כבר לא מזל טוב אייקו!

29 8 51
                                    

חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי והנה הגיע הזמן!

אין יום הולדת שמח, aiko2u !

אנא הפעילי את השיר הנ"ל לפני קריאת הברכה. 

עכשיו תורי~ 

אז, אני גרועה בברכות ואת זה את כבר יודעת. נראה לי שפשוט אנסה לקצר את סיפור היכרותנו ונראה מה יהיה.

אנחנו יודעות אחת על עצם קיומה של השנייה (רק ברמה של  הפנים שלנו יכולות להופיע בחלום של האחרת בעיקרון) מכיתה ד', כי היה מחנה קיץ של הצופים ואת החלטת לקרוא לי ---שקה. כי ככה. לא יודעת למה. לא רוצה לחשוב על זה.

אחר כך התוודענו אחת לשנייה בשנית בחטיבת הביניים, כשאני נעצתי בך מבטים הרבה יותר מדי בוטים כי לא הבנתי מה זו ההזיה הזאת שמתרוצצת לי במסדרונות הבניין וצועקת דברים בשפה שאין לי מושג מהי. לימים גיליתי את עולם האנימה ואו אז התהפכו היוצרות ואת הפכת למעין גורו שלי בנושא, אז תודה לך. אני עדיין שומרת את רשימת ההמלצות שכתבת לי באמצע כיתה ח'~

מפה לשם משם לפה לימדת אותי מה זה להשלים את האני האמיתית שלי ואיך מוזר זה טוב ונורמי זה משעמם (אם כי אני חייבת להודות שאני קצת מאשימה אותך בעובדה שרוב בני האדם נראים לי נורמליים מדי כרגע) וכמה נפלא זה להיות אתהםן!

כאן נקטע לי חוט המחשבה (בכל זאת, היומחר שמח לכולם), אז אעבור לדברים הבנאליים יותר:

כבר לא מזל טוב.

החלפת קידומת שמחה לך.

שתזכי לעוד שלל ימים חביבים בחייך שלא כוללים התנפצות בקבוקי קורונה על הרצפה או שערים מתפרקים או עכברים במקלחת ועוד מקרים כאלה ואחרים. או בעצם, שכן תזכי להם, כי בסופו של דבר אלה הדברים שמספרים לאנשים - החוויות המעניינות והמשונות שקורות בחיינו ומהן שואבים השראה וכוח להמשיך בחיים. אחרי הכל, אם נחייה כל הזמן בשלווה ורוגע, בלי תהפוכות או בלי ארועים הזויים או בלי חוויות משונות, על מה נתבסס? על מה נחשוב כשנרצה לצחוק?

התשובה אצלך היא ברורה - על הדמויות ממעשה בחזייה כמובן.

שתמשיכי להיות כזאת את ושאף אחד לא יערער אותך ממקומך הנוכחי, כי הוא נהדר ואת נהדרת ואנשים צריכים לדעת את זה.

שתמשיכי לעבוד ולהשקיע ולהשתפר בכל מה שמעניין אותך ושהקומיקס העתידי שלך בוובטון יזכה להערכה שבטוח מגיעה לו~

אני לא יודעת. אולי זה לא היה רעיון טוב לחכות עד עכשיו כי אני לא מצליחה לחשוב.

אממממממממ המשך חיים נפלאים שיהיו לך. מאחלת לך שבסי טי (או אמ אר איי) שתעשי אחרי השירות (כל מכונאי צריך לעשות בדיקה כלשהי אחרי השירות) לא תתגלה שום מוטציה עקב חשיפה מוגברת לדלק ונפט ושלל שמנים. (זה איחול. אני עומדת על האיחול הזה.)

ושלעולם לא תאבדי את היכולת הנפלאה הזאת של לדעת לבחור חברים.

אה, ואחרון חביב, אני מאחלת לך ללמוד להשתמש באימוג'ים שהם לא לב ירוק. לי אישית נמאס לדמיין מה את חושבת כשהתשובות שאני מקבלת הן לרוב "כן." "זה טוב." "היה נחמד." וכדומה (עד שזה מגיע לחבר שאין לומר את שמו ואז ווהו!)~

המשך חיים נפלאים שיהיו לך וסליחה על הברכה הכושלת+++

~אין יום הולדת שמח!~

אני, עצמי ואנוכי 4.0Where stories live. Discover now