Owen
Zrovna jsme seděli u jídelního stolu v kantýně, a zatímco se Jane s obličejem plným nechutenství hrabala v jejím bulguru se zeleninou a já po očku sledoval roztomilého zrzka, co seděl kousek od nás, Kayla si přisedla k našemu stolu a beze slov vypila půlku mé lahve s vodou.
"Není zaco... Jasně, že se můžeš napít," řekl jsem jí ironicky, když láhev položila zpátky na desku stolu."Promiň," vypadala, že až teď ji došlo, co vlastně udělala, "ale právě jsem měla ten nejdivnější rozhovor s Violet." Když to dořekla, Jane upustila její vidličku přímo do jejího jídla, takže trocha toho bulguru vylétla z talíře až na stůl.
"Ty jseš fakt jak slon v porcelánu, Jane," ironicky jsem ji pochválil a cvrnkl jsem zrníčko bulguru zpátky jejím směrem, takže jí přistálo kdesi ve výstřihu.
"A ty se zas chováš jako nevychovaný děcko," provokativně na mě vyplázla jazyk.
Chystal jsem se jí na to něco odpovědět, ale vložila se mezi nás Kayla: "Vy oba se chováte jako malí haranti, nechcete toho třeba nechat a poslouchat mě chvíli? Vím, že vás to zajímá...""No to máš pravdu, takže povídej," pobídl jsem jí a pohodlněji jsem se usadil na židli, protože jsem měl tušení, že tohle bude chvíli trvat. "Nechceš si jít mimochodem pro oběd?" zeptal jsem se, když jsem si uvědomil, že Kayla před sebou nemá žádné jídlo.
"Nemá cenu si to dávat, teda pokud máš ten bulgur. Je to hnusný jak prdel," ušklíbla se Jane a odstrčila svůj talíř dál od ní, snad aby ten "hnus" neměla tak blízko u sebe.
"Jaká prdel to ale je? Třeba kdyby to byla prdel támhletoho blonďáka, co odchází z jídelny, je to super prdel," ztišil jsem svůj hlas a následně se zasmál.
"Jane měla vážně pravdu," zadívala se mi Kayla do obličeje a tvářila se strašně vážně, pak se ale rozesmála, "čím víc tě znám, tím větší gay jseš." Museli jsme se s Jane zasmát taky, protože je to pravda. Odhaluji svou homosexualitu postupně.
"Každopádně, po tom všem co se teď stalo mě tak nějak přešel hlad a vlastně i chuť...""Tak co se teda stalo?" zvědavě vyzvídala Jane. I já jsem byl napjatej, jak struna.
"Byla jsem u tý Hillový, nabídla mi místo v týmu, který jsem odmítla, ale tohle je naprosto jedno," řekla Kayla, jako by o nic nešlo, "pak jsem šla na záchod a přišla tam Violet a řekla mi, ať se držím od jejího Brenta dál a že si na mě dává pozor. A taky si o mně očividně zjišťovala nějaký informace, protože ví, že mám několik titulů z mistrovství a že máma je olympijská vítězka."
Kayla nám dvěma řekla o její mámě a vlastně i o jejích vlastních úspěších sama už dřív, takže nás s Jane to nijak nepřekvapilo. Věřím ale, že většina lidí ani zdaleka netuší, že na škole máme vicemistryni světa v gymnastice.Vlastně si myslím, že moc lidí netuší, že je zde nějaká nová holka. Ačkoliv Kayla svým vzhledem dost vyniká... Takhle zajímavou holku jsem už dlouho neviděl, její obrovské hnědé oči, které vypadaly, jako by se na vás smály, které skvěle seděly k její tmavší pleti a tmavým kudrnatým vlasům, totiž dokázaly učarovat člověka na první pohled. Navíc, ačkoliv jsem gay, musím říct, že Kayla byla vážně nádherná. Ne jenom zevnějškem, ale je strašně milá a protože má skvělej smysl pro humor, je s ní vážně sranda.
Na naší škole je ale přes čtyři sta studentů, takže si člověk nové tváře jen tak nevšimne."My o vlku..." zadívala se Jane směrem za má záda. Když jsem se otočil, uviděl jsem Violet jak zrovna vcházela do jídelny, nabrala si jídlo a pomalu si to namířila ke stolu, kde seděla elita školy, neboli superděti. Když procházela kolem nás, všiml jsem si, jak věnovala Kayle významný pohled. Chtělo se mi z ní zvracet.
Pamatuji si, že když jsem jí viděl poprvé, líbila se mi. V tý době jsem si ještě nebyl úplně jistý svou orientací, takže jsem se zajímal jak o kluky, tak o holky. A moc dobře si vzpomínám, že Violet upoutala každého, včetně mě. Brzo se ale ukázalo, jak se vlastně chová a když začala chodit se Sandersem, začla se chovat ještě hůř, jelikož její popularita stoupla ještě výš.
Vážně nemám rád tu jejich skupinku lidí, Violet s Brentem to začíná a lidma jako je Lux Walker to končí. Jsou to prostě falešní lidi, u kterých platí, že jediný, o co se zajímají, jsou peníze, i když oni sami nevydělávají, jenom sosají prachy ze svých rodičů.
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...