Andy
A napjaim Emily nélkül üresek, de rájöttem, hogy nincs rám szüksége, hiszen ott van mellette Adam.. Adam.. Mivel érdemelte ki egy ilyen nőt?
Helyre akartam hozni a hibám, beleestem egy gödörbe, amiből, úgynézki nem keveredek ki.
Costello-val, igen szerettük egymást, de az már régen volt, azóta egy új fejezetet kezdtem.. Legalább is azt hittem. A múltam azóta is kísért.
Egyszerűen mindig talál rá módot, hogy a közelembe férközzön.
Este van, a srácokkal kicsit kikapcsolódtunk egy bárban. Én persze nem iszom, hiszen én hoztam őket autóval.
Nem igazán vagyok a toppon hangulat szempontból.
Körülöttem mindenki nevet, látszólag boldog. Vicces dolgokról beszélnek, én valahogy még sem éreztem át.. Lehangolt voltam.Kis idő múlva kaptam egy hívást.
Emily édesanyja volt.Felálltam és csendesebb helyre mentem. Megköszörültem a torkom, majd beleszóltam a telefonba.
- Sarah...
- Andrew.. Te hol vagy? - nem értettem miért kérdezi
- A bandával vagyok. Történt valami?
- Igen, de azt hittem tudsz róla!
- Miről beszélsz Sarah? - kezdtem megijedni, hiszen a hangján úgy hallatszott, mintha sírt volna
- Emily.. - szipogott - Kórházban van.. Gyere be te is azonnal! - nem akartam hinni a fülemnek
- Mi? Melyik kórházba?
- Stanford..
- Máris indulok!- Srácok én leléptem! - mentem oda a srácok asztalához
- Baj van haver? - állt fel Jake
- Mennem kell..majd hívjatok taxit..Megőrjített a gondolat, hogy baj történt Emily-vel.
Igyekeztem minél előbb a kórházba érni hozzá.Miután leparkoltam a kocsimmal a kórház előtt, azonnal berohantam, és a recepción érdeklődtem Emily felől.
- 2.emelet 34-es szoba.
- Köszönöm!Felérve a lifttel a folyósón egyból Adam látványa fogadott, ahogy a falnak támaszkodik..
- Mi történt? Miért hozták be? - kérdeztem
- Már csak te hiányoztál.. Neked ahhoz semmi közöd! - közeledett felém
- De igenis van közöm! Tűnj el az utamból! - dühös tekintettel néztem rá, majd a két kezemmel meglöktem a vállát
- Héj, fiatalemberek.., ha lehet ne itt! - jött fel egy orvos, és a szoba felé ment, ahol Emily volt
- Hogy van? - siettem oda hozzá
- Már jobban, de sok vért vesztett..
- Sok vért? Ez mit jelent? Mi történt? - biztos valami súlyos dolog
- A hölgy gyermeket várt, de elvetélt. Sajnálom.
- Hogy mit beszél? - nem akartam elhinni. Én erről miért nem tudtam. Miért nem tudtam, hogy terhes?Azonnal látni akartam őt.
- Bemehetek hozzá? - közben Adam is mellém szegődött
- Jelenleg az édesanyja bent van, legyenek türelemmel.Lerogytam egy székbe, a fejemet a kezemimbe temetve.
Kisebb sokk ért. Valószínű, hogy a baba az enyém volt..- Nem lesz rád szükség.. Ha felépült, majd én hazaviszem.. - ült mellém Adam
- Ezt majd Em döntse el, ne te!
- Én ott voltam mellette, mikor megtörtént. Te hol voltál? Mi vezetett, ahhoz, hogy nem vagy mellette? Magadnak köszönheted! - szent beszédet tartott nekem, nem igazán voltam rá kíváncsi.
- Örülsz a bukásomnak valld csak be.. - dőltem hátra a székemben. A düh és fájdalom egyre csak erősödött bennem
- Rosszul gondolod. Viszont azt el kell fogadnod, hogy Emily már velem van.
- Soha! - néztem a szemébe - vissza szerzem őt, helyrehozok mindent.
- Az a hajó már elúszott haver.. A mai nappal végleg.
- Ez meg mit jelentsen?- Valaki bemehet.. - jött ki Emily édesanyja, törölgetve a szemeit.
Szúrós tekintettel néztem Adam-re, aki gúnyos mosollyal bámult, majd felálltam és bementem Emily-hez.
- Emily.. Jól vagy? - felém nézett az ágyon fekve, a szeme könnyben volt.
- Mit keresel itt? - kérdezte
- Anyukád hívott, hogy kórházba kerültél.. - leültem az ágya mellé
- Nem kellett volna eljönnöd!
- Nem hagyhatlak magadra Em! Megtudtam az orvostól, hogy babát vártál..
- Miattad van az egész! Ha.. - csuklott meg a hangja - Ha nem kapom meg rólad meg a bájos hölgyeményedről a videót..
- Milyen videóról beszélsz? - meglepődtem
- Már mindegy.. Miattad vesztettem el a gyermekem! Megölted a gyermekem! - emelte fel a hangját..Én csak szótlanul ültem ott egy darabig, szégyelltem magam, de kíváncsi voltam milyen videóról beszél..
- Kitől kaptad a videót?
- Téged csak az érdekel kitől jött? Egy jóakaró volt. Ráébresztett, hogy milyen egy senkiházi vagy! - a telefonjáért nyúlt, majd keresgélt rajta
- Tessék, parancsolj.. Láthatólag jól elvagytok együtt!
- Em, én.. - nem jutottam szóhoz, tulajdonképpen magam sem értettem, hogy ez mi
- Nem kell a magyarázatod Andy!
- Miért nem mondtad, hogy terhes vagy! Tudnom kellett volna róla, hiszen az én vérem volt.
- És, ha nem a tiéd volt, hanem Adam-é?
- Kizárt. Tudom, hogy az enyém volt! Te nem olyan lány vagy..
- Milyen? Most már egy megtört lány fekszik előtted, akinek semmi reménye sem maradt feléd.. Takarodj innen! Látni sem akarlak!!! - kiabálni kezdettNem tehettem mást, felálltam és távoztam a szobából.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfic| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...