Andy
Akkor értékeli az ember amilye van, amikor felmerülhet az a veszély, hogy elveszítheti.
Tegnap este ebben volt részem. Féltem, hogy elveszítem az életem értelmét, aki annyit szenvedett, főként miattam..
Reggel beengedtek hozzá azzal a feltétellel, hogy nem ébresztem fel.
Ültem az ágya mellett. Eltűnődtem rajta, hogy milyen is nagy csoda ő.
Minden lélegzetvételét látva, hálát éreztem.Elbóbiskoltam egy kis időre.
Mikor kinyitottam a szemem, az ágyra nézve mozgolódást láttam.
Felébredt Emily.- Szomjas vagyok.. - mondta. Azonnal töltöttem egy pohárba vizet, majd egy szívószál segítségével megitattam őt.
- Hogy érzed magad? - kérdeztem
- Mint aki ki van ütve.. Mit történt? - meg akart mozdulni, de a fájdalomtól nem bírt
- Adam meglőtt. Nekem kellett volna azt a golyót kapnom. Miért védtél meg?
- Ösztönös volt.. Azt sem tudtam mit teszek, csak nem akartam, hogy bajod essen!
- A lényeg, hogy rendbe jössz!
- Ezt mondta az orvos?
- Igen. Szerencsére túl vagy a nehezén!
- Adam? - kérdezte, majd előre tekintett egy pontba. Úgy éreztem gyűlölet van a hangjában.
- Elég kacifántos a történet, most ne ezen rágódj.
- Mi van vele?
- Jól van. Ő is itt van a kórházban kezelés alatt.
- Két lövés volt..
- Adam is kapott egy golyót, de nem én lőttem.
- Ha nem te, akkor ki?
- Grace.
- Ő is ott volt?
- Igen, valószínű követte a fiát.
- Képes volt megtenni..
- Igen, én is meglepődtem rajta. Biztos lehetsz benne, hogy én lőttem volna agyon, ha ő nem lép közbe, főleg miután eltalált téged! Furán érzem magam emiatt, mintha nem védtelek volna meg eléggé.. Úgy sajnálom!
- CSS.. Ne beszélj ilyeneket! - fogta meg a kezem
- Meg sem érdemellek. Túl jó vagy hozzám.
- Ha továbbra is így beszélsz, nem tudom mit csinálok veled. Ne ostorozd magad! Te megmaradtál embernek, Adam-mel ellentétben! Ha lőttél volna, valószínűleg nem itt ülnél mellettem, hanem valamelyik cella rácsai mögött. Az jobb lenne? Kétlem. Már eleget voltál ott, és az volt életem legszörnyűbb időszaka, még egy lövésnél is rosszabb! Szóval, kérlek.. Szépen kérlek, légy büszke arra, hogy te nem vagy egy gyilkológép! Te a gyerekeim apja vagy, és az én szerelmem, akiért meg is halnék!
- Isten ments, hogy elveszítselek!
- Nem fogsz! Itt vagyok!
- Életem vagy! Nem tudom mi lenne velem nélküled. - csókot nyomtam meleg kézfejére, amitől a könnyes szeme ellenére elmosolyodott.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Hayran Kurgu| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...