130.

1K 55 4
                                    

Andy


Monoton itt az élet.
Egy pár balhét leszámítva, amit az itteni nagyarcok csinálnak, azon kívül semmi említésre méltó nincs.

Viszont egyre inkább magamon érzem Klaus tekintetét, mintha meg akarna ölni vele.

Délután kimehettünk az udvarra levegőzni.
Amint kiléptünk a rácsokon át az udvarra nagyobb szabadság érzet fogott el.
Mindenki csapatokba vergődött, még Fred is megtalálta a maga elfoglaltságát egy hasonló korú úr társaságában.

Gondoltam ha már úgy sincs más dolgom, mi más lenne.. járok egy kört a kerítésen belül.
A kerítésen kívül semmit nem lehetett látni, mert nagy falakat húztak köré. Annyi hely akad, hogy az ott dolgozók, autóikkal elférjenek.

Egy kör után feladtam a sétát, majd leültem egy padra, néztem ki a fejemből, amikor is Klaus barátom arra tévedt.
Társalgós kedvében volt.

- Nyuszó.. Unatkozol látom.. - leült mellém közel. Túlságosan is közel, ezért arrébb húzódtam.
- Nem csípsz Andy fiú? Pedig én bírlak.. Tényleg.. - vállba bokszolt
- Nem vagyok a haverod, ne csípjük egymást, ha nem muszáj.. - nem volt kedvem ezzel a fazonnal beszélgetni sem
- Jó arc akartam lenni.. - pár másodpercnyi csend következett -  Emily Rogers.. - Felemeltem a fejem, majd a szemébe néztem - Jó kis bula.. Nem értem, egy olyan bomba nő, mit eszik egy ilyan pasason, mint te.. Börtöntöltelék..
- A szádra ne vedd a nevét! Rólam meg kopj le! Megértetted? - hajoltam közelebb hozzá
- E-mi-ly.. - húzta el a betűket, incselkedve - A fél város megrakná őt haver, de először én próbálnám ki. - próbáltam visszafogni a dühöm, a szemem erősen becsuktam, a fogaim összeszorultak
- Hallgass.. Még szépen mondom! - feleltem türelmesen, viszonylag higgadtan
- Rajtam kiélvezné minden vágyát, huhú.. Könyörögne újabb és újabb menetért.. nem tűrtem tovább, felálltam majd a jobb öklöm az arcában landolt, ledöntve őt a padról a földre.

- Nem megmondtam, hogy hallgass?!
- Jó tesó.. Nem kell a balhé, vegyél vissza! - az orrából eleredt a vér. Gondoltam elég lecke lesz ennyi, de ekkor rafinált vigyorra húzta a száját - Nem ér ennyit az a ribanc..!- az agyam teljesen eldurrant. Nem bírtam uralkodni magamon, az egy öklös mellé, még jó pár társult. Nem álltam le, amíg az őrök le nem szedtek róla.

- Ha még egy szót szólsz róla, itt helyben megöllek! Tesó! - a kezemet megráztam, rajta seb keletkezett az ütésektől. Klaus nem tudott megszólalni, az egyik fegyőr kaparta fel a földről. Sajnos még megmarad a fajtája.. Lábra állt.
- Nyugalom! Mind a kettőt a cellájába! - ordibált az egyik őr mellettem, majd karon fogtak mindkettőnket. Figyeltek a kellő távolságra..a méreg nem csillapodott bennem, ha a közelemben lett volna, nem menekülhett volna.
A szeretteim nevét senki nem veheti a szájára, pláne nem mocskos szavakkal!


- Ez mire volt jó fiam? - kérdezte Fred a cellában. A kezemet bekötötték egy vékony fáslival.
- Nem én kezdtem..
- Elhiszem, de.. Neked ebből bajod lehet.
- Ne aggódjon értem, megleszek!

- Látogató! - kopogtatta meg a rácsot a felügyelő


- Ma behívtak, mert balhéztál. Mint az oviban Andy.. Mi van veled? - kiakadt az ügyvédem.
- Nem önszántamból verekedtem, kiprovokálta az a seggfej!
- Tudod, ez megdobhatja az éveidet!
- Tudom.. Gondoltam.. De már mindegy, megtörtént
- Jake érdeklődött felőled. Be akart jönni..
- Ne jöjjön, nem kell így látnia!
- Rendben. Tony-val beszéltem. Ráált az ügyre, keresi Emily-t.
- Jólvan, köszönöm! Mennyivel ülhetek többet? Gáz a helyzet?
- Te ezen most nerágódj! Elintézem, de több balhé ne legyen!
- Igyekszem, de kérnék még valamit..
- Mi lenne az?
- Ne tudja meg senki, mikor szabadulok, mindenki higyje a legrosszabbat!
- Készülsz valamire..
- Csak ne szólj róla, ennyit kérek.. Senkinek!
- A számon lakat..






Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now