22

117 2 0
                                    

Time skip koulupäivä
Miia

"hei Jätkät pääsettekö nyt koulupäivän jälkeen meille?" Olli kysyy. "joo" kuuluu kaikkien suusta. "hyvä. Mä kyl eka kysyn äitiltä" "haluutko sä Minna tulla myös?" kysyn. "no emmä tiiä" "okei" "no mä kysyn äitiltä" "Olli kysy samalla pääseekö Minna" "juu" Olli kirjoittaa viestin. "käy se äitille" "entä Minna?" "joo käy se" Minna näyttää että olisi valehdellut.  (äskeisessä luvussa Minna oli unohtanut puhelimen kotiin mut nyt sil oli puhelin)

Kävelemme kotiin. "tää talo näyttää tosi isolle" Minna sanoo. "joo tää on aika iso" menemme sisälle. "onko teil nälkä" "joo. Ihana et teet ruokaa" "en mä oo tekemässä ruokaa" "no voi vittu" "onko sulla nälkä" katson Minnaa osoittaen kysymyksen hänelle. "ei oo" "okei. Ei mulkaan. Mennään mun huoneeseen" "hei eiks me päästä?" Niko kysyy. "ette" "höh. Miks?" Niko kysyy. "tyttöjen juttuja" "eiks Joonas oo aika tyttömäinen" Niko sanoo. "hei itte oot tyttömäinen" alamme nauraa. "no mut oikeesti eiks me päästä?" Niko jatkaa "haluutko sä oikeesti tulla m..." "Niko haluu tulla aina ku on mahdollista ja sopiva pillu siihen lisäks" Joonas sanoo. "Joonas oo hiljaa" "nii että olin sanomassa haluutteko oikeesti tulla kuuntelee juttuja menkoista, meikeistä ja kaikista ei ehkä teidän tyyppisistä jutuista" "joo etenki menkoista. Miltä ees menkat tuntuu?" Niko sanoo. "no ei kauheen kivalta. Niko sä oot jotenki tosi outo tänää" "aha. Mut pääsenkö mukaan?" "et. Et ikinä" "Olliii Miia ei ota leikkiin mukaan" "voi ei. Mennään pelaa änäriä mun huoneeseen" "joo. Jes. Minä voittan" Niko juoksee portaat ylös. "onko Nikolla kaikki muumit laaksossa?" "ei näköjään"

Minä ja Minna menemme huoneeseeni. "sul on siisti huone. Ja iso" "jep. Niko ei muuten aina oo tollanen" "okei. Se vaikutti ala-asteella semmoselle tosi enegiselle ja semmoselle. Nyt se on outo" "toi ei oo normi Niko" "okei. Onks sun ja Joonaksen välillä jotain? Vaikutatte oudoilta toistenne seurassa" "no me oltiin yhessä kesällä hetki. Joku random mies raiskas mut ja sit tulin raskaaksi. Se meni kesken ja Joonas alko syyttää et petän sitä Ollin kanssa. Mut mä oon vieläkin tosi ihastunut Joonakseen. Mä haluaisin seurustella sen kanssa" "sun pitäis puhuu sille" "en uskalla" "oon tosi pahoillani et sulle on käyny noin" Hymyilen Minnalle.

Time skip 1.5 tuntia

Olemme jutelleet aika kauan. Joku koputtaa oveen. "no?" Niko avaa oven. "tuutteko pelaa änäriä?" "joo" juoksen Ollin huoneeseen. Minna tulee perässä. Istun Ollin viereen. Tilanne pelissä on Olli 3 ja Joonas 10. Repäisen ohjaimen Ollin kädestä pois. "heei" alan pelata. Saan heti maalin. "Jes" voitin pelin 15-11. "ei ollu reiluu" Joonas valittaa "miten niin?" "no te vaihdoitte" "Olli oli tosi reilusti häviöllä" "nii mut silti" "sillä aikaa ku me pelattiin mä sain 12 maalia ja sä 1. Sä väität ettei ollu reiluu" "no okei. Sä voitit" "reilusti"

"Pelataanko totuutta ja tehtävää?" "joo" "joo" "joo. Olli haetko pullon?" "joo" Olli tulee huoneeseen pullon kanssa. Minä istun sängyllä Ollin ja Minnan välissä. Joonas istuu Ollin vieressä. "mitä jos ei suostu vastaamaan tai tekee?" "no käykö et jos se on tehtävä ni annetaan totuus ja jompikumpi pitää tehä" "joo" "saanko mä pyöräyttää eka?" "joo"
"jee" Joonas pyöräyttää pulloa. Se osuu Minnaan. "totuus" "kerro joku salaisuus jota kukaan ei tiedä" Joonas sanoo. "ei tommosen tarvi vastata" Tommi sanoo. "kyl mä voin vastata. Mä olin yläasteen alussa ja 6 luokan lopussa Olliin tosi ihastunut" "eli seuraavaks ku Minna saa tehtävän sen pitää pussata Ollia" Minna pyöräyttää pulloa. Se osuu Joonaksen. "To te?" "totuus" "onko sulla vielä tunteita Miiaa liittyen?" "on" "minkä laisia?" "no tohon mä en vastaa" katson Joonasta. Joonas vilkaisee minua. Käännän pään nopeasti pois.

Time skip 30 min

Minuun ei ole kertaakaan osunut. "tää ei oo reilu. Miian ei oo osunu viel kertaakaan" "nii. Mä oon joutunu tekee jo vaikka mitä" Olli pyöräyttää pulloa. Se osoittaa minua. "totuus vai tehtävä?" "totuus" "onko sulla kaveruutta suurempia tunteita Joonaksen?" käännän pään käsiin. "on" "okei" pyöräytän pulloa. Se osoittaa Joonakseen. "tehtävä" "hae mulle vettä" Joonas lähtee alakertaan. Pian hän tuo minulle vesilasin. "kiitos"

Joonas pyöräyttää pulloa. Se osuu minuun. "tehtävä" "pussaa Joonasta huulille" Niko sanoo. "onko se sulle okei?" Joonas katsoo minua. "joo on" siirryn Joonaksen luo. Annan pusun Joonaksen huulille. Joonas vetää minut uuteen suudelmaan. Se on suht pitkä. Joonas irrottautuu minusta. Hän katsoo minuun. Joonaksen silmät ovat täydelliset. Otan Joonaksen poskista kiinni. Suutelen Joonaksen huulia. Istun Joonaksen syliin. Joonas siirtää kädet kyljilleni. Puraise hellästi Joonaksen huulta. Hän avaa suuta hieman. Työnnän kieleni Joonaksen suuhun. "hei voitteko lopettaa ton nuolemisen?" irrottaudun Joonaksen huulista. Katson Joonaksen silmiä. "voidaanko mennä mun huoneeseen?" kuiskaan Joonaksen korvaan. "joo"

Joonas nousee ylös. Hän pitää minua sylissä. Joonas kuljettaa meidät sängylleni. Joonas menee makaamaan selälleen. Menen hänen päälle makaamaan. "mä haluun seurustella sun kanssa" "mäki sun" "anteeks. Se pettämis syyttäminen oli ihan tyhmää. Anteeks" "saat. Mul on ollu sua kauhee ikävä" "mullakin sua" menen Joonaksen kasvoja lähelle. Painan huuleni Joonaksen huulille. Siirrän kädet Joonaksen hiuksiin. Joonaksen kädet ovat minun kylillä. Puraise Joonaksen huulta. Joonas avaa hiukan suuta. Työnnän kieleni Joonaksen suuhun. Tutkin joka paikan Joonaksen suusta. Irrottaudumme hitaasti toisistamme hapenpuutteen takia.

---------------------------------------------------------
Sanoja: 826

Must tuntuu et näit sanoja on tosi vähän.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Where stories live. Discover now