36.

2.3K 90 0
                                    

Emily

Kedd

Reggel értekezlettel kezdtem a napot. Jól fogadták az ötletem, meglepően jól.

- Remek voltál! Mindenki imádta. - gratulált Adam, miután kijöttünk az irodából.
- Köszönöm! Nagyon izgultam, remélem nem volt feltűnő.
- Egy kicsit sem. Megnyerő voltál!

Közel lépett hozzám, amitől csak zavarba jöttem. Talán igaza volt Andynek. Tényleg érez irántam valamit. De én ezt nem akarom..

- Most visszamegyek az irodába. Majd találkozunk.

Gyorsan magamra zártam az ajtót, majd leültem az asztalomhoz.

A telefonom az irodában hagytam, ezért lecsekkoltam, hogy keresett-e valaki.

1 nem fogadott hívás Liztől, 2 pedig Andytől.

Először Andyt hívtam.

- Életem, szia! Láttam kerestél. Most volt az értekezlet amiről meséltem neked.
- Na és hogy ment szivem?
- Jól. Elfogadták az ötletem.
- Mikor lesz a bemutató?
- 1 hét múlva. Rettentően izgulok..
- Minden rendben lesz neaggódj, én bízom benned! - a hangja teljesen megnyugtatott és feltöltött.
- Nekem csak ez számít! Örülök, hogy mellettem állsz. Bárcsak most is velem lennél!
- Már nem sok van hátra, hamarosan otthon leszek és elhalmozlak csókokkal!
- Alig várom!
- Később még hívlak rendben?
- Rendben. - a háttérben rajongók kiabálták Andy nevét. Jókor hívtam, pont, amikor koncert előtt van. - Vigyázz magadra! Ügyesen!
- Úgy lesz! Szeretlek kicsim!
- Én is! Puszi!

Amint leraktam tárcsáztam a következő számot. Lizt.

- Szia Liz! Miújság? - kérdeztem
- Szia csajszi! Velem minden oké, és veled?
- Túl vagyok egy értekezleten és ki szeretném ereszteni a gőzt. Menjünk el valahova meló után!
- Oké, én benne vagyok. Gyere hozzám 6-ra.
- Ott leszek!


A mosdóban találkoztam Hannahval.

- Szia! Nem is láttalak egész nap. Hol voltál?
- Nem volt kedvem ma bejönni.. - szomorúnak tűnt.
- Baj van? Mondott valamit Adam tegnap?
- Mondott. Olyanra, amire nem számítottam. Emily, Adamnek te jössz be nem én. Csak nevettem ott, mint egy idióta, miközben arról áradozott, hogy milyen tökéletes is vagy..

Uramisten.. Én nem ezt akartam. Most már tudom, hogy minden szó igaz, amit Andy mondott Adamről.

- Nekem barátom van Hannah, szeretem őt. Nem fogom senkiért sem otthagyni. Nálam Adam szóba sem jöhet! Úgy sajnálom!

- Nem számít. Feldolgozom valahogy..

Kiment a mosdóból. Úgy tűnt nem csak szomorú, de dühös is rám.

Adam irodájának ajtaja nyitva volt, de nem volt bent.

Magamra csuktam az irodám ajtaját, majd hirtelen a szívem is megállt.

Az asztalomnál ült, feltett lábakkal.

- Megijesztettél! - mondtam, miközben kapkodtam egy kis levegőért.
- Nem akartalak megijeszteni! Gondoltam benézek hozzád, de nem voltál itt.
- Mosdóban voltam.

- Láttam a pasid a tv-ben. Csak nem turnézik?
- De igen. Miért?
- Csak kíváncsiságból.. Meg hát, ahogy megfigyeltem elég sok lánnyal volt körülvéve. Nem vagy féltékeny, hogy ennyien rajongnak érte?
- Bizom benne. Nem aggódom.
- És ő nem aggódik miattad? Így egyedül hagyni egy ilyen gyönyörű lányt, mint te..
- Ugyanmár..

Felállt az asztaltól, majd hozzám sétált. Szinte már a képembe.

- Tetszel nekem Emily! Nagyon is! Tudom, hogy már másé vagy, de nem mondok le rólad! Elvarázsol minden porcikád, ami egyre jobban csábít.

Köpni-nyelni nem tudtam. Megleptek a szavai, és meg is ijedtem tőlük.

- Biztosan tévedsz.. Nem csábítalak!
- Elég rád néznem. Érzem, hogy te is így éreznél, ha a Biersack srác nem lenne.
- Rosszul gondolod! Nem lesz közöttünk semmi, és, megbocsáss.. Dolgoznék!

Nyitottam az ajtót, majd kitessékeltem. Az ajtóból még visszanézett rám.

- Nem adom fel!

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora