Brent
V ulici, která vedla k domu Moroshkinů jsme se potkali i s Jane, Owenem a jeho přítelem Levim, takže jsme k oslavenkyni zamířili všichni společně. V dlani jsem svíral kytici, kterou mi milá paní v květinářství dala dohromady z pivoněk, které, jak jsem zjistil od Jeremyho, měla Kayla nejradši. Zjišťuji, že být s Jeremym na dobré vlně se vyplácí, protože toho ví o Kayle hodně. A teď, když chodil s Riou, čímž jsem měl jistotu, že ke Kayle už nic necítí, mohl jsem já využívat jeho rad a tipů.
Za dveřmi jsem čekal kudrnatou brunetku, rozhodně ne naprostou sexbombu. V černých šatech s malými bílými srdíčky, které měla v pase převázané černým koženým páskem značky Gucci, se na nás usmívala nějaká její blonďatá kamarádka, alespoň předpokládám, že to byla kamarádka. Nesmály se na nás jenom její rty a oči, ale hlavně výstřih, který rozhodně neměla strohý. Všiml jsem si, že hlavně Jacob nemohl z cizinky odtrhnout oči. On byl vždycky na blondýnky.
"Pojďte dál," pobídla nás angličtinou se silným ruským akcentem a vpustila nás do domu, kterým se už nesla poměrně hlasitá hudba. Že by dorazila až z Ruska?
Za blondýnkou jsem zahlédl Brynn s jejím přítelem, tohle bude nejspíš trochu trapné pro Jacoba, ale může si za to sám. Ten, koho jsem hledal, tu ovšem nebyl.
"Kde máme oslavenkyni?" zeptal se Owen, jako by mi četl myšlenky.
Nevím, jestli ji přivolal, ale okamžitě jsem uslyšel její smích, který vycházel od schodů do jejich suterénu. Za pár sekund odtamtud opravdu vyšel Jeremy, který měl plné ruce různých nápojů, a za ním i vysmátá Kayla, která nesla v každé ruce jen jeden džus.
Moje brada asi spadla až na zem. Měla vlasy stažené pryč z obličeje, takže její čokoládové oči byly to hlavní, čeho jsem si všiml na jejím obličeji. Potom hned následoval ten úžasný široký úsměv. Důvod, proč moje srdce bylo rychleji, než by mělo, a rázem mi úplně vyschlo v krku, byl ovšem ještě jiný.
Na sobě měla pastelově fialové šaty, které perfektně obepínaly její křivky. Hlavně zadek. Ten perfektní zadek, co jí podle mě záviděly všechny holky. Strečový materiál šatů seděl na jejím zadku jako druhá kůže. A ty její nohy. Ne tak dlouhé, jako měla její kamarádka, ale i tak by rozhodně stály za hřích. O výstřihu ani nemluvím, tomu jsem se pouze snažil vyhýbat pohledem, protože jsem nechtěl, aby Kayla viděla, jak ji přímo očumuju.
"Páni," hvízdl Owen a přešel ke své kamarádce. Ta položila džusy na zem, aby ho mohla obejmout.
"Normálně ty šaty jsou na tobě tak sexy, že bych tě snad i ohnul," zasmál se černovlásek a pořádně si ji prohlédnul."To ona mě do nich navlíkla," prohlásila a ukázala na vysokou blondýnku, co postávala vedle nás. Díky, neznámá!
"Mám pocit, že mi z toho každou chvílí vypadnou kozy." Kayla si nikdy moc nedávala pozor na jazyk a svoje slova nijak necenzurovala, pálila je na vás jako z kulometu, takže jsem se nijak nedivil. Když si ale zmáčkla svoje ňadra, aby poukázala na to, jak moc je výstřih odhaluje, rozhodně jsem se podivil. Nad tím, jak úžasné měla tělo."Mně by to nevadilo," zasmál se Owen a objal ji kolem ramen.
Mně taky ne...
"Hele, já jsem možná už trochu přiopilá, ale pořád si plně uvědomuju, že jsi teplejší než léto v San Diegu, takže pšt," umlčela ho a vydala se směrem k jejich obýváku. Zastavila se ovšem u velkého zrcadla, co viselo v jejich předsíni a sama na sebe se usmála.
"Dělá mi to ale dobrej zadek, to uznávám," ušklíbla se. Doteď mi nějak přiopilá nepřipadala, ale teď jsem nad její střízlivostí začínal pochybovat. Lehce omámená Kayla ale byla zábavná!
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...