~82~

808 36 7
                                    

Właśnie siedzimy razem z Emilką na kanapie i oglądamy filmy. Nie wiem co mnie podkusiło żeby się zgodzić na to ale co poradzę że ta dziewczyna to moja jebana słabość. Nie potrafię jej odmówić nawet jeśli pyta o najmniejszą rzecz. Tak samo było i rok temu i dwa lata temu. Mimo że nie widziałam jej tyle czasu dalej działa na mnie tak samo. Szczerze nie pojmuje jak to działa,jeszcze niedawno nie miałyśmy ze sobą kontaktu a teraz tak nagle oglądamy razem film w naszym dawnym wspólnym domu. Teraz to tylko jej dom.

Właśnie oglądaliśmy jakiś film. Szczerze nie jest mi w stanie określić jaką miał kategorie. Najlepiej powiedzieć że miał wszystkiego po trochu. A to trochę komedi, trochę fantasy a trochę romansu. Ale muszę przyznać że był naprawdę dobry. W większości starałam się skupiać na filmie ale mimo wszystko siedząca obok blondynka nie dawała mi spokoju. A zwłaszcza teraz gdy poczułam ciężar na moim prawym ramieniu. Gdy odwróciłam się w daną stronę ujrzałam właśnie wcześniej wspomnianą blondynkę która położyła głowę na moim ramieniu i dalej oglądała film wpatrzona w telewizor. Na samą myśl że tak się do mnie zbliżyła uśmiechnęłam się.

- ładnie ci w uśmiechu - zachichotała dziewczyna

- bez przesady - odpowiedziałam odwracając twarz w jej stronę

- nie przesadzam - odparła mi też na mnie spoglądając.

- niech będzie -  no nie potrafię się z nią kłócić..

Po chwili poczułam jak mój telefon wibruje więc po niego Sięgnęłam. Na ekranie pojawił się numer Tatiany. Od razu odebrałam.

- no co tam siostra? - zapytałam

- gdzie jesteś?

- nie ważne, co chcesz?

- jedziesz ze mną i z Erickiem nad jezioro na parę dni? - zapytała

- no spoko a kto jedzie oprócz nas? - zapytała

- no ty, ja i Erick, mamy jeszcze dwa wolne miejsca i coś staramy się wymyślić

- wiesz co.. Już te dwa miejsca są zajęte, nie pytaj przez kogo, później się dowiesz - powiedziałam patrząc na Emilkę - pa siostra - po tych słowach się rozłączyłam

- co chciała? - zapytała blondynka

- nie pytaj, poprostu dzwoń do Natalki, pakujcie się i jedziemy nad jezioro na parę dni - zaśmiałam się a zarazem zrozumiałam co właśnie zrobiłam. Miałam ochotę jebnac sobie kulkę w łeb..

- ale jak to?! Przecież.. To wasz rodzinny wypad - powiedziała poważnie

- Oj już przestań, chętnie cie tam zobaczą a Pozatym będzie też Natalia więc ktoś z twojego towarzystwa -  no przecież musiałam w to brnąć dalej co nie?

- no dobra, niech będzie - odparła z uśmiechem

Pov: Emilka

Dosłownie minute temu dowiedziałam się ze jadę nad jezioro na parę dni. No wspaniale. Odrazu po tym jak Alex kazała mi zadzwonić do Natalia tak uczyniłam.

- czego dusza potrzebuje? - zaczęła moja przyjaciółka

- pakuj manatki jedziemy nad jezioro - podsumowałam

- co? Jak? Z kim?! - zaczęła wypytywać

- to a nie co, normalnie, a z kim to nieważne, spakuje się i podjedziemy po ciebie - odparłam

- z kim podjedziesz? - dopytała - mam nadzieję że z jakimś przystojniakiem - zażartowała

- no tak, jest przystojny a co? - powiedziałam dla żartu

- kto to? - dalej próbowała się dowiedzieć

- zobaczysz jak przyjedziemy

- A Alex już pojechała? - zapytała

- tak - skłamałam

- dobra to się pakuję i będę na ciebie czekać

Po chwili się rozłączyłam. Jak ja nienawidze z nią gadać przez telefon Boże.. Gęba jej się wtedy nie zamyka..

- to teraz idź się pakuj - odezwała się Alex

- A ty? Nie jedziesz do domu się spakować? - zapytałam. Totalnie zapomniałam że ona też musi się spakować

- Tatiana mnie spakuje, ona wie co i gdzie jest - odparła

- okej to ja ten.. Idę się pakować - po chwili zniknęłam za drzwiami sypialni.

Kurwa. Dlaczego ja się na to zgodziłam?! Po chuj mi to jest? Jeszcze stanie się coś czego nie chce.. Tak chodzi o sytuację w których może uczestniczyć Alex.. Dobra jebac. Bardziej ich chce niż nie chce.. Jak ja mogę być tak bardzo w niej zauroczona po tak długim czasie.
Przyznam że przez jakiś czas chciałam sobie wmawiać ze to kryminalistka i nie powinnam się z nią trzymać No ale tak się nie da.. Ona jest za urocza żeby w moich oczach być kryminalistką...

Chce być tylko twoja..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz