אמממ

15 3 0
                                    

כן. לא יודעת.

בעצם אני כן יודעת. אני כאן נטו מתי שיש לי מה לומר.

תהיתי אם כדאי לי לפתוח ספר ציטוטים משירים. אני לא אעשה את זה, אבל עלתה התהייה ועכשיו אני חושבת על זה ולהלן הפרדוקס.

חוץ מזה, שבוע שעבר היה שבוע מאוד מוזר. בכנות, לא יודעת מה קרה בו בדיוק, הימים עברו מנהדרים למזעזעים לאחלה ממש לאין לי כוח יותר לאף אחד בעולם.

אז זה היה מוזר, כי קרו גם כמה דברים שבדיעבד כנראה ייחסתי להם יותר מדי חשיבות שלא הגיעה להם באמת. ואולי היא כן הגיעה, כדי שאלמד להבא. לא שבאמת אלמד, זה קורה כל פעם מחדש :/

העניין הוא שאלה דווקא היו הדברים הטובים, אז המוח שלי נמצא כרגע בניגוד אינטרסים רציני כיוון שזה הלך רוח שלא עובר בי לעיתים קרובות. אולי זה קשור לעובדה שבפעם הראשונה בחיי מישהו התייחס (באופן עקיף אבל עדיין) אליי כמישהי שמישהו, מתישהו, איכשהו, שראויה למערכת יחסית ("זאת אישה לחתונה." בציטוט מדויק).

הכי מצחיק היה, שזה קרה פעמיים באותו יום ובנסיבות שונות לגמרי. מניחה שהמוח שלי פשוט לא הצליח לעבד את התוכן כמו שצריך ועל כן - התעסקות יתר.

אז זה קרה גם.

סיימתי לכתוב את פרק 26 של במה מאולתרת והגעתי למסקנה שלגיא ולציכאל יש יותר מדי חופש פעולה בסיפור הזה ושאני צריכה להתחיל להשליט שם קצת סדר.

איכשהו.

מתישהו.

כשהם יפסיקו לשעשע אותי.

משמע - קפיצת זמן! כיףכיףכיף

השבוע כולם בתרגיל (ובכולם הכוונה היא למחלקות האחרות, כי רוב החימוש אצלנו נשאר) ומי שלא ליטרלי לא עושה כלום כי אין מה לעשות כי כולם בתרגיל :/

עומד להיות משעמם, בקיצור. מה עשיתי היום מתשע וחצי עד שלוש וחצי היה להכין סנדוויצ'ים ללוחמים כי לגדוד אין תקציב (או שהוא לא רוצה לבזבז אותו) לקנות להם כאלה נורמליים. הם יאלצו להסתדר עם לחם שוקולד או ריבה שנמרחה בהתקמצנות כדי שיספיקו ל 4260 כאלה. בערך. העלמנו שתי כיכרות.

אבל היה כיף בסך הכל. אחלה שירים~ מצחיק ביותר. חוץ מכאבי גב-רגליים (שמישהו יסביר לי איך שורדים מלצרות) אני שלמה.

מה שכן, החדר שלי מאוד מאוד מאוד מסריח.  בהתחלה חשבתי שאלה המכנסיים שלי, כי הם גם מסריחים, אבל עדיין מסריח פה וזה כנראה מבחוץ. ריח מזעזע, כאילו פתחו מזבלה מתחת לחדר.

בקיצור - מה חשבתם על הרעיון? שוב, לא יקרה כי זה נראה לי דיי חסר פואנטה, אבל יש המוני ציטוטים משירים שאני אוהבת ואני רוצה לעשות איתם משהו. (בין היתר למצוא אותם, כי הם לא משהו שאני שומרת פשוט ככה.)

אגב, שאלה לסיום: למה מחשיך כל כך מוקדם בשעון חורף? אני לחלוטין מבינה למה שיעור ההתאבדויות בסקנדינביה כל כך גבוה.

~המשך ערב נפלא שיהיה לכולנו~

אני, עצמי ואנוכי 4.0Where stories live. Discover now