Ode dneška vychází kapitoly pravidelně každou neděli, úterý a pátek, ať v tom máme nějaký řád :)
Brent
Ráno jsem se ve spleti studentů na chodbě snažil najít Violet. Včera jsem si to u ní celkem posral a rád bych se jí omluvil.
Rozhodl jsem se na ní počkat u její skříňky, když jsem tam ale přišel, zarazila mě postava vedle. Kayla, nebo jak se to jmenuje. Včera jsem si ani nevšiml, jak hustý, dlouhý a kudrnatý vlasy má, protože je měla v drdolu. Už na sobě měla uniformu a musím uznat, že ta krátká sukně jí vážně sluší. Obecně má postavu k nakousnutí...
Nemohl jsem se zbavit pocitu, že jsem jí už někde viděl, což je blbost, protože ji neznám. Něco mi na ní ale přišlo strašně povědomé... Podle mě to jsou ty velký hnědý oči."Ty vole, ta má fakt dobrej zadek," řekl nějakej kluk co prošel kolem svýmu kamarádovi. Ona to nejspíš slyšela, protože se za ním otočila a když zjistila, že mluvil o ní, protože v téhle uličce se momentálně jiná holka nevyskytovala, zamračila se na něj, až se jí udělala vráska mezi obočím.
Ještě chvilku jsem tam na kraji uličky čekal, až se vedle mě objevil Jacob s Trevorem. Když si se mnou plácli, čemuž jsem moc nevěnoval pozornost, protože jsem stále pozoroval Kaylin zadek, zadívali se stejným směrem jako já."Kurva, z tý ta uniforma dělá ještě víc sexy holku, než je normálně," zamumlal potichu Jacob.
"Sledujte chvíli její zadek," poradil jsem jim.
"Hmm, dal bych si říct," upravil si Trevor límec u košile a kravatu, "jdu si pro její číslo," vydal se odhodlaně jejím směrem. Když došel až k ní, opatrně jí poklepal na rameno a nasadil jeho balicí obličej. Chvilku se s ní bavil, ona se pak ale otočila a poměrně rychlým krokem odešla od Trevora pryč. Jacob, který pořád postával vedle mě, se začal nahlas smát.
"Kámo, to byla snad první, která před tebou neroztáhla nohy, jen cos na ni promluvil," vysmál se mu do obličeje, ale poplácal ho po rameni na znamení soucitu.
"Normálně mě poslala do prdele... prej nemá zájem," řekl trochu šokovaně Trevor, tohle se mu vážně stává jen zřídka. My s Jacobem jsme z toho měli druhý Vánoce, ta holka nám tímhle činem zlepšila celej den.
"Ber to pozitivně, alespoň to není laciná kurva," namítl jsem.
"Právě, proto to u ní zkusím taky..." zasmál se Jacob a já se musel smát taky a pořádně nahlas.
"Jsem si jistej, že tobě určitě dá," popichoval jsem tímhle způsobem Trevora a neskutečně jsem se tím bavil.
"Nakonec to stejně budeš ty, známe se," pokrčil rameny Trevor a objal mě kolem ramen s tím, že půjdeme, ale zastavila nás Violet, která právě přišla.
"Ahoj," pozdravil jsem jí, "promiň, mrzí mě, jak jsem se choval," omluvil jsem se jí a přešel jsem k ní.
"Mě to taky mrzí, jak se chováš," řekla potichu, div se nerozbrečela.
"Tak co kdybych tě vzal v sobotu na rande do bistra, hm? Jako omluvu..." nabídl jsem jí a položil jsem si ruce na její boky. Okamžitě se ke mně přisunula blíž. Věděl jsem, že tohle na ni zabere.
"Fajn, beru," usmála se na mě.
"Tak fajn, ještě se domluvíme, musím jít," sjel jsem dlaněmi na její zadek a dal jsem jí hluboký polibek. Slyšel jsem, jak si kluci za mnou odkašlali, takže jsem se od ní odtáhl a podíval jsem se na ně, s dlaněmi stále na Violetiným zadku.
"Nechte si to na večer, musíme jít," povzdechl si Jacob.
"Měj se," s rychlou pusou a pokroucením hlavou nad mými kamarády jsem se s ní rozloučil a pak jsem s klukama pokračoval v cestě na první hodinu.
ČTEŠ
Poslední tóny
RomanceUž od mala pro mě byla gymnastika a hudba důležitá. Ve sportovní hale jsem byla jako doma... Až do toho osudného momentu. Až po smrti mojí matky jsem si začala uvědomovat, kolik lidí v mém životě bylo naprosto zbytečných, kolik lidí mě ve skutečnost...