Joonas
Miia nukahti juuri. Menen tekemään meille ruokaa. Aloitan ruuan teon keittiössä.
Alan miettimään Miiaa ja tätä koko tilannetta. Nyt kun olen tottunut ajatukseen että minusta tulee isä niin en haluaisi että lapsellemme kävisi jotain. Tuskin kukaan tällähetkellä tai tuleva isä haluaisi lapselleen jotain pahaa. Jos haluaisi hänen varmaan kannattaisi hankkia henkistä apua. Huomaamattani kyyneliä alkaa valua poskilleni. Pyyhin ne pois ja jatkan ruuan tekoa.
Miia tulee luokseni. Huomaan hänen itkeneen. Hän halaa minua. ''Mua pelottaa'' Hän kuiskaa. ''Mikä?'' Kysyn. ''Että Toukka kuolee'' ''nii muakin. Mut meidän pitää olla tosi varovaisia nyt. Etkä sä saa tehdä mitää mikä vois johtaa siihen'' ''nii''
Alamme syödä ruokaa. Miia aluksi vain tökkii haarukalla ruokaansa. ''Sun kannattais syödä se'' sanon. Miia alkaa syödä hitaasti ruokaansa.
Menemme syömisen jälkeen sohvalle katsomaan jotain ohjelmaa. En tiedä mikä se on mutta Miia tykkää tästä. Silittelen Miian hiuksia hänen nojatessa olkapäähäni. ''Mä rakastan sua Joonas'' ''mä rakastan sua Miia'' Miia katsoo silmiini ja huomaan että hän itkee ihan juuri. Pussaan hänen poskeaan ja vedän hänet ihan kiinni minuun.
Miia kietoo kätensä ympärilleni ja laskee pään rintakehälleni. Alan silittää Miian selkää. ''Mua ahdistaa'' Miia kertoo. Lopetan hänen selän silittämisen. ''Älä lopeta'' Hän sanoo. ''Mutta ku sua ahdisti ni ajattelin et haluut et lopetan'' sanon. ''No ei vaan nää vaatteet. Jotenki tuntuu et nää puristaa'' Hän kertoo. ''No ota ne pois'' kerron yksinkertaisen ehdotuksen. ''No haittaako se sua?'' Hän kysyy. ''No ei. Jos se helpottaa sun oloa ni sä voit olla vaikka alasti. Sä kannat meidän Toukkaa joten mun puolesta sä voit tehdä mitä tahansa mikä helpottaa sun oloa mä kyllä kestän sen'' ''kiitos'' Miia hymyilee hieman. Hän nousee ylös ja riisuu itsensä alusvaatteisilleen. Hän asettuu samaan kohtaan kuin aiemmin.
Time skip tunti
''Mua väsyttää'' Miia kuiskaa. ''Pitäskö pestä hampaat ja mennä nukkumaan?'' Kysyn. Miia nyökkää pienesti. ''Voitko sä kantaa mut vessaan?'' ''Tottakai'' otan Miian syliini ja lähden kantamaan vessaan. Lasken hänet vessan kannen päälle ja ojennan hänen hammasharjan. Hän alkaa pestä hampaitaan. Itsekin pesen samalla.
Kannan Miian sänkyyn. ''Antaisitko sun t-paidan?'' Miia pyytää. Heitän hänelle jonkun paidan kaapista. ''Kiitti'' Miia ottaa rintsikat pois ja laittaa sen jälkeen paitani päälle. Satuin huomaamaan kun itse riisuin omia vaatteitani.
Miia menee ohuen peiton alle. Menen itse saman peiton alle. Miia katsoo minua väsyneillä silmillä. Pussaan sormiani ja nostan hieman hänen paitaa ja laitan käden hänen vatsalle ja silitän hiukan. ''Meidän Toukka'' sanon. Miia hymyilee minulle väsyneesti. Pussaan hänen poskea. Miia ottaa kiinni ranteestani. Toisen käden hän laittaa puoliksi käteni päälle ja puoliksi vatsalleen. Sitten hän sulkee silmät ja ilmeisesti nukahtaa nopeasti. Suljen itsekin silmäni ja ilmeisesti nukahdan nopeasti.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 517Jee Suomi voitti tänää pelin vissii Unkaria vastaan. Olikohan se Unkari. Oli kai. Mut Suomi tais voittaa 6-1.
Ja sit Suomi voitti toissapäivänä kait
Ranskan. Ehkä. En muista paljon se peli päättyi.Mut mul ei ollu eilen ollenkaan motivaatiota kirjottaa joten en kirjoittanut.
Mua väsyttää ihan helvetisti. Meen varmaa jonkin ajan päästä nukkuu joten nyt meen pesee hampaat. Saattaa muuten olla ettei huomen tuu uutta osaa. Mut mä yritä kirjottaa oleksia.
Oliks teillä muuten vapaapäivä tänää? Mul oli ja kiva et nyt on tämmönen 4 päivän viikonloppu.
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...