Sovitaan, että kaikki jätkät ja Miia on 14 tai 15 eli just päässy kasilta
Ja kesäloma alko tällä viikolla.Miia
Tänään on viimeinen päivä laitoksessa. Onneksi pääsen täältä pois. En tykkää olla täällä. Minua haukutaan, potkitaan ja lyödään. Kukaan ei huomaa sitä. Koulussa on mennyt paskasti puoli vuotta. Puoli vuotta on myös siitä, kun isä ajoi hirvikolarin ja isä ja äiti kuoli. Siitä lähtien minua on kiusattu laitoksessa ja koulussa. Huomenna muutan sijaiskotiin Ouluun.
En ollut läheinen vanhempien kanssa. Isä ja äiti teki paljon töitä. Aina, kun ei niin he olivat kännissä. Kännissä isä löi, potki, veti hiuksista ja joskus raiskasi. Jos sain alle 9 kokeesta isä löi tai raiskasi. Äiti ei ikinä tehnyt mitään. Katsoi vierestä. Kun minulla ensimmäisen kerran alkoi menkat, isä haukkui ja oli sitä mieltä, että minun pitää muuttaa pois. Äiti esti sen. Olin silloin 12 vuotta. Minulla on vanhempiani ikävä, vaikka he eivät elämässäni paljoa olleet. Ja silloin kun oli, he olivat kännissä.
Menen vessaan sieltä löydän terottimen terän, jonka sinne olin jättänyt. Minulle tuli kauhea ikävä isää ja äitiä vaikka he olivat idiootteja. mielessäni pyöri kiusaajieni lauseet "voisit kuolla" "mee helvettiin" "läski" "tapa ittes" ja muut vastaavat. Nostin hupparini hihaa. Näin punaisia toissapäivänä tehtyjä viiltoja. Päätin tehdä niitä lisää. Otin terän kunnolla käteen ja viilsin syvän ja pitkän viilon. Vedin toisen. Kolmannen. Neljännen. Viidennen. Ja vielä kuudennen. Oloni muuttui paljon paremmaksi kun näin veren valuvan kättäni pitkin. Laitoin käteni kylmän veden alle. Vesi muuttui punaiseksi. Kädessä kirveli, mutta se tuntui hyvälle. Kidoin käteeni sideharsoa ja pyyhin lattian sen jälkeen poistuin vessasta. Olen viillellyt nyt noin puoli vuotta. Se fyysinen kipu helpottaa oloa todella paljon.
Menin huoneeseeni. Tarkistin, että kaikki on pakattu. Menin nukkumaan sänkyyni.
Time skip aamuun
Herään herätyskellooni. Kauhea ääni. Hirveää herätä kesälomalla 6.45. Lähdemme Ouluun 7.45. Kivaa päästä pois täältä. Uudessa perheessäni on vanhemmat Katja ja Mikko ja poika Olli, joka on saman ikäinen kuin minä. Saan kuulemma myös oman huoneen jota täällä minulla ei ole. Täällä nukun samassa huoneessa Kertun kanssa. Kerttu on minua vuoden nuorempi, mutta on asunut täällä 6 vuotiaasta asti. Hän on ihan kiva. Emme ole hirveästi olleet yhdessä, mutta huoneessamme olemme jutelleet paljon.
Menen vessaan ja istun pöntölle. Huomaan, että menkkani ovat alkaneet (tässä kuussa) "voi vitun helvetin perse" ajattelen. Laitan tamppoonin sisääni. Pesen kädet, hampaat ja kasvot. Harjaan hiukset ja laitan ne ponnarille. Vien hammasharjan ja -tahnan ja hiusharjan kassiin vien loput tavarat mitä huoneessani on autoon ja menen syömään. Otan leipää, jugurttia, banaanin ja omenan syön ne nopeasti.
Menen vessaan, työnnän sormet kurkkuun ja oksennan kaiken ulos. Olen tehnyt näin jo kaksi ja puoli vuotta. Kukaan ei ole huomannut tai maininnut siitä.
Lähdemme ajamaan Ouluun päin. 2 sossua vie minut ja tavarani Ouluun. Laitokselta Ouluun kestää noin 6.30 tuntia. (en tiiä mis toi laitos oli mut kumminkin saatte tietää ajan)
Pysähdyimme kerran. Toinen sossuni Matias tankkasi auton. Kävimme ostamassa leivät ja kävimme vessassa. Jatkoimme matkaa pian.
Pian olemme perillä. Matias sanoi, että 5 minuuttia jäljellä. Rupean päässäni miettimään mitä jos uusi perhe ei tykkää minusta. Se saa minulle pahan olon ja rupeaa tekemään mieli viillellä.
Olemme perillä noin kello 14.30. Menemme ovelle ja Sari toinen sossuistani pimpottaa ovikelloa. Oven avaa iloisen näköinen nainen. "moi mä olen Katja" nainen esittäytyy. Ovelle tulee mies joka esittäytyy Mikoksi. Pian tulee myös brune poika jonka nimi on Olli.
Viemme tavarani sisälle. "Olli näytätkö missä Miian huone on" Katja pyytää. "joo tuu mun perässä" Olli sanoo. "okei. Viedäänkö jo jotain tavaroita sinne" vastaan. "joo mä voin ottaa ton" Olli sanoo ja ottaa reppuni ja pahvilaatikon. Itse otan matkalaukun.
---------------------------------------------------------
Sanoja:592
Toivottavasti tykkäsitte♥️♥️
Pahoittelen jos on kirjoitusvirheitä.
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...