Brent
"Pořád mi neřekneš, proč jedeme zrovna sem?" zeptal jsem se Kayly, když jsme v autě míjeli ceduli, co oznamovala, že jsme v Hydesvillu.
"Chci tě s někým seznámit," zazubila se na mě, když rychle odtrhnula oči od vozovky před námi.
"A s kým mi neřekneš?"
Kayla si povzdechla a zastavila na křižovatce na červenou.
"Pamatuješ si, jak jsem první noc na chatě mluvili o Stelle?""Jo," přikývl jsem, protože jsem si to moc dobře pamatoval, "říkala jsi, že ji Violet vytáhla a kvůli tomu tě Hillová vyhodila z týmu."
"No právě," zase si povzdechla. Ať už tohle všechno bylo o čemkoliv, hodně jí to trápilo, to bylo vidět.
"V pátek jsem mluvila s Violet," vypadlo z ní nakonec."Cože? O čem? A proč jsi mi to neřekla? Však víš, že máme doho-"
"Já vím," skočila mi do řeči.
"Ale já nechci, abys to s ní řešil ty. Mám plán. Violet mi zaprvé přišla ironicky pogratulovat k novému vztahu, za což jsem jí upřímně poděkovala, čímž jsem jí akorát naštvala mimochodem," neubránila se smíchu a ušklíbnout jsem se musel i já. Ačkoliv se mi nelíbilo, že mi to neřekla, že ji Violet zase otravovala, byl jsem rád, že Kayla si nenechá srát na hlavu a dokáže se bránit. Chytře bránit.
"No a pak se mě zeptala, jestli se nebojím toho, že tě zastraší to, až se dozvíš, proč mě vlastně Hillová vyhodila. Prý nesnášíš lidi, co mají protekci a neumí hrát férově."Zakroutila nad tím hlavou a když jí na semaforu naskočila zelená, dupla na plyn. Kayla řídila dobře. Nikdy jsem nebyl ten typ kluka, co by odsuzoval řízení žen, protože moc dobře vím, že některé ženy jsou v tom o dost lepší než já.
"To je pravda," uznal jsem, "ale o tobě vím, že taková nejsi. Pro ostatní by ses roztrhala, to moc dobře vím, takže ty jsi podle mě ten poslední člověk, co by nedokázal hrát týmově."
Se širokým úsměvem se ke mně otočila a natáhla se pro moji ruku, kterou pevně sevřela.
"Já vím, taky jsem si ani nemyslela, že by tě to nějak mohlo odradit. Ale když Violet zmínila, že by byla škoda, kdyby ses třeba seznámil se Stellou a ona by ti řekla, jak to mezi námi bylo a jak jsem byla hrozná, tak mi došlo, že by sis vlastně zasloužil slyšet i její názor. A zároveň Hillová by si zasloužila vyslechnout něco od Stelly přímo, ne jenom ze screenu chatu."Očividně měla nějaký plán a měla ho dobře promyšlený. Chystá se mě seznámit se Stellou? Chce s ní seznámit i Hillovou a nějak se spiknout proti Violet? Protože to tak zní. A mně osobně se to dost líbí. Říkám, že Kayla se dokázala bránit chytře.
"Zkrátka po tom, co jsem v pátek na záchodech mluvila s Violet, mě napadl takový plán a po víc než roce jsem napsala Stelle... A ona mi odepsala," sebevědomě se usmála.
Líbí se mi, kam tohle míří. Zároveň mě tohle utvrdilo v tom, že u Kayly v životě nemůžu mít žádný průser, protože s tím, jak je chytrá, by nejspíš vymyslela skvělý plán, jak mě naprosto zničit.
"Stella nejspíš vždycky půjde proti mně, ale vím, že proti lidem, co ji můžou ohrozit, je vysazená ze všeho nejvíc. A to já už nemůžu. Gymnastiku nedělám, ani na tuhle soutěž jsem se nedostala. Jenže Violet jo. Takže teď je pro Stellu větší hrozbou ona."
Wow, až teď mi došlo, že mi teda jedeme na tu soutěž škol. Jsem fakt stupidní.
"To dává smysl," přikývl jsem.
"Violet to, že se od Stelly dozvíš, co se mezi námi stalo, brala jako výhružku. Ale já jsem ten její nápad vzala a úplně ho otočila proti ní. Domluvila jsem se se Stellou, že ti řekne, jak to bylo z její strany a já ti zase řeknu, jak jsem to viděla já. A rozhodnutí je na tobě."
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...