מסכן הילד. מה אני עושה לו.
סיימתי לכתוב את פרק 24, שהוא בערך האמצע בקו העלילה הנוכחי, וזה אומר שהפרק שהיה אמור להיות פרק 24 נדחה עוד קצת (אבל הוא עומד להגיע כל כך בקרוב. רק צריכה להחליט אם לגרור את זה עד הקיץ או להמשיך בווייבים העצובים של חורף. לא יודעת. נראה. שניהם עובדים בסך הכל.)
בינתיים יש לנו את גיא, שאני אוהבת כמו את החיים שלי כזה ילד אהוב ומקסים שלא מגיע לו מה שעובר על אנשים סביבו.
ואת מיכאל, שאני לא אגיד מה קורה איתו כי ספוילרים אבל וואו. אני. רחמיי.
וזהו. יש לי שם נפלא לפרק 24.
ויש לי ארבע טיוטות בווטפאד!
שזה אומר שאני עדיין אפרסם פרק בחודש כי מי יודע מתי אכנס שוב למחסום ותמיד עדיף עודפים מחוסרים.
חוץ מזה יש לי ליטרלי שני קוראים שאני מאוד מעריכה ואוהבת, ובטוחה שיסתדרו עם הכשל שנקרא 'פומה'.
בנושא אחר, סיימתי היום את השחור ופתור של ה25.6.21 אחרי שהוא המתין בסבלנות על המיטה שלי כל הזמן הזה שאזכר בו. סוף סוף לא טעיתי -_-
לפני כמה זמן גם נזכרתי באלה. אלה היא דמות שזרקתי את שמה אי אז באחד הפרקים המוקדמים של במה מאולתרת ומאז שכחתי ממנה לחלוטין. אין לי מושג מה לעשות איתה והיא חור עלילה שהוא לא באמת חור כי אף אחד לא אמר שכל דמות שמופיעה צריכה לצוץ שוב מתישהו, אבל אולי היא כן תצוץ. אם ארצה. מתישהו.
שלשום אכלתי בבנדיקט עם חברותיי לפלוגה והיה מאוד מאוד משעשע.
נתחיל בכך שהחליפו לנו מלצר כי הייתי מעצבנת מדי ("אפשר להחליף את הביצה העלומה במנות של הביצה העלומה?" אפשר להחליף את ביצת העין בכריך סלמון באחת אחרת?" "אני לא אוהבת חלמונים בכללי.") והוא הסכים איתי, אבל כנראה היה חדש ושאל יותר מדי שאלות אז אחרי כמה דקות פתאום הגיע אחד אחר והיינו כזה, "רגע, אבל איפה הוא?" והוא אמר שהוא לא יודע ושקוראים לו סתיו(?) ושהוא יחליף אותו יהיה המלצר שלנו.
אבל בסוף הקודם כן הביא דברים והכל, פשוט לא היה האחד שלקח מאיתנו הזמנות, וזה היה ממש עצוב כי בעשר דקות שהוא היה המלצר שלנו באמת התחברנו, אז בסוף כתבנו לו חמשיר בן עשר שורות על המפית עם הטיפ.גם ביקשנו תמונה עם התרנגול הענק כמו שלוש הזויות טובות, מה שגרם לו לצחוק ולקרוא אל ההוא השני (סתיו[?]): "הן רוצות תמונה עם התרנגול. זה עדיין לא יצא לי לראות." כשיצא מעולה כי הזוג שישב בשולחן שם בדיוק הלך.
כרגע שלושתנו מקוות שהוא ראה את הפתק. כי התברר שהוא בדיוק סיים משמרת כשרצינו ללכת.
ואתמול היה אוכל טעים כרגיל. הבעיה היחידה ביומיים האלה היא שלא בנינו את הסוכה (כי זה תפקידי, לגרום לזה לקרות, ולא הייתי בבית לממש אותו) :(
חברה טובה שלי הצטרפה אלינו לארוחה וכבר נשארה לישון, אז ראינו היום את הפרק האחרון של אווטאר (שראיתי פעם אחת, לפני שש שנים או יותר ולא זכרתי כלום). אחלה פרק. יופי של סדרה שבעולם.
~סוף ברברת~
ספרו חוויה משעשעת מהזמן האחרון~
YOU ARE READING
אני, עצמי ואנוכי 4.0
De Todoנגמרו לי החיות, אז קבלו פרפר (אני צילמתי)~ יש לנו עולם, יש לנו מדינה, יש לנו עיר, יש לנו אנשים, ואז יש קיבוץ במקום הכי חם בארץ וילדה אחת קצת משוגעת שהחליטה ללכת לעבוד בו בחקלאות. אבל זה יהיה רק חלק קטן מכל הספר, אחרי הכל איש לא יודע מה צופן לו העתיד...