Egy héttel később
Andy
- Biztos, hogy te is akarsz jönni? - kérdezte Benett, miközben már az irodájában készen is állt Adam licitjére.
- Persze, nem hagynám ki.
- Hogy akarsz elvegyülni? Nem gondolod, hogy felismernek?
- Szerinted miért öltöztem ninjának? - mutattam a talpig fekete, kapucnis öltözékemre.
- Hát, ha ez beválik, akkor papnak állok..
- Készítsd a misebort, mert tutira beválik. A háttérben maradok, nem lát meg senki sem.
- Rendben, bízom benned. Egy kérdés..
- Igen?
- Mennyi pénzt tennél fel erre az egészre?
- Amennyit kell, ne hagyd, hogy másé legyen a cég!
- Vettem.Emily
- Hová készülsz ilyen elegánsan? - kérdeztem Adam-től
- Dolgozni.
- Hétvégén?
- Igen, fontos elintéznivalóm van, pár óra és itthon leszek.
- Hát jó..- Mami.. - súgta Lucy
- Miért suttogsz kicsim?
- Adam bácsi elment? - kérdezte
- Igen, miért?
- Elvinnél apához? - kiskutya szemekkel nézett rám
- Legyen, de nem leszel sokáig!
- Jólvan!
- Felöltöztet Mary, aztán indulunk, oké?- Hát ez fura.. - Ezúttal Kayden-t is magammal vittem Andy házához, de senki nem nyitott ajtót. Még Kate sem.
- Nincs itthon apu? - nézett fel rám Lucy
- Úgy tűnik kicsim, senki nincs a házban. - biztos ketten mentek el valahova. Édes kettesben.. Hányok.
- Oh...
- Ne légy szomorú édesem, biztos dolga akadt. Máskor eljövünk. Rendben? - emeltem fel az állát
- Biztos eljövünk?
- Nem mondtam volna, ha nem így lenne! Nem szoktam a levegőbe igérgetni, főleg neked!Andy
- Mindjárt ideér Adam. Rejtőzz el! - mondta Benett
- Oké.. Ne feledd! Bármennyit kell fizetni, te ne engedd, hogy másé legyen!
- Tudom, meglesz, emiatt nem kell aggódnod.
- Bízom benned! Megyek, hátul leszek..- Akkor kezdjük is a licitet, ha már mindenki megérkezett! - mondta ki végül az ülésvezető. Adam büszkén ült a kisebb tömeg előtt, szürke, méregdrága öltönyében.
El is indult a licit.
- 3000 dollár! - tette fel az első tétet, egy kicsit termetesebb alak.
- 10.000 dollár! - jött a következő
- 32.000 dollár! - határozott hangon tette meg a tétet Benett.
- 32.000 dollár, először, másodszor..
- 50.000 dollár! - Egy jól öltözött úrihölgy volt az aki ezt az árat kínálta.- Gyerünk Benett, gyerünk..
- 50.000 dollár a szőke hölgytől, először..
- 70.000 dollár! - Benett emelte a licitet
- 110.000 dollár! - a nőci nem hagyta magát. Annyira sokalták az árat,hogy már csak Benett és a szőke nő vívtak csatát a Rogers cégért.
- Ez nem semmi kérem szépen! 110.000 dollár! Még valaki többet?? Először, másodszor..
- 300.000 dollár! - a számok hallatán a hölgy elcsüggedt, úgy tűnt feladta.
- 300.000 dollár, először, másodszor, és harmadszor! Elkelt!! A Rogers cég mától a 7-es sorszámú fiatalemberé! Gratulálok!Adam örült, mint majom a farkának, a hatalmas összegtől.
Nem sokáig fog örülni, ebben biztos lehet.
Most, hogy ez enyém a Rogers cég, innen minden simán fog menni tovább!Élvezd ki a sikert, Adam Jones.
KAMU SEDANG MEMBACA
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...