רציתי לכתוב חוויות של כרגע מהטירונות אבל גיליתי שאין לי כוח, אז קבלו - אני מדברת על דמויות שלי.
אממה - הטוויסט: אלה לא דמויות מהסיפורים שלי. אלה דמויות שכתבתי לסיפורים של אחרים.
במשפט אחד: וואו. אני מאוהבת בהן.
בהרחבה (הרבה הרחבה, תכינו את עצמכם): נכון טייל? אז בטייל היה ועודנו קיים טרנד הסיפורי הרשמה.
מה אלה סיפורי הרשמה? סיפורים הרשמה אלה סיפורים בהם הכותב מפרסם רעיון/הקדמה (לעיתים פרק ראשון) ונותן לקוראים את האפשרות להציע דמויות לסיפור כשהם צריכים לעקוב אחרי רשימת קריטריונים.גם לי היו כמה סיפורי הרשמה בחיי (אחד מהם זה קרייסט) ואני חושבת שזה היה פרק הכרחי בחיי כדי להבין שאני מעדיפה ליצור את כל הדמויות שלי בעצמי, כי ככה אני מכירה אותן הכי טוב~
אבל לא על תהליך ההבנה שלי אנחנו מדברים כאן, אלא על העובדה שלפני כמה שנים התחלתי ללקט את כל הדמויות שאי פעם כתבתי לסיפורים של אחרים.
כרגע אני ב 44 (אחת כתבתי ממש עכשיו), ואני יודעת על לפחות ארבע דמויות שאני לא זוכרת את הסיפורים שהן נכתבו בשבילם (וזה עצוב כי שתיים מהן הן האהובות עלי וממש רציתי אותן לעצמי אם אותה אחת לא תשתמש בהן, מה שקרה).
אז, ממש עכשיו הוספתי עוד דמות למאגר, אחרי שנכנסתי לפרופיל של איזה אחד בטייל שביקש שאבדוק סיפור שלו וגיליתי שזה סיפור הרשמה (כמובן שקפצתי על האפשרות). כשנכנסתי להעתיק אותה לשם כבר עברתי על כולן כדי לעשות שהפונט יהיה אחיד כי זה הציק לי בעין, ואז נתפסתי על אחת הדמויות ה א ה ו ב ו ת עלי בכל הזמנים (רוצח סדרתי. הייתי ממש קריפית פעם) ושוב חשבתי לעצמי - רוב הסיפורים שהדמויות האלה נכתבו בשבילם נפסקו באמצע או אפילו לא התחילו, אז למה לא להשתמש בהן בעצמי?ותקשיבו לי ותקשיבו לי טוב - יש שם אוצרות. אני אשים כאן אחת מהאהובות עלי כדי שתבינו כמה אני משקיעה כשאני כותבת דמות לאחרים (כשלעצמי אני מציינת בקושי שם וגיל). אני יכולה בקלות לבנות על כמה מהן סיפור שלם רק מהרקע שלה. זה מדהים, באמת.
אז יש לנו את האחד החביב מאוד הזה, שאני מאוהבת בו כי הוא כזה נפלא:
דמות 39
שם: אייניול קוגיטה
גיל: 19
מראה: בעל שיער לבן ארוך מאוד שתמיד אסוף לזנב סוס גבוה וגוון עור חיוור במיוחד. עיניו זה דבר מאוד לא רגיל, הן מן שילוב של ירוק, צהוב וכחול, מסביב לאישון - שנראה קטן מאוד בשל צבען הבהיר של עיניו - הן ירוקות-צהובות בהירות וכמעט חתוליות ואת הצהוב הזה מקיפה טבעת עבה בצבע השמיים בשעות הערב המוקדמות, אם אתה מבין למה אני מתכוונת. הוא גבוה ובעל תווי פנים עדינים ונעימים למראה. לובש בגדים בצבעים חומים-שחורים-אפורים-לבנים-ירוקים-כחולים ולפעמים מוסיף איזה משהו כתום אך לא בולט. אוהב מאוד להיות עם סווטשירט גם אם לא קר בחוץ, הוא אוהב את תחושת הביטחון שזה נותן לו. יש לו כפפות בד שחורות שעליהן רקומים כל מיני ציורים וסימנים. הוא לובש אותן כל הזמן ולעולם לא יוירד אותן.
YOU ARE READING
אני, עצמי ואנוכי 4.0
Diversosנגמרו לי החיות, אז קבלו פרפר (אני צילמתי)~ יש לנו עולם, יש לנו מדינה, יש לנו עיר, יש לנו אנשים, ואז יש קיבוץ במקום הכי חם בארץ וילדה אחת קצת משוגעת שהחליטה ללכת לעבוד בו בחקלאות. אבל זה יהיה רק חלק קטן מכל הספר, אחרי הכל איש לא יודע מה צופן לו העתיד...