Szavakkal alig lehetett leirni, ami fogadott.
A terem telistele virágokkal, pontosabban rózsákkal, mindenféle színben. A terem közepén volt az asztalunk, amihez rózsaszirmokból kirakott út vezetett. Mindenhol ragyagó gyertyafény. Az asztal gyönyörűen, elegánsan megterítve, a székeken fehér színű kis masni lógott.Elállt a lélegzetem a látottaktól, és csak csodáltam a tekintetemmel. Könny lábadt a szemembe, elérzékenyültem ettől a meglepetéstől, mert ilyenben vagy hasonlóban soha nem volt részem.
Első randinak ez elég komoly, de mégis oda meg vissza voltam érte.
Andy látta rajtam, hogy nehezen tudok megszólalni és tartogatom a könnyeimet. Maga felé fordított, nyomott az arcomra egy puszit.
- Örülök, hogy tetszik! Le sem tudnád tagadni, hogy nem.
Álltam vele szemben, majd az én számon is kicsúszott pár szó- Én nem tudom mit mondjak. Olyan nehéz erre szavakat találni. Gyönyörű minden!
Megfogta a kezem, majd szó nélkül az asztalhoz vezetett. Kihúzta nekem a széket.
- Parancsoljon Hölgyem!
Zavaromban ismét egy kukkot sem szóltam, nemtudom ezzel már kezdenem kell valamit.
Andy az üvegfalon keresztül intett egy lent tartózkodó pincérnek, hogy jöhet felvenni a rendelést.
Amint elém rakta az étlapot, nagyra nyíltak a szemeim.
Az ételek nagyon drágak voltak.. Mondjuk nem csodálkozom, amilyen fancyn néz ki ez a hely...- Mit kérsz Emily?
Filózgattam, végül a választásom egy könnyű tésztasalátára esett. Nem igazán voltam éhes, azért választottam ezt.
Andy steaket rendelt. Utálom a steaket, valahogy nem az én ízlelésemnek felel meg.Az étel valami mennyei volt. Majd pár falat után, beszélgetésbe kezdtünk.
- Miért hoztál el randira? - nyilván hülye kérdés, de tőle szerettem volna hallani a választ.
- Igazából, mióta találkoztunk..
- Mióta orrba csaptál... - vágtam a szavába.
- Igen. - nevetett fel. - Azóta itt motoszkálsz a fejemben. Van benned valami ami nem enged el tőled, és ez az ajánlattól független.
Nem tudom, hogy te mit gondolsz rólam, vagy hogy úgy érzel-e irántam, ahogy én veled kapcsolatban.Nem takargathattam magamban azt a tényt, hogy egyre jobban tetszik nekem, de valami mégis arra kényszerített hogy ezt mondjam.
- Belemegyek a játékba.
- Tessék? - nézett rám meglepődött arccal.
- Leszek a barátnőd, hogy lerázd azt a csajt. Cserébe te is teszel nekem egy szívességet.
- Nos, rendben van. Mi lenne az?
- A szüleim nyaggatnak azzal,hogy miért nincs már fiúm,majd egyszercsak azt böktem ki nekik, hogy van. Hétvégén kéne bemutatnom nekik az újdonsült pasim, aki te lennél.
- Ah, szóval oda-vissza megy a dolog.. - rafinált mosolyt láttam az arcán.
- Igen. Te segítesz rajtam, én is segítek rajtad.
- Legalább gyakorlunk egy kicsit a kapcsolatunkra. - kacsintott rám.
- Ahogy mondod. Akkor áll az alku? - emeltem fel a poharamat koccintásra.
- Áll.A vacsora után hazaindultunk.
Halk zene szólt a kocsiban, a hangulat kellemes volt. Most ez lehet, hogy klisésen hangzik, de melegség töltötte el a szívem. Láttam rajta, hogy ő színtén így van ezzel.- Megérkeztünk. - leállította a kocsit.
- Mikor kell mennem a szüleidhez?
- Holnap. - kicsi csend után hozzátettem.
- Aludj nálam, reggel innen indulunk.
Rám mosolygott azzal a kedves kis mosolyával, már - már kezdek belebolondulni ebbe a mosolyba.- Ahogy szeretnéd!
Bementünk a lakásba.- A járást már ismered, a szobában, ahol aludtál, minden cucc megvan. Oh, ruha nincs nálad, amiben alhatnál.
- Nem számit, majd alszom félmeztelen.
- Rendben. Kérsz valamit?
- Nem köszönöm.
- Szólj, ha mégis.
- Jóéjszakát!
- Neked is, és köszönöm az estét!
- Nincs mit megköszönnöd!A szobámba indultam átöltözni, amikor hirtelen megfordultam és már csak azt láttam, hogy háttal nekem, leveszi a pólóját..
Nem akartam tovább nézni, nehogy észrevegye,hogy nézem és mert zavarban voltam. Gyorsan megfordultam és a szobámba vettem az irányt.Becsuktam magam mögött az ajtót, majd pizsamára öltöztem.
Az ágyban fekve még kavarogtak a gondolatok a fejemben, de végül elfogott az álmosság és lecsukódtak a szemeim.Sziasztok! Egy hosszabb résszel jöttem nektek, talán ez eddig a leghosszabb rész. Remélem valamilyen szinten elnyerte a tetszéseteket❤️
Emily és Andy története még csak most kezdődik. 😏😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockstar a párom [BEFEJEZETT]
Hayran Kurgu| ÚJRA - Új borítós folytatás⚠️ Megtalálod a profilomon! ❤️ | / A rossz indulatú kommenteket mellőzzük a komment szekcióban. Ha mégis megtennéd, annak tudatában tedd, hogy törlésre kerül! Nincs szükség itt negativitásra. / Nem igazán rajongok a roc...