44

95 2 3
                                    

Time skip kesän loppuu

Miia

Huomenna alkaa lukio. Me kaikki 8 menemme samaan lukioon. (sovitaan nyt et kukaan jätkistä ei mee musiikkilukioon) Minna ja Niko ei vieläkään seurustele. Kerran tote pelissä Minna ja Niko pussasi mutta ei siinä tapahtunut muuta. Haluan että he tajuaisivat että molemmat tykkää toisistaan ja alkais seurustelee. No aina ei voi saada mitä haluaa. Viestittelen nyt Joonakselle. Joonas lupasi tulla hakemaan minut aamulla. Onneksi lukio on samoissa tiloissa kuin yläkoulu. Tai siis se on samassa rakennuksessa, mutta lukio on erikseen. On meillä välillä ollut tunteja lukion puolella. (meil ainakin on koulussa lukio ja ylä aste samassa tollee miten selitin. Toivottavasti joku ymmärs mitä tarkotin)

Time skip aamu

Herään kauheaan herätysääneen. Laitan herätyksen pois. Nousen sängystä laitan vaatteet päälle ja menen vessaan tekemään tarpeeni. Huomaan menkkani alkaneen. Voi helvetti. Tietysti juuri ensimmäisenä koulupäivänä. Noh, laitan tamppoonin sisääni ja harjaan hiukset ja hampaat. Lähden kävelemään alakertaan. Näen äidin istuvan sohvalla. Hän itkee. Menen hänen luo. Halaan häntä. "mitä on käyny?" "ei mitään. Sun ei tarvi huolehtia siitä" "okei" puhelimeeni tulee viesti. Katson sen. Se on Joonakselta. Hän tulee aiemmin, koska oli riidellyt äitinsä kanssa. "Joonas tulee nyt tänne" "okei"

Olli kävelee rappusia alas. Hän katsoo äitiä. "mitä on käyny?" "ei mitään. Sun ei tarvi huolehtia siitä" "Aijaa"

Joonas avaa ulko oven. Hän ottaa kengät pois. Menen ruokapöytään syömään. En syönyt aiemmin. Joonas tulee oikealle puolelleni ja Olli vasemmalle. Alan voidella itselleni leipää. "miks sä riitelit sun äidin kanssa?" "puhutaan siitä myöhemmin" "okei" Olli voitelee itselleen leivän. "Joonas otatko sä?" "joo" Joonas alkaa voidella itselleen leipää.

Time skip koulupäivä

Seisoskelemme koulun vieressä. "tehdäänkö jotain nyt?" "vaikka. Mihin mennään?" "no vaikka meille" "okei"

Lähdemme kävelemään kotia päin. Pääsemme ovelle ja avaan sen. Sisällä isä ja äiti huutavat. "SÄ PETIT MUA" "ANTEEKS. SE OLI VAHINKO" "VAHINKO? MITEN VOI PETTÄÄ VAHINGOSSA? JA VIELÄ JOONAKSEN ÄIDIN KANSSA. MITÄ JOS JOONAS TIETÄIS?" "SE TIETÄÄ" "MITÄ?" "SE LÖYS MEIDÄT SÄNGYSTÄ" "MITÄ VITTUA. PAKKAA KAMAS JA LÄHDE" "MITÄ?" "PAKKAA KAMAS JA LÄHDE" "EIKS ME VOITAS SOPIA?" "EI" "ENTÄS VAUVA?" "MÄ HOIDAN SEN. MÄ EN HALUU OLLA SUN KANSSA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ" Mitä? Onko iskä pettänyt äitiä. Katson Ollia ja hän minua. Äiti ja isä kääntyvät katsomaan meitä. Tämänkö takia äiti itki aamulla.

Iskä lähtee äitin ja isän makuuhuoneeseen ilmeisesti pakkaamaan tavaroita. Äiti purskahtaa itkuun. Menen hänen luo ja halaan häntä. Iskä kävelee luoksemme. Hänellä on matkalaukku ja ilmeisesti siellä on vaatteita. "Katja anteeks. Oikeesti. Se oli vaan yks yö. Ei mitään muuta. Anteeks" "mä en halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Sovit Ollin ja Miian kanssa haluuko ne nähdä sua. Mut tätä vauvaa sä et nää" "mut onhan se munkin lapsi" "mä kasvatan sen yksin" "Katja an..." "LÄHE VIT... aaah" äiti nojaa toisella kädellä polveen ja toisen hän laittaa vatsalle. "mikä tuli?" "sattuu mahaan" "äiti sut pitää saada äkkiä sairaalaan. Iskä vietkö sä meidät?" "joo" "mä en ton kyytiin mee" "sun on pakko. Mä tuun mukaan. Sut pitää viedä sairaalaan" "mennää taksilla" "ei ku mennää nyt iskän kyydillä" "no okei sit"

Iskä vei meidät sairaalaan ja olisi halunnut tulla myös mukaan tarkastukseen mutta äiti ei suostunut. Nyt minä istun sairaalan penkillä ja odotan koska äiti tulee huoneesta pois.

Huoneen ovi aukeaa ja äiti tulee sieltä. Menen halaamaan häntä. "mitä lääkäri sano?" "kaikki on hyvin. Mun verenpaine vaan nousi liian korkealle ja pitää välttää stressiä ja pysyä rauhallisena" "okei" "oota mä tilaan taksin" "okei"

Pian olemme kotona ja Olli juoksee halaamaan äitiä. He irrottautuvat toisistaan. "mulla ja vauvalla on kaikki hyvin" "oikeesti?" "joo" "okei. Erootteko te iskän kanssa?" "joo"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 580

Sori jos oli kirjoitus virheitä tai surkeeta luettavaa.

Siis kuulin mun mummilta et mun äidin papan hautajaisissa mun mummin veli aikois pitää puheen jossa se kertoo jonku puheen tän kuolleen henkilön elämästä. Just sellasen esitelmän ku joskus alakoulussa piti tehä joku esitelmä jostain ihmisestä. Se puhe tulee olemaan ihan vitun tylsä. Sit tää ihminen kans kiels sen vaimoa itkemästä. Sillee mitä vittua. Eikö ihminen saa näyttää tunteita. En ees ymmärrä ku kuninkaalliset ei saa itkee hautajaisissa. Miks muka ei sais. Ja ite ainakin oon sellanen ihminen joka itkee jos elokuvassa tai kirjassa joku kuolee. Vielä ku se ihminen joka haluu pitää tän puheen on tosi ärsyttävä ja inhottava. Sit sil on lapsi joka on syntynyt kultalusikka perseessä. Enkä niiden tyyppien takia haluais mennä niihin hautajaisiin. Joo halusin vaan kertoo tän jollekin. Nyt sain kerrottuu ja rupesi vituttaa vielä enemmän. Jes. Mut haluun mennä niihin hautajaisiin koska sinne toden näköisesti tulee mun kummit joita en oo nähny pitkään aikaan.

Mut jos must ei kuulu huomenna tai ylihuomenna oon toden näkösesti tehny itelleni jotain. Joten nää on ehkä HUOM EHKÄ jäähyväiset. Pitäkää huolta ittestänne. Ootte täydellisiä just tollasina ku ootte. Kunpa mä ymmärtäisin sen itekki.

Sanoja yhteensä: 779

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin