Emily
Miután Liz-től eljöttem, hulla fáradt voltam. Csak arra volt energiám, hogy valamit összeüssek vacsira és Andy-vel legyek.
Nem hiányzik nekem a buli.De Andy kilőve, marad a szerda esti punnyadás.
Az ágyban fekve néztem, ahogy felöltözik. Elegáns, mégis lehengerlő. Fekete ing fehér csíkkal az ujjrészénél, hozzá egy méregdrága óra, inghez passzoló fekete nadrág.
- Biztos nem jössz? - fordult felém, miközben az ingén a legfelső gomgot gombolta.
- Biztos.
- Azt hittem együtt akarsz velem ünnepelni.. - hajolt le az ágyra
- Igen, majd kettesben! Addig is élvezd ki a bulit.
- Nem kellett volna igent mondanom.. Ez a csábos nézés.. Ne tedd ezt velem! - nézett a szemembe
- Ha már megígérted menj! Ha szerencséd lesz még ébren találsz, mire hazaérsz!
- Jól van, megyek. Nem leszek sokáig! - megcsókolt majd a kocsikulcsáért nyúlt az éjjeli szekrényre. - Hívj, ha bármi van! Szeretlek!
- Én is téged! Érezd jól magad!Elég későre járt, éjfél is elmúlt már. Andy még sehol. Nem bírtam már nyitva tartani a szemem, ezért elaludtam.
Később, nem tudom pontosan mikor hajnaltájt, felébredtem Andy kulcsainak zörgésére, majd arra, hogy átölel az ágyon.
A nyakamat puszilgatta, mire elmosolyodtam.- Nem bírtam várni, elaludtam..-mondtam álmos hangon
- Tudod, hogy szeretlek téged? - a hangja nem volt olyan, mielőtt elment otthonról.
- Tudom, de te részeg vagy! - ültem az ágyon, majd az ölembe hajtotta a fejét.
- Egy kicsit.. De ugye tudod? Tudod igaz, hogy csak te vagy nekem? - ölelt át,mint egy kisgyerek.
- Tudom életem, tisztában vagyok vele! - felemeltem a fejét a mellkasomról. - De neked most aludnod kell! - amint kimondtam már le is csukta a szemeit.Lassan letettem a fejét a párnára, lehúztam a cipőjét és betakartam.
Kicsit furának találtam a helyzetet. Nem szokott ennyire lerészegedni, vagy legálabb is én még nem láttam így.
Ugyanakkor jól estek a szavai, még így is. Azt mondják, részegen a legőszíntébbek az emberek, és én a szemeiben ezt láttam.. Na meg az alkoholt, de ez mellékes..
أنت تقرأ
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
أدب الهواة| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...