הנורא מכל קרה

23 5 11
                                    


מה שחששנו ממנו יותר מכל - התגשם.

מה שהכי פחות רצינו, אך במקום מסוים דיי צפינו - התממש.

גניבת זכויות

ישנו אתר, קטן ונסתר, בשם 'קצרים'. האתר הזה, במשך פרק זמן לא ידוע, גנב והעתיק סיפורים מאתר 'טייל' אחד לאחד, בלי שום קרדיט וללא אזכור בודד של מקורם.

ההעתקות התחילו, ככל הנראה, משנת 2019 כך שרוב הסיכויים שכל מי שפרסם משהו בטייל בשנים האלה יכול למצוא את אותו סיפור שם.

ממני הם גנבו את במה מאולתרת, מ liron100 את עלילות קיילי וקאל ועוד, ומחברי לטייל גנבו עוד הרבה מאוד סיפורים וזאת בלי חשיבה של "אה רגע, זה לא שלנו, אנחנו לא אלה שזה יפגע בזכויותיהם. אנחנו גנבים."

אני רוצה להפיל הכל עליהם, כמובן, אך לצערי אני לא יכולה. הכל כנראה התחיל בעקבות העובדה שבניגוד לווטפאד, בטייל אפשרות העתקת הטקסט לא חסומה. מה שכן, האמון שלי באנשים בעקבות המקרה הזה מאוד נפגע.

בקיצור, אני מפרסמת את זה כאן כי אמנם אין אפשרות לדווח על סיפורים ספציפיים (לי לפחות) אבל אפשר לדווח על כל האתר. אני לא יודעת מה הבעיה אצלי, שאני לא מצליחה, אבל אם אצלכם זה אפשרי אני יותר מאשמח שתעשו את זה. אני וכל האחרים שהסיפורים שלהם הועתקו, מן הסתם. לא בטוחה איך בדיוק זה יפעל ואני מתכוונת לפנות גם להנהלה של טייל בנושא, אבל קודם כל נדווח ונראה שלא עוברים על מעשה שפל שכזה בשקט. ככל שיותר אנשים ידווח כך יגדל הסיכוי שיעשו משהו עם האתר.

~האמון שלי באנשים פוחת מיום ליום. שמישהו יעשה משהו טוב בקרוב, בבקשה. לא אכפת לי באיזה תחום.~

אני, עצמי ואנוכי 4.0Where stories live. Discover now