Brent
Seděli jsme s Violet, Trevorem a Peyton v kavárně kousek od školy a čekali jsme, až se Jacob s Vivien uráčí přijít. Jako bych o nich zrovna nemluvil, nad dveřmi v kavárně se ozval zvoneček, co oznámil nově příchozí a když jsem zvedl hlavu od svého espressa a muffinu, zjistil jsem, že jsou to oni dva.
"Kámo, mám skvělý novinky," začal ihned mluvit Trevor, jakmile je zpozoroval. Já jsem musel protočit očima. Co jste to udělala, slečno Morenova? Teď od Trevora neuslyšíme o ničem jiném, než jeho projektu s Kaylou.
"Já taky mám co říct," usmíval se Jacob, když si sundával bundu a sedal si naproti mně, zády ke dveřím. Vivien si okamžitě sedla vedle něj jako poslušný pejsek. Nikdy jsem tu holku moc nemusel.
"Teď mě nepřerušuj," zvedl Trevor prst do vzduchu, "jde o Kaylu."
"Vždyť já chci taky mluvit o ní. Teď byla na naší hodině," usmál se Jacob a já s Trevorem jsme se na něj překvapeně podívali. Violet se radši bavila o něčem s Peyton a Vivien jen tiše seděla a poslouchala Jacoba.
"Co tam dělala?"
"No psala tam s Morenovou nějakej test z ruštiny a byla v tom fakt dobrá. Neměl jsem tušení, že mluví tak dobře rusky. Ještě pak s Morenovou dělala nějaký mluvní cvičení a úplně bez problémů se s ní bavila. Já teda nevím, jestli to říkala všechno správně že jo, ale ani jednou se nezadrhla ani nic takovýho," vychrlil ze sebe Jacob, až jsem mu skoro nerozuměl. "Ta holka prostě bez problémů přepnula z angličtiny do ruštiny, skoro jako by se tam narodila."
Všiml jsem si, jak Vivien žárlivě zírala na Jacoba. Takhle by o ní nikdy nemluvil a nezajímal se o ni ani zdaleka tak moc, jako právě o Kaylu. Vždycky jsem si myslel, že Vivien něco k Jacobovi cítí... Když se s ním byla schopná vyspat, čímž si zničila dlouholeté přátelství s Brynn, musela k němu alespoň něco cítit, nebo ne?"Já nechápu, že vás ta holka furt tak zajímá," připojila se do našeho rozhovoru najednou Peyton. "Co je na ní tak úžasnýho?"
"Vždyť se na ní někdy podívej, takhle pěknou holku najdeš jen těžko," pokrčil rameny Trevor a zřejmě mu vůbec nedocházelo, že tím právě urazil všechny holky u stolu. Peyton se na něj znechuceně podívala a Violet si s odfrknutím poposedla blíž ke mně a obmotala si mou paži kolem jejích ramen.
"Ty na ní máš taky takovej názor?" Zvídavě na mě zamrkala a já jsem cítil, že jsem v pasti. Jediná správná možnost byla pro Violet "ne", ale pravda byla taková, že já jsem prostě nemohl říct, že není hezká, protože byla kurva hezká.
"Není ošklivá," vyhýbavě jsem odpověděl, i tak jsem ale cítil, že si sám sobě kopu hrob.
"Ale vždyť se chová jako totální píča," zamračila se Peyton. Trevor s Jacobem si nevěřícně odkašlali a vražedně na ní zírali. Tohle sis holka posrala, právě jsi urazila holku, o kterou se ti dva zajímají... Vlastně i já se o ní zajímám, i když to nemůžu přiznat.
"Ke mně se vždycky chovala mile," nadzvedl Trevor obočí a čekal, co mu k tomu Peyton řekne. No, nevím jestli to, že ho dneska vůbec neposlouchala bylo zrovna milé, ale o tom nikdo kromě mě a jí nevěděl.
"Proč máš pocit, že je to píča?" zeptal se jí zase Jacob.
"Kdyby nebyla píča, tak holkám pomůže v gymnastice, že?" odpověděla místo Payton Vivien a hledajíc podporu se nadějně podívala na Violet s Peyton.
"To je pravda, byla by to i celkem milá holka, kdyby nám pomohla," kývla Violet, ale já věděl, že to nemyslí vážně. Jestli jsem se za tu dobu, co s ní chodím něco naučil, tak to poznávat, kdy mluví vážně a kdy ne.
"Stejně ale nechápu, co vás zaráží na tom, že mluví tak dobře rusky. To vám to vážně pořád nedochází?" Nevěřícně se na nás podívala Violet. Já jsem v hloubi duše moc dobře věděl, o čem mluví, ale musel jsem dělat, že nic nevím.
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...