Andy
A vacsorás este után fontos döntést hoztam.
Elmegyek.
Nincs itt semmi keresni valóm. Feladtam minden reményem arra, hogy visszaszerezzem Emily-t.
Adam-mel boldog. Kívánom, hogy maradjon is így.
Ezt viszont Ashley-vel, és a bandámmal is közölnöm kell.
Ashley, bár szeret engem, viszonozni nem tudom az érzelmeit.
Hibás is vagyok egy dologban. Hagytam, hogy többet higyjen a dolog mögé.- Andyy! - kiabált le az emeletről Ash - Elvinnél az egyik barátnőmhöz a plázába?
- Van más választásom? - forgattam a szemeim
- Nincs! Öt perc és kész vagyok!Fantasztikus.. Megint furikázással tölthetem a napot.
- Puszi szivi, majd hívlak! - nyomott egy puszit az arcomra
A bejáratnál egy ismerős arc tűnt fel.
Costello régi barátnője. Lora, azt hiszem ez a neve.
Régen nem voltak Ashley-vel jóban. Az okát azóta sem tudom, hogy miért romlott meg közöttük a kapcsolat, de őszintén, nem is igazán érdekelt.
Úgy látszik, most fordult a kocka.Miután a taxizással végeztem, bementem a stúdióba beszélni a srácokkal.
Gyanítom, hogy nem fognak túlzottan örülni, annak amire készülök.- Csá, haver! - fogott velem kezet Jake.
-Többiek hol vannak? - kérdeztem. Csak Jake volt bent.
- Mindjárt ide érnek, az imént beszéltem velük.
- Jól van, akkor megvárom őket.
- Miért hívtál össze minket? Mi ilyen sűrgős?
- Majd, ha mind együtt leszünk, akkor elmondom.
- Rosszat sejtek..Pár perc múlva már mindenki jelen volt. Itt az ideje elmondani.
- Srácok, én elmegyek. - közöltem
- Mi, csak most jöttél! - viccelődött Ashley
- Nem úgy. Úgy értem, végleg. Új életet akarok kezdeni.
- Mi lesz a bandával? - vágta rá Jinxx
- Nem tudom, talán még adhatunk ki új dalokat, de jelen pillanatban még a kreativitásom is eltűnt.
- Ne hülyülj már! Itt mindenki imád minket, mihez kezdünk majd ezután? Mi lesz a sok fellépéssel? Mondjuk le őket egyesével? - kezdett kiborulni Christian
- Még maradok egy ideig, amig össze szedem magam. Addig pár koncert belefér.
- Minden amiatt a nő miatt van! - mondta dühösen Ashley
- Kiről beszélsz?
- Emily miatt! Felforgatta az életed! Ezzel együtt úgylátszik, a miénket is!
- Menj már, muszáj mindig másban keresni a hibát? Nem lehetnek saját döntéseim?
- Oh, akkor Ashley Costello jó döntés? Egyik kutya, másik eb..
- Ashley nem jön velem. - jelentettem ki
- Mindegy, már döntöttél. - mondta Jake
- Igen. Döntöttem.
- Na jó, én lépek! - Jinxx felkapta a vizet. És jogosan. Annyi év közös zenélés után elmegyek. Ezzel felbomkik a banda.- Jobb, ha én is megyek.. - mondtam az ajtóban állva
A többiek nem szóltak semmit, hagyták, hogy elmenjek. Végülis, mit mondtak volna?
Mikor a kocsimhoz értem, kaptam egy üzenetet Ashley-től.
Jöhetsz értem nyussz! 😌🥰
- Már csak te hiányoztál még...
- Indulhatunk! - szállt be a pláza előtt az autómba - Ma ugye itthon leszel?
- Igen. Úgy is meg kell beszélnünk valamit.
- Mi lenne az? - kérdezte
- Majd otthon. Rendben?
- Hát oké.. Tetszik, amikor ilyen titokzatos vagy! - kuncogott.- Szóval miról van szó szivi? - kérdezte, miközben öltözött át a szobámban. Addig helyetfoglaltam a nappaliban.
- Elmegyek. - mondtam
- Mi? Most? Hova? - hadarta el a kérdéseket.
- El. Talán Kaliforniába, vagy valami távolabb helyre.
- Az szuper! Mikor megyünk? - kezdett lázba jönni.
- Csak én megyek Ashley. Te nem!
- Hogyan??? - kiakadt Most hallgathatom a rinyálását. - Meddig maradsz?
- Nem tudom, talán végleg.
- Ki miatt mész el? A ribanc miatt? - nem akartam hozzátenni, hogy részben miatta is..
- Magam miatt Ash. Úgy érzem megfulladok, ha túl sokáig maradok itt.
- De ne menj el szivi, olyan jól elvoltunk... - elkezdett sírni. A könnyeket biztos elvitte a cica..
- Tunk? Te voltál el, én nem.
- Ne mondd ezt, a tegnapi nap nem erről beszélt! Lefeküdtünk!
- Igen, tény. Ez az első, mióta "összejöttünk", az első olyan alkalom, amiről tudok is, hogy megtörtént!Az arca komolyra váltott, mintha már nem is akarna sírni.
- Kár, hogy a buli estéjére nem emlékszel. Pedig az volt életem legszebb éjszakája. A te elmondásod szerint is az volt. Legalább is, nem panaszkodtál aznap éjjel az ágyban..
- Mondhatsz nekem bármit, amíg magam nem emlékszem a történtekre, nem igazán hiszek el semmit sem!
- Pedig kéne! - emelte fel a hangját - Ugyanis, te mondtad, hogy menjek fel veled szobára! - erre csak nevetni tudtam
- Könnyű összehordani bármit, ha én nem tudom valójában mi történt.
- Pff.. - puffogott magában - Inkább elmegyek lezuhanyozni! - gyors léptekkel a fürdőszoba felé indult.Kis idővel később a telefonja megszólalt, amikor vetettem le a felsőm.
Ash nem hallhatta, hiszen engette a zuhanyból a vizet.
Megnéztem ki az.
Lora üzent.
Még nincs meg! Rajtad fogom leverni a számlát!
Ez meg mit jelent? Mibe keveredtek ezek?
VOUS LISEZ
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fanfiction| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...