Time skip 1 kuukausi
Miia
Olen alkanut muistamaan vielä paremmin asioita. Muistan melkein kaiken. On jotain asioita joita en muista. Joonas seurustelee jonkun Hennan kanssa. Niko ja Minna ovat olleet ihastuneita vaikka kuinka kauan ja he eivät vieläkään ole sitä toisilleen kertoneet. He eivät siis seurustele. Olli ja Aleksi seurustelevat ja he ovat todella söpö pari. Minä olen mustasukkainen Joonaksesta. Hän ja Henna ovat kuulemma seurustelleet puoli kuukautta. Joonas koko ajan puhuu Hennasta. Hän koko ajan kehuu Hennan ulkonäköä ja kaikkea. En ole tavannut koko Hennaa mutta tiedän jo nyt etten pidä hänestä.
"mennäänkö uimaan?" Olli kysyy ovellani. "emmä tiiä" "pyydetään Jätkät ja Miia mukaan" "no okei"
Urpot
Olli: me mennään Miian kanssa kohta uimaan. Tuutteko mukaan?
Joel: joo
Niko: vaikka
Minna: mä en tiiä tuunko
Niko: tuu vaan
Minna: no mä oon mukana
Aleksi: joo
Tommi: no kai mun on pakko tulla vahtii teitä apinoita
Joel: jep nii on
Joonas: mä oon mukana jos Henna saa tulla myös
Tommi: no senkun tulee mukaan
Joonas: ok. Mennäänkö me sinne samalle rannalle ku aina ennenkin? Ja monelta
Olli: joo mennään. Ja käykö puolen tunnin päästä
Aleksi: joo
Tommi: nähää silloin
Ei en halua mennä uimaan jos joku helvetin Henna on mukana. En ole nähnyt häntä kertaakaan ja nyt pitäisi mennä melkein alasti hänen eteen. Ei kiitos.
"lähetään ihan kohta" "mä en tuu mukaan" "miks?" "no en mä sen Hennan kanssa haluu olla" "no tuu kumminkin. Sä haluut varmasti nähä Joonaksen" "mut ahdistaa mennä jonku Joonaksen uuden eteen puoli alasti" "okei. Voithan sä mennä t-paidassa ja shortseissa" "nii totta"
Alan pakkaamaan reppuani. Laitan sinne uimapuvun ja Urheilu shortsit. Päätän olla laittamatta t-paitaa. "ootko valmis?" "joo" lähdemme Ollin kanssa kävelemään rannalle.
Rannalla on kaikki muut paitsi Joonas ja Henna. "moi" "moi" "mennäänkö Miia eka vaihtaa uikkarit?" "joo" menemme Minnan kanssa pukukoppiin vaihtamaan uikkareita. "en haluais mennä uimaan kun se Henna tulee" "en mäkään" vaihdan uikkarit ja laitan uikkareiden päälle shortsit. "ahdistaa. En uskalla mennä ulos ku Niko on siellä ja sit se ajattelee et oon ruma ja se ei ikänä tykkää musta" "ei ajattele. Tee alote ja pussaa sitä. Sen jälkeen sä saat todennäköisesti tietää mitä se ajattelee" "no en mä viitti" kiedommme pyyhkeet ympärillemme. "mennäänkö?" "joo"
Astumme ulos. Joonas ja ilmeisesti Henna on saapuneet myös paikalle. "vihdoin. Oliko hyviä juoruja ku kuiskitte niin paljon" "todellakin" "no minkälaisia?" "ei me niitä teille kerrota" "me mennään Joonaksen kanssa seuraavaks" Henna ilmoittaa ja vetää perässään Joonaksen pukkariin.
Pukukopista alkaa kuulua voihkimista ja epäilyttäviä ääniä. Äänistä päätellen Joonas ja Henna panevat kopissa. "tuol on vähän matkan päässä toinen koppi ni mennäänkö sinne ja sit uidaan myös siellä" "joo käy" lähdemme kävelemään sinne suuntaan. Minua vituttaa. Vituttaa Henna.
Olemme oikeassa paikassa. Jätkät vaihtoi vuorotellen uikkarit. Olli ja Aleksi kyllä samaan aikaan. Menimme uimaan kun kaikki oli saaneet uikkarit. Pian saapui myös Henna ja Joonaskin. Joonaksen kaula ja rinta oli täynnä tuoreita fritsuja. Hennalla oli todella niukat bikinit. Kas kun ei kriittiset paikat näy. Henna ja Joonas alkaa suudella -tai kyllä tuo enemmän nuolemista oli- toisiaan järvessä. Ihan kuin Joonas haluaisi tahalleen ärsyttää minua. Päätän alkaa kävellä rantaa kohti. En jaksa katsella noiden nuolemista.
Pääsin juuri rannalle ja sitten kuulin Hennan ärsyttävän äänen. "miks sul on shortsit?" "vittuako se sulle kuuluu!" "älä puhu mun tyttöystävälle noin!" päätän mennä vain makaamaan pyyhkeeni päälle. Pian Minna saapuu viereeni. "moi" "moi. Rupesko sua ärsyttää noi?" "joo ja halusin tulla pitää sulle seuraa. Mä en kyl mee enää uimaa nii meen vaihtaa vaatteet" "joo" Minna lähtee. Henna tulee viereeni. Hän levittää pyyhkeen viereeni ja menee makaamaan sen päälle.
"mä en yhtään ihmettele miks Joonas jätti sut ja valitsi mut" "mistä sä puhut?" "nii et Joonas jätti sut sen takia, koska oot niin säälittävä ja ruma. Nii myös mun mielestä. Sit se sano myös et sun viiltely jäljet on tosi ällöttäviä. Ja et se valitsi mut ku oon niin kaunis ja hoikka ja täydellinen ja hauska ja huomaavainen ja fiksu ja ihana ja hyvä tekee ruokaa ja leipoo ja mul on täydellinen iho ja hiukset ja oon kaikin puolin täydellinen" "aha. No kiva että valitsi just tollasen kulta lusikka perseessä syntyneen ihmisen" "ÄLÄ PUHU MUN TYTTÖYSTÄVÄLLE NOIN!"
Henna alkaa kesken Joonaksen lauseen itkemään. Se on ihan varmasti tekoitkua. "hei muru mikä tuli?" Joonas syöksyy halaamaan Hennaa. "no no M-miia ru-rupes ha-uk-kuma-an m-ua ja si-t s-e sa-no e-t sä et ra-kasta mua va-an si-tä ja si-t se pu-hu myö-s sus-ta to-si rumas-ti" "MIIA MIKÄ HELVETTI SUA VAIVAA? MIKS SÄ PUHUT NOIN ILKEESTI?" "MÄ EN TEHNYT MITÄÄN VAAN TOI ALKO HAUKKUMAAN MUA!" "MÄ KUULIN KUN SÄ HAUKUIT HENNAA!" "EN HAUKKUNUT!" "HAUKUITHAN! MÄ KUULIN" kaikki Jätkät ja Minna olivat nyt ympärillämme. "mikä täällä on ongelma?" "NO MIIA HAUKKU HENNAA! " "EN HAUKKUNU! " "HAUKUIT!" " TOI SANO ET SÄ OLIT HAUKKUNU MUA JA HAUKKU MUA MYÖS ITE! JA OLIS EHKÄ PITÄNY HAUKKUU! MUT PIDÄ SÄ VAAN TOI SUN HUORA! IHAN VAPAASTI!" Joonas löy minua turpaan. "SÄ ET PUHU MUN TYTTÖYSTÄVÄSTÄ NOIN!" hän lyö uudestaan ja Tommi sen jälkeen saa revittyä Joonaksen irti minusta.Olli kävelee luokseni. Hän katsoo kasvojani. "onko kaikki hyvin?" alan hyperventiloimaan. Nousen ylös nappaan reppuni ja pyyhkeen mukaan ja juoksen kotiin.
_______________________________________
Sanoja: 874
Hyvää ystävän päivää❤️❤️
VOUS LISEZ
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
Roman d'amourMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...