Kayla
B - můžu s tebou mluvit? potřebuju se ti omluvit
B - Kaylo prosím
B - doufám, že na mě nejsi naštvaná
B - neměl jsem tušení, co se Violet honí hlavou
B - nechápu, proč to udělala
B - prosím já jen nechci, abys se mnou zase nemluvila
B - Violet tě už nechá na pokoji, slibuju
B - dal jsem jí dvě možnosti... buď si tě přestane všímat, nebo s ní končím
B - vlastně jsem ji ráno poslal domů s tím, že ji ani nechci vidět
B - až moc mluvím, promiň
B - musím být asi hrozně otravnej, že?
B - ale já nepřestanu, dokud neodepíšeš
B - promiň
Můj mobil cinkal ještě víc než kostelní zvon. Co se zase sakra děje? To si ani nemůžu v klidu užít svoji bublinkovou koupel po celým dni v tělocvičně s Tori? 13 nepřečtených zpráv. Achjo, muži...
K - v klidu, bavím se s tebou, jen jsem si před pár minutama vlezla do vany, z který jsem mimochodem musela vylízt, abych si vzala mobil, takže díky :))
B - fuu, promiň
K - nemám ráda, když se mi někdo až moc omlouvá, takže přestaň😂
Měla jsem pocit, že za každou svoji zprávu musím napsat smajlíka, aby mi opravdu věřil, že nejsem naštvaná. Já ale opravdu nebyla! Brent za to, jak se ke mně Violet chovala, nemohl. Jasně, mohl si taky najít příjemnější přítelkyni, když měl v plánu se bavit i s jinýma holkama, ale na vyčítání mu zrovna tohohle je teď už asi pozdě...
B - promiň😆
K - jsem ráda, že se na mé konto alespoň bavíš
B - víš, jak jsem se bál, že už mě zase nechceš ani vidět? Teď mi spadl takovej obrovskej kámen ze srdce, že se zkrátka musím smát.
K - koukám, že z rozchodu nebo teda pauzy nejsi nějak zdrcen, tak to je fajn...
B - nemůžu ti zavolat?
K - minule když ses zeptal na tuhle otázku, tak to nedopadlo moc dobře😅
B - slibuju, že tě nenaštvu, chci si jen povídat
K - fajn, ale normální hovor ne žadný video!!
B - a jsi si opravdu jistá, že nechceš?😏🤣
Zůstala jsem nevěřícně zírat na poslední zprávu, co mi poslal. Tss! Co si o sobě myslí, prasák?
"Ne, opravdu nechci!" řekla jsem rázně, když jsem přijala příchozí hovor.
"Škoda," ozvalo se potichu z druhé strany. V jeho hlase byl slyšet úšklebek, který jsem si ale dokázala bez problémů představit i bez videa.
"Hele pauza neznamená rozchod!"
"To ne," souhlasil, "ale upřímně hodně mi to vrtá hlavou. Dávám si měsíc na rozmyšlení a pokud si pořád nebudu jistý tím, že pokračovat je dobrej nápad, ukončím to, o tom jsem rozhodnutej. Tak dlouho jsem přehlížel ty věci, co podle ostatních nebyly úplně v pořádku, až jsem úplně ztratil představu o tom, jak moc toxickej ten vztah vlastně byl."
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...