175.

855 43 13
                                    

Emily

- Mi ez a nagy mosoly? - örülve jött haza a munkából Adam
- Képzeld, bejött egy üzlet, ami sok, sok pénzt hozott!
- Milyen üzlet? Megint valami illegális? - nem lepődtem volna meg
- Nem, ez nem az! Igen nagy befektetés jött a céghez, el sem hiszed mennyi..
- Mennyi? Milyen befektetés? - köntörfalazott, nem mondta ki konkrétan
- 50.000 dollár! Ez rengeteg,és csak a miénk!
- Ez tényleg sok, de elmondanád mire kaptál ennyi pénzt?
- Mondtam már, egy dúsgazdag befektetővel tárgyaltam, és ezt az összeget ajánlotta a szolgáltatásainkért. Hülye lettem volna nem elfogadni.
- Aha, értem.. - láttam rajta, hogy alig akar róla beszélni - És ki volt ez a dúsgazdag befektető?
- Az lényegtelen, a lényeg az, hogy most már mi is dúsgazdagok vagyunk! - karolta át a derekam
- Valóban.. - vettem le a kezeit magamról
- Ne légy már ilyen, nem bízol bennem?
- Hát a fegyveres bizniszből ítélve, kellene?
- Igen, mert ez most tiszta meló! A fegyverekkel végeztem, most ez komoly, és legális!
- Akkor jó. Megyek a gyerekekhez, Kayden sír.
- Ne csináld ezt, nem hiszem nekem?
- De. Én azért vagyok, hogy mindent elhigyjek..

- Miért csinálod ezt? - ringattam Kayden-t a karomban
- Mit? - suttogtam
- Duzzogsz.
- Én ugyan nem..
- De. Hidd el nekem igaz, amit mondok! Tiszta pénz, nem gyilkoltam érte, vagy ilyen..
- Akkor ki volt az a befektető?
- Nem ismerem személyesen, a nevét sem tudom pontosan. Egy licit szerűségen ő kínálta a legtöbb pénzt.
- A cég szolgáltatásai voltak a licit tárgya? Érdekes..
- Igen, miért?
- Nem hallottam ilyenről. Valami tárgy, vagy érték az amire licitálni szoktak.
- Ilyen az üzlet, kiszámíthatatlan.
- Hát jó.
- Megyek, elintézem az ügyvédemmel az utalást, aztán hazajövök.
- Menj csak.
- Csak egyszer bíznál bennem..

Bárcsak menne Adam.. Bárcsak.

Kinéztem az ablakon. Ráláttam Andy villájára. Égett a lámpa, ezek szerint hazáért.

Lucy persze egyből rohant a szobámba.

- Anyaaa!
- Psszt! Halkabban Lucy kincsem!
- Bocsiii.. Itthon van apu. Átmehetek?
- Kicsit késő van már ehhez nem gondolod?
- Kérlek, még nincs sötét..
- Ahh, te lány.. Szólj Mary néninek, hogy jöjjön ide!

- Leteszem Kayden-t, figyelnél rá, amíg elugrok Andy-hez?
- Persze!
- Jó, ha felébredne közben próbáld meg megetetni, sajnos nem tudtam, mert fájt a hasa szegénynek, hátha sikerül ezúttal.
- Jólvan, figyelek neaggódj! Ha felkel adok neki enni.
- Köszönöm. A cumisüvegben van tej, csak melegítsd meg egy picit. De sietek oké?
- Oké.

- Kopoghatok? - nézett fel rám Lucy
- Kopogj.

- Lucy, sziia! - ölelték meg egymást.
- Maradhatok nálad egy kicsit apu?
- Ameddig akarsz! Na és persze, ameddig anyu engedi. Igaz anyu? - nézett rám Andy
- Másfél órán belül érte jövök.
- Mi lenne, ha te is maradnál?
- Nem lehet, Kayden Mary-vel van.
- Jólvan, ahogy gondolod.
- Jó légy Lucy, rendben!
- Jó leszek! - elindultam
- Várj Emily! - szólt utánam Andy
- Igen? - beküldte közben Lucy-t, hogy keressen elő játékot.
- Feltehetek egy kérdést? De őszinte választ akarok hallani.
- Mi az? - tettem karba a kezem előtte
- Tényleg ezt akarod? - kérdezte
- Mit?
- Ezt. Hogy így vagyunk. Egyszer-kétszer látom a gyerekeim, nem vagy velem, Adam még mindig abban a tudatban van, hogy Kayden az ő fia. Hazugságban élsz. Ezáltal én is, mert hidd el, csak miattad nem viszem el onnan Kayden-t és Lucy-t. Szóval, tényleg ebben a hazug, álszent világban akarsz élni?
- Nem. Nem akarok. Nem én választottam, még is ez jutott. Ezzel kell beérnem.
- Tévedsz! Nem kell lejjebb adnod! Még lehet minden olyan, mint régen!
- Tényleg így gondolod?
- Tényleg, és szeretném, ha nem makacskodnál végre! Ki előtt leplezed az érzelmeid? Előlem? Tényleg? - közelebb jött hozzám, majd egy hajtincset eltűrt az arcomból
- Néha egyszerűen csak eltűnnék ebből az életből, tudod? Elfelejteni minden rosszat. Ha előről kezdhetném.. Istenem..
- Helyrehozzuk együtt! Engedd, kérlek! Ne mondd, hogy nem hiányoznak az együtt töltött pillanatok, amikor még egy család voltunk. Boldog évek vannak mögöttünk! Azt akarod, hogy ezentúl így éljük az életünket, Adam árnyékában? Ugyanmár. Adam egy senki, és erre te is hamarosan rájössz! Nem az, akinek mondja magát..
- Hogy érted?
- Mit tudsz?
- Sokat. Te is hamarosan tudni fogsz mindent, csak a türelmedet kérem, már nem kell sok!
- Még több "meglepi". Ezekből van elegem, mert sosincs jó vége!
- Én elég bizakodó vagyok. De, hogy mondjak egy jó hírt is.. Kidobtam Kate-t.
- Valóban?
- Igen. Látom örülsz neki! - észre sem vettem, hogy elmosolyodtam
- Csak egyszerűen nem volt szimpatikus, de ez nem változtat azon, hogy lefeküdtél vele.
- Életem legnagyobb baklövése volt. Nem tudok elégszer bocsánatot kérni.
- Nem kell Andy, igazából nem haragszom. Nem vagyunk együtt. - Csak hiszed.. Itt mi még együtt vagyunk. - tette a kezét a szívére, mire újra elgörbítettem a szám
- Szerinted tényleg ellehet felejteni azt a sok rosszat? Tovább tudunk lépni? Miattam meghalt Tony..
- Akkor miattam meg Mason.. Szóval ne érezd magad felelősnek.. Én sem érzem,mert barátomnak tekintettem. Önszántából nem bántottam volna egyikőjüket sem. Az egyetlen igazi bűnös az Jones.
- Félek Andy, el sem tudod képzelni mennyire! Nem magamat féltem, hanem titeket. A gyerekeket. Hidd el, hogy képes lenne bántani..
- Tudom, de nem hagyom!
- Egyedül egy őrülttel szemben?
- Nem vagyok egyedül! Ti adtok nekem erőt, együtt mindent elérünk!
- Tényleg nem eshet baja a kicsiknek?
- Megígérem! Higyj nekem! Várj itt egy percet.. - visszament a lakásba, majd újra kijött hozzám
- Ezt visszaadom. Tedd el. Benne van ugyanúgy a számom. Ezt csak te ismered. - nyújtotta át a mobilt, amit korábban visszaadtam
- Rendben.
- Hívni foglak!
- Oké..
- Emily, mondj valamit.. Csak mondd, hogy van még esélyünk! Van?
- Van. - feleltem, majd a lassan felnéztem rá
- Ez az én Emily-m! - ölelt át - Kimentelek onnan, csak bízz bennem!
- Bízom, bízni akarok! - megcsókolta a homlokom
- Megcsináljuk együtt!
- Meg! - öleltem át. Hogy ez mennyire hiányzott. Megadtam magam az érzésnek.

Igaza volt Andy-nek. Nem adhattam elő folyton a makacs, félős énem. Igaz, még mindig van bennem félelem, de már képes vagyok szembe nézni vele. Azt akarom, hogy ennek a szörnyű Adam rémálomnak vége legyen!



Sziasztok!💙

Mint tudjátok, hamarosan vége lesz ennek a történetnek, de addig is jövök még jó pár résszel.
Kinek hogy tetszik? Mindig kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora