ואם עדיין לא ברור מה עומד להיות פה - אינסטרגם!
לא שלי, של המחסן. סוף סוף פתחתי עמוד אינסטגרם למכירת ספרים ^^
אז החלק הזה הוא דיי פרסום עצמי, כי כל האמצעים כשרים בסך הכל:
לעמוד קוראים gaya_books ואחותי ואני מפעילות אותו. הוא נועד לפרסם את הספרים שיש לנו במחסן ומוצעים למכירה במחירים מוזלים ממש. הספרים במצב טוב ואפילו מאוד והמחירים נעים בין עשרה לשלושים שקלים ותלויים בעיקר במצב הפיזי של הספר.
שולחות בדואר בתוספת של עשרים ש"ח.אנחנו משתדלות להעלות דוגמאות לספרים כל יום, אבל תמיד יש אפשרות לשאול לגבי ספרים ספציפיים ואנחנו נוכל לחפש :)
בקיצור, אם אתם מחפשים לקנות ספרים בזול ובמצב טוב, אתם ממש מוזמנים לעקוב.
אם אתם פחות בעניין אבל מכירים אחרים שאולי יתאים להם, אשמח אם תיידעו אותם. זה עמוד ממש חדש, אז אני מנסה לפרסם אותו כמה שאפשר ^^***
וזהו לזה. לא מדברים על העובדה שיש לי שעון מעורר לשבע ורבע כי צריך לארוז ולתפוס תור בדואר -_-
דרך אגב, שמתי לב שאני לא ממש פעילה בזמן האחרון. זה נובע בעיקר מכך שאין לי ממש רצון או כוח להיות על המחשב. אני בעיקר בטלפון או קוראת או טלוויזיה או סתם רובצת ודיי מתרחקת מהמחשב. אתמול סיימתי לקרוא קומיקס מהמם שמצאתי באינטרנט והחלטתי לעשות הפסקה.
אז ההפסקה היא תמידית, כעיקרון, ומדי פעם אני מתחברת. זה קצת מעצבן אותי, חייבת להודות, כי מצד אחד אני רוצה להיות פעילה ולשתף ולפרסם עוד חלקים בספר המלצות מוסיקה, ומצד שני אין לי כוח להיות על המחשב. גם כל פעם שאני פותחת אותו אני פותחת כרטיסייה של ממלכת הצבעים בתקווה קלושה שאמשיך עם השכתוב, אבל אין לי מוטיבציה לזה בכלל וכל דבר שאני כותבת מרגיש לי נורא ואיום וזה מציק, אז החלטתי לקחת ממנו הפסקה לכרגע.
טוב, נראה שלהיות בבית הרבה בהחלט לא עושה לי טוב. איזה מזל ששבוע הבא יש סמינר של הגרעין? זאת אומרת, אני מקווה שהוא יתקיים, כי אני יודעת שחלק לא רוצים להגיע כי אין להם כוח לזה או כי קורונה ואני באמת מקווה שתהיה מספיק היענות כדי שהוא יקרה (למרות שבתכלס זה חובה. אין לי מושג מה יש להם. קורונה - סבבה. אבל 'אין לי כוח לגרעין' - לכו לכו גם לי אין כוח לגרעין בשום צורה שהיא. האם אני לא מגיעה לסמינר בגלל זה? לא!)...
זהו. היום הבאנו ארבעה ארגזים של ספרים הביתה (נוער בעיקר כי זה מה שאנשים מחפשים) כדי שיהיו לנו בשלוף~ זה ישמע קצת מצחיק, אבל היה לי נחמד לסחוב שוב ארגזים. במיוחד כשיש בהם ספרים. הזכיר לי קצת את ימי השיק שוק. אני צריכה שיק שוק :(
טוב, אני מתחילה לאבד את זה.
~יאללה לילט~
אההההההה IDKHOW הוציאו שיר חדש (שניים. שלושה. עומד לצאת אלבום בקיצור) וכמובן שאני מאוהבת, אז קחו את זה שיצא לפני יומיים:
YOU ARE READING
אני, עצמי ואנוכי 4.0
אקראינגמרו לי החיות, אז קבלו פרפר (אני צילמתי)~ יש לנו עולם, יש לנו מדינה, יש לנו עיר, יש לנו אנשים, ואז יש קיבוץ במקום הכי חם בארץ וילדה אחת קצת משוגעת שהחליטה ללכת לעבוד בו בחקלאות. אבל זה יהיה רק חלק קטן מכל הספר, אחרי הכל איש לא יודע מה צופן לו העתיד...