelmem! - szólt lágy hangon.
- Jó reggelt baby!
- Baby? Ez tetszik.. - letette a fogkefét, majd felém fordult. - Olyan boldog vagyok! - mosolya a füléig ért.
- Hát még én! A puszta jelenlétedtől boldog vagyok! - megcsókoltam.- Mit csinálsz ma? - kérdezte, miközben felöltözött. Egy sötét farmert, és fehér inget viselt.
- Ma nem sok dolgom van. Bemegyek a stúdióba egy órára és ennyi. Te meddig dolgozol ma?
- Fogalmam sincs.. - az arca gonddterhelt lett,amit nem hagyhattam szó nélkül.
- Valami gondd van? Adam csinált valamit?
- Ahogy mondod.. Rámbízta a modelleket. Nekem kell megterveznem a fotózást,és most teljesen sokkban vagyok. Azt sem tudom hol kezdjem.
- Nézd, ez nagy feladat. Akármennyire is nem csípem a pasast, nyilván azért bízta rád, mert hiszi, hogy képes vagy rá. Én pedig nem hiszem, én tudom, hogy megtudod csinálni. - odaléptem hozzá, és megcsókoltam a homlokát.
- Biztos vagy benne?
- Biztos! Az én szerelmem mindenre képes. - megfogta az arcom, majd megcsókolt.- Elviszlek reggelizni! Van annyi időd igaz?
- Igen, van. Majd kilenckor kezdem. - felvett egy fekete magassarkút, felkapta a táskáját és már indultunk is.Beültünk egy csendes kis kávézóba, majd rendeltünk magunknak.
Reggeli közben a telefonom metszólalt. A menedzserem hívott.
- Ki az? - kérdezte Em.
- A menedzserem. - felvettem a telefont.- Hello Brian, mondd mi a helyzet?
- Szevasz Andy, gondoltam szólok, hogy megvan a turné időpontja. Holnap indulunk. Ma pedig kiadjuk az albumot is.
- Rendben Brian, köszi, hogy szóltál!Nem igazán lett jobb kedvem. Vártam már a turnét, de mégnehezebb lesz itt hagyni azt a nőt, aki már az életem része.
- Minden rendben? - aggódó pillantást vetett rám.
- Holnap kezdjük a turnét. Ma pedig megjelenik az album.
- Ez remek hír! - mosolygott ugyan, de éreztem, hogy szomorú lett.
- Lemondom.. Nem akarlak itt hagyni! - fogtam meg a kezét.
- Nem! Nem azért dolgoztál ennyit, hogy lemondd! Igen, nyilván rossz lesz nélküled, de eltelik ez az idő is, és megint velem leszel.
- Gyere velem! - próbáltam rábeszélni.
- Tudod, hogy nem lehet, bármennyire is szeretném. Tegnap Adam alig akart elengedni, akkor három hét kihagyást szerinted eltűrne?
- Igazad van. Átvészeljük ezt!
- Így van!Szombat
- Nagyon vigyázz magadra szívem! - álltunk a kocsinál, a bőröndökkel.
- Te is! Miattam ne aggódj! Hívj, amint tudsz! - megcsókolt. - Szeretlek Andy!
- Én is szeretlek kicsim! Sietek vissza hozzád! - még egyszer szorosan magamhoz öleltem, majd beszállttam a kocsiba.Az arcán, legördülő könnyeket láttam. A szívem majd megszakadt, hogy itt kell őt hagynom.
A visszapillantóból néztem, állt és integetett. Már nem voltunk egymáshoz közel, lassítottam a kocsival, majd kiabáltam.
- Szeretlek! Mindennél jobban!
Ő is vissza kiabálta ugyanezt.Sokáig kerestem az igazit. Amikor Ashleyvel összejöttem, azt hittem örökké fog tartani, de tévedtem.
Azt gondoltam, hogy soha nem leszek annyira szerelmes, mint akkor. Ebben is tévedtem, szerencsére. Emily úgy jött az életembe, mint egy villámcsapás.
Beleszerettem, jobban, mint bárki másba.
Beleszerettem az illatába, a mosolyába, a személyiségébe. Mindent imádok benne.
Ha van örök szerelem, akkor bízom benne, hogy ez az!
YOU ARE READING
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...