אפשר לומר שאני טכנופובית

33 4 22
                                    

וזו לא תהיה הגזמה.

אני מתנגדת לתרבות האשראי.

לא אוהבת להזמין באינטרנט (אני היחידה שממש לחוצה תמיד שזה מחייב פעמיים או שטעיתי בפרטים או שזה בכלל לא הזמין ואני מחכה לכלום ושום דבר? מקווה שלא). לא מחבבת את העניין הזה בכלל.

לא מסתדרת עם כרטיסי סים וזיכרון וכדומה.

מתנגדת לתרבות האשראי X2

לא מבינה בהורדות של סרטים, תוכנות, משחקים וכל דבר שדורש יותר משני צעדים פשוטים.

לא מדברת עם אנשים בטלפון כי ככה.

לא מזמינה דרך האינטרנט שום דבר מעבר לאוכל, וגם זה רק סושי.

מעדיפה ב ה ר ב ה לכתוב ביד מאשר במחשב.

לא מבינה מה הקטע של פלאש, אנטי וירוס ושלל תוספים אחרים (וזו, חברים, הסיבה שהמחשב הקודם שלי מת).

לא עולים לי עוד דברים בשלוף, אבל איזה ארבעה חודשים לפני סוף הש"ש תשאלתי את חברתי לחדר בנושא הטענת מכשירים, טורנטים, טלגרם ושלל דברים כאלה ואחרים וגיליתי עולם חדש לחלוטין.

***

למה היה לי חשוב לציין את זה פתאום? כי בפעם הראשונה בחיי, הזמנתי סושי לבד. רמת הלחץ שלי כרגע בשמיים.

לפחות ירד אתמול גשם :)

החורף הגיעעעעעע אני מאלה שאוהבים את החורף לא כי אפשר להתכרבל מתחת לשמיכה עם תה וספר כשבחוץ גשום ואפרורי, אלא כי אני ממש אוהבת לטייל כשיורד גשם (וגם להתכרבל מתחת לשמיכה עם תה וספר, אבל לא רק)~

~אתם הייתם אתם. אני חירבתי שחור ופתור~

והאחד הזה עוד אמור להיות קל -_- לפחות יותר פשוט מהרגילים שהם עושים בפיצוחים, כזה שאני עוד איכשהו יכולה לפתור. והצלחתי לחרב אותו :(((

נ.ב: אתמול ניסיתי, גם בפעם הראשונה בחיי, לתכנן את אחד מהרעיונות שלי לשלב אחד מעבר לרעיון. בינתיים זה נחמד. יש לי עלילה מאוד מאוד מאוד כללית ושם. עכשיו צריך דמויות, פרטים ספציפיים ותקציר בן יותר משלושה משפטים.

נ.ב.נ.ב: הספרייה אצלנו חצי נפתחה, שזה מאוד נחמד. הם לא מקבלים קהל, כמובן, אבל יש אפשרות להשאלה והחזרה של ספרים (פיזיים) בבקשה דרך המייל או טלפונית. זה קצת מורט עצבים, בהתחשב בעובדה שאני גרה חצי דקה משם, אבל מסתדרים עם מה שיש. אז הזמנתי ספר אחד (כובל הנשמות), שכרגע מושאל (מן הסתם) וגם דליתי עוד כמה פרטים על ההשאלה הדיגיטלית למשל - מספר המנוי שלי (כי מי זוכר את המספר שלו אחרי מעל עשר שנים?) כדי שאוכל להשתמש בעוד פורמטים חוץ מאתר עברית. וגם השאלתי ספר מעברית. וזהו.

כרגע בסוגיית המוסיקה: מאוד רוצה לכתוב כבר המלצה לספר המלצות אבל לא מצליחה להביא את עצמי לעשות את זה. יוני בלוך ברקע. היה איזה שיר גיאורגי לפני חצי שעה וזה היה מאוד מוזר. שמעתי לראשונה גרסה אחרת של כמה הייתי רוצה. לא בטוחה מה אני חושבת עליה. היא... רשמית מדי. אני אוהבת את זאת החצי אקוסטית. בסך הכל דיי מרוצה ממה שיוטיוב עושה עכשיו.

 בסך הכל דיי מרוצה ממה שיוטיוב עושה עכשיו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~עכשיו באמת סיימתי~

אני, עצמי ואנוכי 4.0Where stories live. Discover now