94.

1.7K 63 5
                                    

Emily

Andy nem sokkal később vissza is érkezett.

- Már hiányoltalak! - öleltem magamhoz a konyhában
- Én is téged!
- Komolyan.. Annyira hiányoztál már! - néztünk egymás szemébe. - Mindig próbáltam magam becsapni, hogy kiverjelek a fejemből.
- Engem nem lehet olyan könnyen.. Felejthetetlen vagyok. - incselkedett
- Igen, az vagy! - nevettem, de mégis komolyan gondoltam.

- Arra gondoltam rendelhetnénk valami kaját.. - mondtam. Közben a pultnak dőlve átkarolt engem
- Az remek ötlet!
- De.. Szerintem az ráér egy kicsit. Nem? - elkezdtem legombolni az ingét
- Hát nem tudom, elég éhes vagyok.. - hunyorított rám a szemeivel, majd benyúltam az ingje alá, és a tenyeremmel végigsimítottam a mellkasát, aztán haladtam lefelé
- Biztos vagy benne? - kérdeztem oldalra döntött fejjel.
- Najó, azthiszem várhatok egy picit.. - megállította a kezem, majd felemelt. A dereka körül összekulcsoltam a lábam, majd elindultunk a szoba felé.

- Imádom ezt a tüzet a szemedben! - nézett rám vágytól égve, miközben a hátamon feküdtem az ágyon.
- Inkább most ne mondj semmit, csak csókolj meg!

Egyre inkább éreztem azt, hogy a testem elgyengül az ő karjaiban. Mámorító érzés járt át, amit nem lehet megúnni.
A szívem, ugyanúgy, mint a legelsőnél, kiakart urgani.

Valahogy viszont mást szerettem volna.
Néztem, ahogy végigcsókolja a testem minden tájékát, majd amikor a számhoz ért, kezembe vettem az irányítást, és egy mozdulattal átfordultam.

Meglephette ez a húzás, de látható volt az arcán, hogy tetszik neki. A szexi mosolya mindent elárult. Kíván engem.

Közelhajoltam hozzá, majd csók helyett, beleharaptam a szájába, amitől felszisszent egy kicsit.

- Csak nem fájt? - kérdeztem lihegve.

Magához szorított, és szenvedélyesen tovább csókolt.

- Szóval bejön.. - nevettem
- Shh! Inkább ne beszélj..-mondta azt, amit én a legelején..


Később csak feküdtünk egymás karjaiban.

- Ugye nem voltam gáz..? - kérdeztem
- Még mindig itt tartunk? Mi gáz, és mi nem? - simogatta meg a fejem
- Jó, csak még nem voltam ilyen.. Ilyen.. - nem találtam a szavakat.
- Ilyen ellenállhatatlan, szexi, vad, szenvedélyes.. Valóban nem. Most voltál a legjobb! - csókolt meg
- Tuti? - mosolyodtam el
- Naná! De mindenhogy imádlak, nincs olyan, hogy valamit rosszul vagy gázul csinalsz!
- Igen? Akkor egy ismétlést szentelhetünk ennek nem? - már megakart csókolni, mikor hozzá tettem - Előbb rendelek pizzát!

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora