Emily
A telefonomra pillantva egy csomó hívásom volt Andy-től. Amint letettem volna a kezemből ismét csörgött.
Felvegyem? Ne vegyem fel?
A hüvelykujjam a piros gombra nehezedett.
Nem volt hozzá erőm, hogy egyátalan a hangját is halljam.Kimentem a konyhába, keresni valami ennivalót.
Végig néztem a kínálaton..majd az oldalsó polcon megakadt a tekintetem.
Egy üveg vörösbor. Ez lesz a megfelelő számomra.Bevittem a szobámba egy poharat, kortyolgattam miközben a rajzokon dolgoztam.
Észre sem vettem, hogy elfogyott az üveg bor, automatikusan tölteni akartam a következőt.
Már éreztem magamon a hatását,de ez nem tántorított el attól, hogy ne keressek még egy üveggel. Biztosan akad még a házban.Találtam egy újjabbat, majd azt is szép lassan kortyolgatni kezdtem. Rajzolni már képtelen voltam, így bekapcsoltam a tv-t.
Közben Liz és Matt is megérkezett. Hallottam a lépcsőn a magassarkú kopogását, majd Liza benyitott.
- Hahó, megjöttünk! Nem jössz le te is? Hoztunk pizzát! - támaszkodott a falnak.
- Inkább passzolom.. - legyintettem felé a kezemmel
- Em, te ittál? - közelebb jött hozzám, leült mellém az ágyra
- Keveset..
- Aha, látom.. Tudom, hogy rosszul érzed magad, de nem kell italba folytanod a bánatod! Itt vagyunk mi egymásnak! - fogta meg a kezem
- Mi? Nekem ő kell! - kiborultam
- Drágám.. - ölelt át - Minden rendben lesz oké?!
- Hogy lenne rendben? Hogy?
- Túl leszel rajta Emily! Higyj nekem!Csak sírtam a karjaiban, mire egyszercsak elálmosodtam.
- Aludj, a pizza később is megvár téged! - betakart, majd egy puszit nyomott a homlokomra.
2 héttel később
Bent a cégnél ma elég nagy volt a tolongás.
Nem hiába. Egy hét múlva lesz az őszi kollekció bemutatása, ez a mi irodánkra is kihat, hiszen a helyet mi szolgáltatjuk.Mrs. Johanson meg van elégedve a munkámmal. Imádta a ruhákat, amiket terveztem. Legalább ennyi jó történt ebben a pár hétben.
Adam-mel is kezdünk jóban lenni. Nem nyomul úgy, mint az elején. Baráti viszonyban lettünk.
Andy azóta is keresett párszor, de mivel nem válaszoltam sem az üzeneteire, sem a hívásaira, így már ő sincs annyira képben.
Persze, attól még nem felejtettem el őt, az érzéseimet iránta. Dühöt és fájdalmat érzek, ha eszembe jut.- Egy kávéra eltudsz szabadulni? - éppen iratokat egyeztettem a csapattal, mikor Adam oda jött hozzám
- Most nem megy, de 10 perc múlva végzek.
- Oké, addig kikérem neked is! - a kantinhoz ment.- Köszi! - vettem el tőle a forró kávém
- Üjjünk le egy percre! - mutatott egy asztalra
- Jó, de tényleg csak egy percem van!
- Pár perc pihenőt azért érdemelsz! Ne hajtsd túl magad! - kortyolt a poharába
- Nem lazsálhatok. Egy hetem maradt.
- Igen, de itt vagyunk neked mind! Segítek.
- Tudom, már így is sokat segítettetek. - mosolyodtam elAz első korty kávém után elkapott a rosszullét, és a vécéhez rohantam.
Hallottam, hogy Adam utánam jött a női mosdóba, megállt a wc ajtaja előtt.
- Jól vagy Emily? - kérdezte
Nem voltam jól. Biztos elronthattam a gyomrom, mert amit reggeliztem, az most itt landolt.
- Igen, jól! - a beszéd is nehezemre esett abban a pillanatban. Azt éreztem bármelyik pillanatban jöhet egy újabb kör.
Nem tévedtem. Jött is.Lehúztam a wc-t majd a kinyitottam az ajtót.
- Muszáj volt ezt végighallgatnod? - kérdeztem, miközben készültem megmosni az arcomat
- Baj van? Vigyelek dokihoz? - kérdezte
- Dehogy, biztos az idegességtől van. Annyi minden felhalmozódott már, nem látok ki belőle, annyi dolgom van. Vagy pedig csak elrontottam a gyomrom.
- Biztos vagy benne? - nézett rám komoly tekintettel,mire megálltam vele szemben
- Igen! Már nincs semmi bajom. Menjünk vissza dolgozni! - indultam ki a mosdóból- Várj! - állított meg az irodám előtt.
- Mi az?
- Este ráérsz?
- Attól függ.. Miről van szó?
- Elmennénk egy helyre, iszogatnánk, beszélgetnénk. Benne vagy? - tette zsebre a kezét
- Akkor igen, ha ez nem randinak számit.. - néztem rá gyanús tekintettel
- Határozottan nem randi! - vágta rá apró mosollyal az arcán
- Akkor jó! Gyere értem nyolc-ra.
- Pontban nyolckor!
KAMU SEDANG MEMBACA
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...