Upozornění... dnešní kapitola obsahuje konec lehce nevhodný pro mladistvé. Nečekejte žádnou rudou knihovnu, ale i tak čtete na vlastní uvážení.😉
Brent
Těšil jsem se na ten víkendový výlet na chatu tak moc, že se mi jemu předcházející týden zdál nekonečný. Claus nám navíc dal sobotní prohru pořádně sežrat, takže všechny tréninky byly zaměřené hlavně na kondičku, udržení soustředěnosti a pohyb v poli. Hlavně s tím soustředěním měl náš tým problém. A taky s tím, že jsme banda egoistických kreténů, co si o sobě myslí, že jsou nejlepší. Přesně tak to Claus řekl...
Když tedy konečně nastalo páteční odpoledne a my skončili vy škole, s velkou úlevou jsem zabouchl kovová dvířka své skříňky a jel jsem domů si rychle vzít věci, abych o půl páté mohl nabrat Violet a ve třičtvrtě být na srazu. Bylo na nic, že zrovna v pátek jsme ve škole končili dost pozdě, takže celou cestu pojedeme už ve tmě a na chatu dorazíme třeba v sedm, takže toho dneska už moc nestihneme. Ale tak máme naštěstí celý víkend.
"Já se tak těším," zajásala Violet, když jsem ji vyzvedl u jejího domu.
"Jo, já taky," souhlasil jsem s ní, "potřebuju se od všeho odreagovat."
"Tak odreagovat se můžeme určitě," zamumlala se skousnutým rtem a přejela mi rukou po stehnu.
"Aby sis ty rty neprokousla," neodpustil jsem si svou poznámku.
"Pff, já se jen snažila být svůdná."
"To jsi i bez toho, zlato," věnoval jsem jí upřímný úsměv a dál se raději soustředil na řízení.
Na sraz jsme dorazili přesně na čas. Máma by ze mě měla radost, že jsem se ve svých necelých osmnácti konečně naučil být jakžtakž dochvilný.
"Hele, tohle je Haylie," začal nám představovat jeho nový objev Trevor, "Haylie, tohle je Brent a jeho holka Violet, s Vivian se znáš a Jacob je tenhle poslední no." Nemám tušení, kde k ní Trevor přišel. Hlavně ani pořádně nevím, že s někým chodí. Haylie každopádně vypadala mile, možná až moc, když vezmeme v potaz, že chodí s Trevorem.
"Rád tě poznávám," potřásl jsem si s ní rukou.
"Já vás taky moc, Trevor mi o vás hodně vyprávěl."
"Jo? To nám se pro jistotu ani nepochlubil, že s někým chodí." Všiml jsem si, jak se na chvilku zarazila, ale pak to hodila za hlavu a zase se začala usmívat.
"No tak snad se za mě nestydí, ale my spolu jsme dost krátce zatím, to je pravda."
"Poslední dva týdny pro mě byly takový hektický, zlato, takže jsem jim to ani neřekl. Rozhodně to není proto, že se za tebe stydím," snažil se to vyžehlit Trevor a očividně se mu to dařilo, protože Haylie si ho rychle přitáhla do polibku.
"No nic, musíme se cestou stavit do obchodu pro nějaký jídlo, protože na chatě nic není," odkašlal si Jacob, aby zastavil dravě líbající se hrdličky.
"My se tam klidně stavíme, Haylie skvěle vaří, takže nám určitě vybere nějaký dobroty. Vy můžete jet napřed a zatopit, připravit nám lóže a tak," nabídl se Trevor a Haylie horlivě přikyvovala.
"No tak fajn, navigaci a adresu máte všichni ne? Takže se snad nikdo neztratí a dorazíme všichni na stejný místo," zasmál se Jacob. Vivian naštěstí držela pusu. Ta jediná mi tady vadila, jinak by to byl skvělý víkend.
"Jo, můžeme vyjet. Já ještě musím natankovat cestou, takže se asi odtrhneme."
A tak jsme se vydali na cestu. Ještě než jsme vyjeli na chatu, tak jsem zajel natankovat plnou nádrž, abych se o to nemusel starat potom.
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...