רנדומלי AF 2.0

18 6 0
                                    

AF= as f**k למקרה שזה לא היה מובן~

הבה נתחילה :)

איך לעזאזל אתם סובלים אותי?

ליתר דיוק, איך לעזאזל אתם שורדים את הפרקים הממש ארוכים שיש כאן לפעמים כי אני האדם הכי חופר עלי אדמות?

היום ואתמול קראתי את הפרקים בספר הזה מהתחלה ובקושי שרדתי אותם בעצמי. אז אני תוהה, איך אתם עושים את זה כל פעם מחדש? קשוח.

אבל היי, אני אדם משעשע בסך הכל. אפילו שמים לב שאני צינית דרך המסך. זה נהדר.

כמה זה מוזר שאני קוראת את זה מאחת עד עצם העובדה שאני קוראת את זה? (תשובה שלי - לא כזה מוזר. אחרי הכל, הספר הזה נועד בשביל שיהיה לי מקום נוח לכתוב בו דברים שכנראה אשכח.)

עוד דבר שהבנתי והוא - למה אני פחות פעילה כרגע.

למה? כי התחלתי לכתוב יומן. לפחות אני מנסה. נגיד, אחרי הטירונות סיימתי מחברת שלמה שאחותי הכינה לי. זאת הנוכחית משמשת אותי גם כמקום להמשיך בו את הסיפורים וגם כיומן בימים שיש לי כוח (היום נגיד השלמתי את כל השבוע). אז בעיקרון, העובדה שאני כותבת דברים שעשיתי שם בעצם מורידה מעלי את הצורך לכתוב אותם כאן. מכאן יוצא שאני פחות פעילה פה (וגם כי באמת אין לי כוח להתעסק בזה דרך הטלפון. לא כיף בכלל), וגם כי הימים ממש עמוסים (או ממש ריקים. אין באמצע).

אה כן, הסיבה שבכלל חשבתי לכתוב כאן משהו: נראה לי שאני מתחילה לשקוע שוב. זה כל כך מתסכל, באמת. יכול להיות שאני גם יודעת למה (העובדה שאני לא ישנה כמו שצריך בזמן האחרון), אבל אין לי מושג מה לעשות עם זה.

למישהו יש עצות איך ישנים עמוק? כי להירדם זו לא בעיה בשבילי, בכלל לא. הבעיה היא להמשיך לישון, כי כרגע אני מתעוררת מכל פיפס (ברביעי התעוררתי ליטרלי כי מישהי פתחה את הדלת לחדר. לא שמעתי כלום. התודעה שלי איכשהו קלטה את זה. העירה אותה בארבע לפנות בוקר ולא נתנה לי לחזור לישון). או שאני סתם מתעוררת בשש ביקיצה טבעית. או שאני מתייבשת בגלל המזגן, שדולק ללא הפסקה. אני פשוט לא ישנה כמו שצריך וזה משפיע על כל התפקוד שלי אחר כך במהלך היום.

נסיים בכך שאני דיי רוצה ללכת לישון כדי לפחות לנסות להשלים שעות שינה (הלכתי לישון אתמול בשתיים והתעוררתי בשמונה. זה לא נקרא להשלים שעות שינה) אממה: החתול ישן לי על השמיכה. אני לא רוצה להזיז אותה כי אז הוא ילך. אבל אני רוצה לישון. ואני צריכה שמיכה להתכסות בה כי בניגוד לבסיס - אין לי מושג איפה השלט של המזגן. אבל אז החתול ילך.

נראה לי שפשוט אעיף אותו מכאן ודי.

אה, בחמישי נסענו המשפחה לראות שלג (הנגד שלי מלך והצליח לסדר שאצא ממש מוקדם הביתה (בתמורה לתמונות). ובממש מוקדם הכוונה לשש ורבע בבוקר).  היינו ביער בירייה (כי מירון היה חסום) ואז עברנו לדלתון כי יש שם את יקב 'רימון' שההורים שלי מאוד אוהבים והם רצו ללכת לטעימות. שוב חשבו שעוד אין לי 18.  ההיא שם ממש הופתעה כשאמרתי שאני 19.
אז בנינו איש שלג. קוראים לו שלמה והוא קיבל במתנה זוג גרביים בתור כובעים.

~לילה  נפלא  שיהיה  לכולנו~

עדכון כתיבה: יש לי 12 פרקים בשכתוב של ממלכת הצבעים ובערך חצי פרק 13 על דפים, שזה נחמד.
                          לא בטוחה איפה אני בדיוק בבמה מאולתרת, אבל יש לי כמה עמודים שאני צריכה להעתיק מהמחברת לדוקס. כרגע יש שם עד פרק 15, שזה אפילו מאוד נחמד.

אני, עצמי ואנוכי 4.0Where stories live. Discover now