Joonas
Lähden pois studiosta. Kuulen oven takanani aukeavan ja pian menevän kiinni. ''Joonas oota'' näen Tommin juoksevan perässäni. ''Joonas oikeesti oota'' pysähdyn autoni luo. ''No?'' Kysyn tylysti. ''Mikä sulle tuli?'' ''Ei mikää'' avaan auton oven ja olen jo menossa autoon. ''Minne sä oot menossa?'' ''Kotii'' ''mut meil on keikka. Et sä voi lähtee mihinkään'' ''mä en jaksa faneja just nyt'' ''miks? Mitä on tapahtunut?''
Noiden kysymysten jälkeen purskahdan itkuun. ''Mikä tuli?'' Katson Tommia ja halaan häntä. Hän kietoo kätensä ympärilleni. Tässä on turvallista olla. ''Haluutko sä kertoa mitä on tapahtunut?'' En pysty puhumaan.
Halaamme pihalla varmaan 5 minuuttia. Irrottaudun Tommista. ''Mitä on tapahtunut?'' ''No eilen me mentiin Miian kanssa kävelylle ja sit siel oli meijän faneja ja ne pyys kuvaa ja mä annoin. Sit ne rupes seuraa meitä ja me mentiin kauppakeskukseen. Sit mä menin nätisti pyytää et ne lopettaa sen seuraamisen. Sit ne ei kuunnellut mua ja sit ne rupes koskettelee mun hartiota, niskaa ja selkää ja sit Miia näki vartijan ja kävi hakee sen ja sit se loppu'' purskahdan taas itkuun ja halaan Tommia uudestaan. Hänkin halaa minua. ''Okei. Kaikki on kumminkin nyt hyvin. Täällä ei oo yhtään faneja jotka tulis tekee jotain ja onneks ne ei tehnyt mitään muuta''
''Mennääkö takas?'' Tommi kysyy. ''Joo. Mä en haluais selittää uudestaan ni jos jätkät kysyy ni voitko sä kertoo'' ''tottakai. Jos sulle tulee fanien kanssa tolla keikalla jotenki ahdistava fiilis ni sano jollekin. Tai sit mee vaa kauemmas'' ''joo. Kiitti Tommi et kuuntelit'' ''tottakai''
Menemme takas studioon. Istun Tommin viereen sohvalle. ''Mikä sulle tuli?'' Joel kysyy minulta. Katson Tommia. Hän tajuaa että hänen pitää kertoa. ''No Joonasta eilen seuras jotkut fanit ja sitte ku Joonas pyys niiden lopettaa ni ne oli alkanu kosketella Joonasta'' Tommi kertoo lyhyesti. ''Kauheeta'' ''hirveetä'' ''onneks ei käynyt mitään muuta'' ''noi fanit osaa olla tosi ihania ja jollain tapaa sulosia mut sit myös ihan kauheita jotkut välillä'' ''jep''
Time skip keikalle
Joel ja Niko puhuu jotain biisien välissä. ''Mulla olis yks juttu jonka mä vielä haluisin sanoa'' Niko aloittaa. Yleisö hiljenee hieman. ''Elikkä tässä lähi päivinä yhtä meidän bändin jäsentä on seurattu kaupassa ja kadulla jonka jälkeen alettu kosketella. Ei onneks käynyt mitään pahempaa mutta mä toivon että te ymmärtäisitte että mekin ollaan ihmisiä juuri niinkuin tekin. Meilläkin on rajat ja reviiri joita ei saa ylittää. Me rakastetaan teitä faneja ja tykätään katella teidän edittejä ja kaikkia muita juttuja ja on kiva että te tykkäätte meidän musasta. Mut jos jossain tilanteessa te ette sais kuvaa meidän kanssa tai jotain muuta meiltä ni me toivotaan että te ymmärrätte. Meillä ei valitettavasti aina oo aikaa antaa kuvaa teille. Mut siltikään me ei haluta että te alatte seuraamaan meitä'' Niko puhuu. ''Jep. Ja muistakaa että me kunnioitetaan teitä ni me myös oletetaan teidän kunnioittavan meitä. Ja just niinku Niko sano et mekin ollaan vaan ihmisiä'' Joel jatkaa. ''Joo mut tää biisi on we are no saints'' alamme soittaa kappaletta ja Niko ja Joel laulaa.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 697Sori ettei nyt parii päivää oo tullu lukuja.
Mut siis eilen oli Euroviisut ja Loreen voitti. Mun mielestä sillä oli ihan ok biisi. Mut tänää mä oon kuullut pari biisiä jotka on aika saman kuulosia ku Tattoo jonka takia nyt mun mielestä Loreenin ei olis kuulunut voittaa. Ja vielä ku raadit anto niin paljon enemmän pisteitä Ruotsille ku Suomelle. Jos ei olis ollu raatia Suomi olis voittanut. Ja sitte ku Loreen oli jo kerran voittanut ni se oli tyhmää et se voitti.
Ja sitte ku annettiin pisteitä ni niiden välissä huudettiin cha cha chaata ja Käärijää ja ne juontajat joutu hiljentää sen yleisön ni se mun mielestä kerto aika paljon. Mut Käärijä tuli toiseksi mikä on ihan helvetin hyvä suoritus. Jos paras sija on Loordin 2006 voitto ja seuraava oli bc 6. sija. Mut mä oon ylpeä Käärijästä ja aiemmin sanoin etten haluu sitä Euroviisuihin mut ku sen kappaleen on kuunnellut useamman kerran ni se on tosi hyvä. Mut vaikka Loreen voitti ni mun mielestä Käärijä oli oikee voittaja. Jos mä olisin Euroviisuissa ni kyl mä mielummin haluisin raadilta pienet pisteet mut yleisöltä isot. Mut kyl me suomalaiset saadaan olla ylpeitä Käärijästä. 💚💚💚
Mut Suomi tais voittaa Saksan jääkiekossa. (Ehkä. Ei varmaa tietoa ku alettiin kattoo Euroviisuja)
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...