24

145 2 0
                                    

Täs luvus on smuttia

Miia

Time skip perjantai

"voiko Joonas tulla meille huomenna yöks?" "joo. Olli on menossa Aleksille yöks. Mä ja Mikko ollaan töissä koko yö. Pärjäättekö te kahdestaan?" "joo pärjätään me" "okei hyvä"

Time skip lauantai

Makaan sängyllä. Olli seisoo huoneeni ovella. "Miia. Mä lähen nyt. Äiti ja iskä on lähteny jo" "joo. Pidä hauskaa" "joo. Muistakaa kortsu" "juu" "eli te ootte tekemässä sen" "no ei olla sovittu mitään" "okei. Te ootte tosi söpö pari. Ja muista et sun ei oo pakko tehä sitä jos et haluu" "ei nii. Mut me ollaan tehty se ennen meidän eroa" "okei. En tarvi yksityiskohtia" "et sä niitä olis saanutkaan" "ihan hyvä etten saakkaan" "mee jo. Sä ja Aleksi olisitte myös söpö pari" "mitä sä tarkoitat" Olen huomannut Ollin ja Aleksin välillä jotain. "no ootte kattonu toisianne eri tavalla ku muita" "miten?" "no tosi pitkään ja sillee erilaisella tavalla. En osaa selittää" "oisko se sulle ok jos seurustelisin pojan kanssa?" "joo on. Eihän se ees kuulu mulle. Tai kenellekään muulle kenen kanssa seurustelet" "no älä kerro kellekään mut oon vähän ihastunut Aleksiin" "kerro sille" "mitä jos mä pilaan meidän kaveruuden? Tai mitä jos äiti ja isi ei hyväksy meitä?" "kyl ne hyväksyy sut sellaisena ku sä oot. Ja sähän vaan olisit rehellinen" "nii. Koska Joonas tulee?" "nyt" Joonas sanoo Ollin takaa. "joo mä lähen nyt. Joonas pidä Miiasta huolta" "joo aina" Joonas kävelee luokseni. Hän antaa pusun huulilleni. "muistakaa oikeesti ne kortsut" "joo. Kun lähet ni laita ovi lukkoon" "ok. Heippa. Olkaa kiltisti. Älkää tuhotko koko kämppää" "heippa" Olli lähtee. Kuulen oven menevän kiinni ja lukkoon. "mul on nälkä" "okei. Mennäänkö syömään?" "joo. Voitko sä kantaa mut?" "joo" "jee"

Joonas kanta minut repparissa keittiöön. "kiitos kyydistä" "ole hyvä. Mitä ruokaa syödään?" "eilistä makaronilaatikkoa" "okei" otan jääkaapista makaronilaatikon ja ketsupin. Joonas hakee meille lautaset ja haarukat. Otan ruokaa. Lämmitän sen. Alan syödä ruokaa. Joonas istuu vieressäni. Hän hymyilee ja katsoo minua pitkään. "mitä?" "no kiva kun taas syöt" "aha" "mä tykkään susta" "mäki tykkään susta" otan Joonaksen poskista kiinni. Suutelen häntä. Irrottaudumme suudelmasta.

Saimme ruuan syötyä. Menimme huoneeseeni. Istumme sängylläni. "Joonas saanko mä olla ihan rehellinen?" "oo vaan. Se on aika tärkeetä" "mua panettaa ihan helvetisti" "okei" Joonas nappaa minut syliinsä. Olen hänen sylissä hajareisin. Hän yhdistää huulemme. Joonas puraisee minun alahuulta. Avaan suutani vähän. Joonas työntää kielen suuhuni. Se tutkii suuni joka paikan. Joonas irrottautuu minun huulista. "nii muakin" Joonas alkaa suudella kaulaani. "aaah" Joonas virnistää kaulaani vasten. Tunnen Joonaksen peniksen erektiossa allani. "puristaako housut" "joo" Joonas jatkaa kaulani suutelua. Joonas lopettaa kaulani suutelun.

Revin Joonaksen paidan pois. Hän alkaa avaamaan hupparini vetoketjua. Hän ottaa sen pois. Otan itse itseltäni t-paidan pois. Joonas katsoo minua hymyillen. "sä oot kaunis" Joonas laittaa kädet rintsikoiden hakaselle. Hän katsoo minua kysyvästi. "ota ne pois" Joonas avaa rintsikoiden hakasen. Joonas ottaa ne pois. Joonas alkaa pussailemaan rintojani. Nännini kovettuu nopeasti. Joonas huomaa sen. Hän hymyilee minulle. "pane mua" "ok" Joonas ottaa shortsini pois. Hän vetää myös alushousuni pois. Menen makaamaan sängylle. Joonas vetää omat housut pois. Hän tulee päälleni. Joonas suutelee minua. Joonas laittaa käden alapäähäni. Hän alkaa tekemään sivuttaista liikettä. "aaah" alan vedellä Joonaksen penistä. Joonas työntää 2 sormea minun sisälle. Hän liikuttaa niitä. "aaah. Siinä on taas se kohta" Joonas alkaa kosketella sitä kohtaa. "Joonas nyt pane mua. En kästä enempää" "okei" Avaan yöpöydän laatikon. Annan Joonakselle kortsun. "haluutko sä kokeilla?" "okei. Neuvo mua"

Sain kortsun laitettua Joonaksen avulla. Joonas laittaa minut makaamaan selälle. Hän levittää jalkani. Hän tulee nopeasti sisälleni. Hän liikkuu vähän. "liiku kovempaa. Mua panettaa. Haluun ihan kunnolla nyt" "okei. Mitä prinsessa haluaa sen prinsessa saa" Joonas nopeuttaa tahtia. "aaah" "mmhh" "nopeempaaah" Joonas nopeuttaa. "aaah" Joonas alkaa hieroa klitoristani. "mmmhhh" "aaahh" "säh tunnuth hyvältä" "mmmhh"

Joonas lähtee sisältäni. "miks sä lopetat?" "en mä vielä lopeta" Joonas kääntää minut mahalle. Hän nostaa minun vartaloa niin että olen nelinkontin hänen edessä. Joonas ottaa kyljistä ni kiinni. Joonas työntyy sisälleni. "aah" Joonas alkaa liikkua. "mmmhh" Joonas nopeuttaa tahtia. "Joonaash säh osuthh jokah kertah siihenhh kohtaanh" "okei. Eiksh seh ooh aika hyväh" "aaahh, mmhh, aaah jooh. Äläh lopetah" Joonas laitaa käden klitorikseeni. Olen kohta taivaassa. "aaaaah" "mmhh" "voidaankoh tehäh loputh suihkussah?" ehdotan. "josh säh haluuth" "jooh" Joonas hidastaa vauhtia. Hän lähtee sisältäni. "Kanna mut" "okei" Joonas nappaa minut syliin. "haetaan pyyhkeet" "okei" Joonas kuljettaa minut kaapilleni. Otan siitä pyyhkeet meille.

Joonas laskee minut suihkun lattialle. Hän laittaa suihkun päälle. Hän työntää minut seinään. Joonas suutelee minua. Irrottaudumme suudelmasta. Joonas työntyy sisälleni. Hän nostaa jalkaani ylös. "mmmh" sammutan suihkun. Joonas katsoo minua läheltä. Hän nopeuttaa tahtia. "mmmh" "mäh tuunh ihanh justh" "mmmh, mä en oo viel valmis" "aaaah. Mä tulin" Joonas lähtee sisältäni hän ottaa kortsun pois. "okei. Mä haluun vielä" "okei" Joonas menee polvilleen eteeni. Hän alkaa nuolla klitoristani. "mmmmhh" pidän käsiäni Joonaksen hiuksissa. Joonas työntää sormet sisälleni ja alkaa liikuttaa niitä. "Aaah. Toi tuntuuh tosih hyvältäh"

Alan saada tarpeeksi. Laitan suihkun päälle. Kumarrus alemmas. "Joonas" Joonas katsoo minua. "no?" suutelen Joonasta nopeasti. "mä oon valmis. Käydään nyt samalla suihkussa" "joo. Mä haluun pestä sun hiukset" "okei" Joonas nousee seisomaan. Seisomme nyt vastakkain. Joonas ottaa suihkun kädestäni ja kastelee meidät molemmat. Hän laittaa suihkun pois päältä ja laittaa suihkun telineeseen. Annan Joonakselle shampoo pullon. Joonas ottaa shampoota käteen. Hän alkaa hieroa sitä hiuksiini. Pidän kädet Joonaksen kyljillä. "valmis" "ne pitää vielä huuhtoa" "tiedän" Joonas ottaa suihkun käteen ja avaa suihkun. Hän huuhtoo minun hiukset. "nyt on mun vuoro" laitan Joonaksen hiuksiin shampoota. Alan hieroa sitä Joonaksen hiuksiin. Joonas pitää käsiään selälläni. Huuhtelen shampoot pois.

Suljen suihkun. Halaan Joonasta. "voidaanko mennä makoilee mun sänkyyn?" "joo" irrottaudun Joonaksesta. Lähdemme suihkusta vessan puolelle. Kuivaamme itsemme. Kiedon pyyhkeen ympärilleni. Joonas tekee samoin. "mennäänkö?" "joo" Joonas nappaa minut syliinsä. Hän istuu sängylleni ja kaatuu selälleen. Painan pään Joonaksen rinnalle. "mä kuulen sun sykkeen" "aha" Joonas silittää hiuksiani. "sun hiukset on ihan märät" "Aijaa. Hyvä ku kerroit ite kun en huomannut" "hei. Tosta hyvästä mä teen näin" Joonas kääntää minut selälle ja alkaa kutittaa minua kyljistä. Alan kiemurrella. "lopetah. Lopetah. Lopetah" "onko pakko?" "enh tiiäh" "eli ei" Joonas kutittaa vielä lisää. Pyyhe lähtee ympäriltäni. Joonas lopettaa kutittamisen. Hän katsoo minua ja kroppaani. "sä oot tosi kaunis. Oli sulla päällä vaatteet tai ei" kyyneleet tulee silmiini. "hei mikä on?" "no sä sanoit niin kauniisti" "se on totta. Sä oot maailman kaunein ihminen ja sä oot täydellinen noin" "kiitos" Joonas pistää kädet kyljilleni. Hän antaa suudelman huulilleni. "mä tykkään susta tosi paljon" "mäki susta"

================================
Sanoja: 1062

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora