103

69 4 0
                                    

Miia

Nousen ylös Joonaksen sohvalta, kun olen saanut paidan päälleni. Joonas vetää housut jalkaansa. ''Tota noin'' ''no sano nyt. Me molemmat varmaa halutaan tietää mitä sä sähläät'' ''no siis'' ''sano nyt'' ''Alisa anteeks. Mä petin sua Miian kanssa'' ''vittu mikä sika sä oot. Tää nyt varmaa on sanomattakin selvää et tää oli tässä'' Alisa heittää avaimen Joonakselle. Se on varmaan Joonaksen vara-avain. Alisa lähtee pois viereltäni. Pian ovi paukahtaa kiinni.

''Miia?'' ''Mä oon niin vihanen etten mä pysty sanomaan mitään'' Menen eteiseen ja vedän kengät jalkaan. ''Miia anteeks. Mun olis pitänyt jättää Alisa ennen ku meil on mitään mut jostain syystä mä en pystyny. Anteeks'' ''siis mua ei ärsytä se et sä panit mua vaan se et sä petit jotakuta toista. Toi on ihan hirveetä. Toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli'' lähden pois Joonaksen asunnosta. Juoksen portaat alas.

Avaan alaoven ja samantien alan itkeä. Päätän soittaa Minnalle.

Minna: moi
Miia: vittu arvaa mitä
Minna: no?
Miia: no mä päädyin panee Joonaksen kanssa eilen illalla
Minna: kaduttaako?
Miia: ei mut tänää ku meil oli no runkkasin Joonasta ni joku nainen tuli omalla avaimella sisään ja Joonas oli pettänyt tätä naista
Minna: just. Mitä sä sit teit?
Miia: no se nainen jätti Joonaksen ja lähti sit pois ja sit mä lähin
Minna: okei
Miia: siis mä koen ettei toi ollu virhe mut sit mua ärsyttää et vaikka Joonas seurusteli ni se silti petti sitä
Minna: niimpä
Miia: ja en mä tiiä voisinko mä enää luottaa siihen ettei sit Joonas pettäis muakin
Minna: nii
Miia: mut kiitti et sain valittaa sulle
Minna: eipä mitää
Miia: moikka
Minna: moikka

Lopetamme puhelun. Puhelun aikana olin todella raivoissani ja kävelin todella nopeasti sillä huomaan että olen melkein puolessa välissä kotimatkaa. Vielä kumminkin kotiin olisi matkaa jäljellä jonkin verran.

Avaan kotioven avaimella. Astelen kotiin sisälle. Istun sängylleni. En tiedä voinko enää luottaa Joonakseen. Huomasin tänään ja eilen että tunteeni häntä kohtaan eivät ole kadonneet. Mutta en halua seurustella pettäjän kanssa.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 326

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora