10.

4.1K 129 1
                                    

Hétvége van. Ma ellátogatok a szüleimhez. Anya nem régiben, pontosan 5 hónapja ajándékozta meg a családot egy újjabb kis jövevénnyel, így igyekszem még gyakrabban járni.

Anyu egy imádnivaló személyiség. Legalább is nekem. Elég humoros, szarkasztikus személyiség, akárcsak én. Hiába.. anyja lánya.

Apu viszont elég szigorú, és anyuval ellentétben egy cseppnyi humora sincs.
De azért szeretem sőt nagyon is.
Egy dolog ami idegesít néha. Mindig a fejemhez vágja, hogy ideje lenne már magamnak férjet találnom. Hiába mondom neki, hogy 20 éves vagyok és előbb járnánk a fiúval, aztán lenne a férjem. Nem sietek el semmit, mindennek eljön az ideje.

Még nem volt pasim, és még nem is voltam úgy pasival. Nemtudom..lehet ez mások szemével gáz, de én egyátalán nem érzem annak.

Összepakoltam egy napra elegendő holmit és nekivágtam az útnak.
Az város fél órára van innen.

Amikor odaértem anyáékhoz, apa éppen a kertben grillezett, anya pedig az öcsémet etette.

- Na ki érkezett meg? - hatalmas mosollyal az arcomon a család felé tartottam, és egyenest az öcsémet fogtam magamhoz.
- Hát szia te drágaság! Hogy van a kicsi Noel baba?
Igyekeztem nem túl erősen nyavarni, nehogy fájjon neki.  De ennek a csöpségnek nehéz ellenállni.
Visszaadtam anyának, majd a grillhez vettem az irányt, ahol a husik és kolbászok már javában pirulgattak

- ühm.. Isteni illata van apa!
- Mindjárt kész van. Itt vagy a konyhában együnk?
- Együnk a konyhában, kezd feltámadni a szél. Nem fog jót tenni Noelnak. Megyek és bent megterítek.
-anya felé fordultam, aki a az öcsém szájáról törölgette le az étlapot.
- Te is jossz anya?
- Igen, úgyis tisztába kell tennem ezt a kis naplopót.

A konyha szekrényhez siettem és elővettem az evőeszközöket, szalvétát.
Anya odajött hozzám, miközben terítettem az asztalt.

- Na mesélj! Történt valami mostanság veled?
- Semmi említésre sem méltó. Illetve de. Megkaptam a beadandót ami jeles lett.
Odajött hozzám és megpuszilta a homlokom
- Az én kislányom! És a fiúkkal hogy állsz?
- Anya! Már te is?
- Csak kíváncsi vagyok!
A beszélgetésünk közepette belépett apa is, kezében az étellel.
- Jaa igen én is kíváncsi vagyok rá!
- Nemár!
Nem szóltam semmit csak leültem az asztalhoz. Nem akartam említeni anyáéknak Andyt hiszen nem nagy szám ami történt..vagyis ami nem történt az csak a nagy szám.

Gondolkodtam, hogy most mondjam, hogy nincs? Bevallom kicsit kellemetlen nekem már ez a téma. Mintha azt éreztetnék velem, hogy egy reménytelen eset vagyok. Mégha tudom, hogy nem tennének ilyet.

Egye fene lesz ami lesz.
- Van barátom, vagyis alakulóban van - helyesbítettem.
- Ez remek! Jövöhéten hozd el, mutasd be nekünk! - mondta apa elég komoly tekintettel, aminek nem igazán lehet nemet mondani. Anyu csak mosolyogva helyeselte apu szavait.

Ez nagyszerű.. Megcsináltad Emily! Most mi a fenét kezdesz?

- Oke majd megkérdezem.
-mondtam és próbáltam nem felvenni velük a szemkontaktust, ezért csak az előttem lévő hús szeletre koncentráltam.

Vacsi után játszottam egy kicsit az öcsémmel majd teljesen kidőltem a fáradtságtól.

Vajon hogy hozzam össze a jövőhetet? Csak egy választható személy van aki talán benne is lenne. Andy. Oh te jó ég! Olyan vagyok, mint Andy! Ha bele megy az én játékomba, nekem is bele kell mennem az övébe..








Hali! Lehet egy kicsit gyorsan halad a sztori és sok is ez egyszerre de ezért nehari😃 hamarosan jön az újjabb rész.

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang