72.

1.7K 66 0
                                    

Emily

Adam a hétvégét nálam töltötte. A hétfő ugyanúgy indult, ahogy mindig, csak most nem a munkahely volt az első, ahová mennem kellett.

- Biztos el akarsz kísérni a vizsgálatra? - kérdeztem Adam-et, miközben pakoltam be a táskásmba a legszükségesebb holmikat
- Igen, nem akarlak magadra hagyni. - kötötte meg a nyakkendőjét
- Ahogy akarod!

Mivel nem volt időntom, így ki kellett várnom a sorom a rendelő előtt. Szerencsére nem voltak sokan előttem, így viszonylag hamar rám került a sor.

- Emily Rogers! - szólított az asszisztens hölgy
- Megyek! - feleltem

Adam addig a folyósón várt rám.

- Vetkőzzön át kérem, és kezdhetjük is. - utasított a doktor úr.

Miközben magamra húztam a zöld ruhát, a szívem kalapált.

- Feküdjön le kérem! Gyors vizsgálat lesz, utána mindent átbeszélünk.

- Nos, igen. Ön valóban várandós. - válaszolt pár perc után - Gratulálok!

Boldog voltam. Egy pici baba akinek az élete rajtam múlik. Bárcsak ne így történt volna, bárcsak velem lenne ő is..

Mosollyal az arcomon hagytam el a szobát, Adam az ajtóban ált.

- Na? - kérdezte
- Ahogy mondtam. Terhes vagyok!
- Gratulálok! - ölelt át - Itt leszek neked mindig, mindenben melletted állok! - puszilta meg a homlokom
- Köszönöm Adam! - öleltem át

Úton a kocsiban Hannah keresett telefonon.

- Szia Hannah, mondd!
- Szia! Ma betudnál jönni a céghez? Alá kéne írnod pár dolgot.
- Persze, 20 perc és ott vagyok.

- Betudnál vinni a DarkBlue-hoz? 
- Persze. Utána pedig haza viszlek. - felelte.
- Mi? Be akartam menni dolgozni.
- Pihenj ma, majd holnap bejössz. Ennyit megérdemelsz!
- Hát jól van.. - bólintottam rá. Jobban belegondolva, jobb lesz egy kicsit egyedül lenni.


- Várj a kocsiban, nem szeretném, ha Hannah látna minket. - kértem meg Adam-et
- Ahogy akarod, itt leszek!

Mosollyal köszöntem meg, majd bementem.

- Ez minden? - aláírtam egy tucat beleegyezést az esttel kapcsolatban
- Igen, végeztünk. - felelte Hannah
- Rendben. Ha valami van hívj fel!
- Persze, de szerintem nem lesz gond, már minden készen áll a péntek estére.
- Remek! Most viszont megyek, mert várnak rám. Szia Hannah!



Otthon egy zacskó chipset kibontva, a kanapé előtt néztem egy horror filmet, mire a telefonom megcsörrent.

Anya volt.

- Szia anya!
- Lányom, ezer éve nem beszéltünk. Mi van veled?
- Minden oké anya, ne haragudj, sok dolgom van mostanság..
- Aha értem, és nem érsz rá közölni a szüleiddel, hogy mi is a dolgod? - dühös volt rám
- Bocsi anya, tényleg! Egy cégnek tervezem az őszi kollekcióját, el vagyok havazva..
- Szivem, hisz ez fantasztikus! - derült fel - Gyertek el hétvégén Andy-vel, ünnepeljük meg!
- Nem lehet anya! - vágtam rá.

Jobb lesz, ha ők nem tudnak arról, hogy külön utakon járunk már Andy-vel. Nem szeretném hallgatni a szentbeszédet,hogy "Én megmondtam!, Figyelmeztettelek!" Muszáj volt hazudnom.

- Andy most elfoglalt a műsora miatt, nekem pedig itt van ez. Majd legközelebb. Nem tudom, hogy mikor. Nem ígérek semmit sem.
- Jól van lányom, majd szólj!
- Szólok anya! Most viszont le kell tennem, mert dolgozom.
- Rendben, hívj majd azért! - köszöntünk el egymástól.
- Szia anyu!

Rockstar a párom [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now