Kapitola 17.

1.5K 56 0
                                    

Owen

Čím víc se dnešek blížil, tím víc nervózní jsem byl. Byla sobota 10. října a zítra jsem slavil osmnáctiny. Nikdy jsem nebyl na nějaké velké akce, takže když se mě moje sestřenice Brynn před dvěma týdny zeptala, co mám v plánu, mojí odpovědí bylo pouhé nic. To by nebyla Brynn, aby hned nezačala plánovat moji oslavu prakticky beze mě. Nakonec vymyslela, že pojedeme na náš letní domek, který byl tak půl hodiny autem za městem. Mělo to tu výhodu, že jsme se nemuseli bát, že tam někoho budeme rušit, v okolí se sice pár domů nacházelo, většinou tam ale lidé bydleli přes léto a jinak bydleli ve městě. 

Nechtěl jsem žádnou velkou oslavu. Koneckonců, ani nemám pořádně koho pozvat. Své přátele bych totiž lehce spočítal na prstech, takže velká párty se určitě nekoná. Nesměla chybět samozřejmě Jane a Kayla, protože to byla má nej děvčata. Poté můj soused a kamarád od dětství Thomas, Jay, s kterým mívám směny v kině, kam chodím na brigádu, no a Clay, s kterým jsem chodil na kytaru. Doplnila to Brynn, která s sebou vzala jejího přítele Bryana a jeho partu kamarádů. Ty kluky sice moc neznám, viděl jsem se jen s Parkerem, ale ten byl v pohodě, takže jsem se nebránil ani tomu, poznat ostatní. Nervózní jsem byl ovšem kvůli poslednímu hostu, kterým nemohl být nikdo jiný než Levi. Ano, ten Levi, jehož číslo pro mě Kayla ukořistila před dvěma týdny v bistru. Psali jsme si, dvakrát jsme spolu byli venku, jednou v kině, když mi skončila směna. Pořád jsme ale byli jen kamarádi. Ještě se ani jeden z nás neodvážil to posunout trochu dál.

Jestli tedy počítám dobře, bude nás celkem dvanáct, což mi přijde tak akorát. Už od rána jsme s Brynn, Kaylou a Jane všechno chystali. Jak jsem zjistil, Kayla s Brynn se už stihly úplnou náhodou seznámit včera v kavárně, takže alespoň tohle nám odpadlo.

Celé dopoledne jsme nakupovali jen jídlo. Měli jsme několik balení chipsů, křupek, oříšků a podobných nezdravých pochutin. Taky několik baget a pomazánek na chlebíčky, které si vzala na starost Jane. Brynn s Bryanem dovezli na chatu soudek s pivem, ale museli jsme koupit i nějakou colu a džusy, abychom měli něco nealko. Kayla myslela snad jako jediná na naše zdraví a vzala nějaké ovoce a zeleninu na obložené talíře. Kluci prý navečer ještě přivezou pizzy pro všechny. A Jay donese z kina zbytky popcornu a nachos. Řekl bych, že co se týče jídla, bylo vystaráno.

Stresoval jsem se ale kvůli zábavě. Byl připravený playlist, na který se dá skvěle tancovat, a  pingpongový stůl, který se ale nejspíš stejně přemění na beerpong. Brynn dovezla od ní z domu twister, aktivity a jengu, takže nějaké společenské hry tu přinejhorším byly taky. Pořád mi to ale přišlo jako málo.

"Mám pocit, že tady furt něco chybí," ohrnul jsem ret a poraženě jsem si sedl na zem v obýváku. Všude po místnosti létaly modré a žluté balonky, které vymyslela Kayla.

"Ježiš neboj, bude to fajn. Kluci dovezli pivo, tři lahve pravý ruský vodky se chladí v lednici, chipsů a podobných věcí je až až, Jane dělá chlebíčky. Je tady pingpong, hry, dobrej playlist, bude to fajn," rozhlédla se Kayla kolem.

"Musím nějak vymyslet, kam se všichni složíme na případný spánek," povzdechl jsem si, "nahoru se totiž vejde jen osm lidí."

"Hele myslím si, že to moc řešit nemusíš. Když někdo vytuhne, zatáhneme ho do nejbližšího pokoje a prostě přinejhorším budou v posteli pro dva spát tři lidi no. Navíc polovina z nás si stejně nakonec ustele tady někde na zemi," zasmála se Kayla.

"To je pravda no, ale asi poprosím Brynn, aby ještě pro jistotu vytáhla deky a polštáře i tady do spodní ložnice, tam je dvojlůžko."

"Jak myslíš, ale už se konečně přestaň stresovat a začni si dnešek užívat!" rozhodla Kayla a pinkla mi žlutý balonek přímo do obličeje.

Jane

Oslava zatím probíhala hladce. Když všichni začali kolem sedmé přijíždět, bylo to nejdřív trochu takové trapné, než se všichni seznámili a začali se bavit. Pak se ale pustily písničky a Kayla tu  atmosféru trochu rozproudila jejím vlněním boků do rytmu. Problém byl, že Kayla u toho vypadala naprosto přirozeně, dokonce i sexy, bych řekla. Když ale donutila i mě, abych se k ní přidala, musela jsem vypadat jako křeček po obrně. Naštěstí ta vodka, co Kayla dodala z jejich rodinných zásob, měla dost procent alkoholu, takže mi to bylo jedno.

Owen vypadal, že se konečně uvolnil. Seděl na zemi v klíně Leviho a pojídal dort, co mu Kayla dovezla, zatímco upíjel z jeho půllitru piva. Fuj, nad tou kombinací se mi zvedl  žaludek. Ale na Owena s Levim byl moc hezký pohled, to jo.

"Jane, jdeš hrát beerpong?" zakřičela na mě z druhé strany místnosti Brynn.

"Asi nee zlato, je mi nějak bl-bě, asi půjdu chvilku na zahradu na vzduch," omluvila jsem se opilým hlasem a pak jsem skutečně vyšla předními dveřmi ven. Myslela jsem, že tam budu mít klid, ale na lavičce před chatou seděla Kayla líbající se s Parkerem, Thomas kutil něco na zahradě a zároveň mu tam hrál Clay na kytaru. Moment, Kayla líbající se s Parkerem? Až teď mi to došlo. Můj mozek byl zpomalený alkoholem, co mi proudil v žilách, ale viděla jsem dobře. Jakmile se za mnou zabouchly dveře, ty dvě hrdličky se od sebe odtrhly a jakmile jsem navázala oční kontakt s Kaylou, začala se smát.

"Vy dva-a? Já jsem sice opilá a vi-vidím vás dvakrát, aleee vvvidím vás!" Můj jazyk se pletl. Proč já se vždycky opiju tak rychle?

"Noo, jak to říct?" zasmála se šibalsky Kayla.

"Co se stane na chatě, zůstane na chatě," zachraptěl Parker a potom se rozesmál.

"Dobřře, já jsem sice úplně opiláá, mám po-pocit, že jako jediná, ale i tak mmi to pak budete muset vys..vě-větlit," rozešla jsem se pomalu k nim, ale zakopla jsem o malý schůdek před dveřmi, kterého jsem si nevšimla, takže jsem se svalila na zem. Sice mě bolelo koleno a byla jsem nejspíš celá od bahna, ale v tu chvíli jsem se nemohla přestat smát.

"Jane, ty máš dost," zasmála se Kayla, když mě přišla zvednout. Smrděla kouřem.

"Když vyy nikdo nepije...te, mám pocit. A já jsem pak samaa opilá," ohrnula jsem spodní ret.

Parker zvedl ze země prázdnou lahev. "Rozhodně nejsi jediná, co piješ," zasmál se a Kayla se k  němu přidala.

"My akorát umíme pít víš," pohladila mě Kayla po vlasech a chtěla mě zavést dovnitř.

"Ne! Já já já nechci dob-do-dovnitř, já potřebuju vzduch, víš, Kaylo? Já půůůjdu tamhle za klukama." Zmateně jsem mávala rukou někam směrem k zahradě.

"Dobře, tak já tě tam dovedu jo?"

"Ne! Já sama," zvedla jsem se. Mírně se mi zatočila hlava, ale ustála jsem to. "Ty si běž vyměňovat sliny a nebo hrát beerpong." Slyšela jsem, jak Parker vybouchl smíchy mezitím, co  mi Kayla dala ránu do ramene.

"To bolelo," zamračila jsem se, "rab-dši jdi."

"Tak buď opatrná," povzdechla si Kayla a pak společně s Parkerem zašli dovnitř. Proč všichni moji kamarádi někoho mají a já jsem pořád sama? Brynn s Bryanem byli sladcí, Kayla s Parkerem nejspíš jen alkoholovej úlet, kterej se k sobě nějakým záhadným způsobem ale docela hodil a Owen s Levim vypadali, že po sobě každou chvílí skočí. Nemyslete, já jsem jim to přála, ale chudinka Jane by si taky zasloužila nějakýho krasavce!

"Jane?" překvapeně se zeptal Clay, když jsem si sedla vedle něj na schody.

"Čau, fešáku," usmála jsem se na něj a pak se málem pozvracela. Tolik k mým schopnostem komunikovat s klukama...

Poslední tónyKde žijí příběhy. Začni objevovat