Miia
Kävelen kotiin studiolta. Tuulen takia minulla on kylmä. Minulle tulee sen verran kylmä että päätän juosta kotiin.
Olen hengästynyt koti ovella. Avaan alaoven ja menen hissille. Painan napin 3 kerrokseen. Avaan kotioven avaimella. Astun sisään yksiööni. (En muista oonko maininnut mut Miialla on yksiö) Menen makaamaan sängylleni joka toimii myös sohvana. Ei olisi pitänyt mennä jätkien studiolle tai varsinkaan itkeä siellä. Vittu mä oon nolo.
Time skip viikko
Puhelimeeni tulee viesti. Se on Nikolta.
N: haluutko tulla meidän kanssa baariin?
M: joo mihi baariin mennää
N: siihe mis viimeks oltii muistatko mikä se paikka oli
M: joo muistan monelta
N: no me päätettiin mennä sinne 21
M: ok tuleeko Minna mukaa
N: joo tulee
M: okei nähää siel
Eli baariin kahden tunnin päästä. Pitää alkaa katsomaan mitä laitan päälle. Menen vaatekaapilleni. Päätän laittaa sinisen juhlamekon. Siihen laitan vielä kengiksi tennarit. En tykkää käyttää korkokenkiä. Niillä on inhottava kävellä.
Time skip 3 tuntia
Vaikka olen ollut baarissa vasta tunnin niin olen ihan kännissä. Tiedostan sen itsekin. Minusta tulee kännissä todella läheisyyden haluinen ja kiimainen. Joonas istuu vieressäni. Alan päälläni nojaamaan hänen olkapäähän. ''JoOnAs'' ''nO KeRrO'' ''mÄ OoN vIEläKiN KuSeSsa SuHuN. Sä VaA oOt ToSi SuLoNeN jA sÖpÖ'' ''SiTäKö MiElTä Sä OoT?'' ''JoO'' ''Mä OoN SaMaA MiElTä SuStA. HaLuUtKo TuLlA kÄyMäÄn MuN LuOnA?'' ''JoO''
Lähdemme Joonakselle. Kuulemma hänen kotiin on vain 500 metriä.
Time skip Joonaksen kotiin
''Eli täällä mä asun'' ''okei'' Olemme molemmat jo päässeet suurimman humalatilan yli. Joonas kävelee luokseni ja painaa huulensa huulilleni. Vastaan suudelmaan. Joonas maistuu kaljalle mutta se ei ole ihme. Joonas ottaa minut syliin ja lähtee kantamaan makuuhuoneeseen.
-Smuttia!
Joonas laskee minut sängylle istumaan. Joonas puraisee alahuultani. Avaan suutani ja Joonas työntää kielensä suuhuni. Kuljetan käsiäni Joonaksen kyljillä. Liu'utan käteni Joonaksen hupparin alle. Joonas irrottautuu suudelmasta ja vetää paitansa pois. Sen jälkeen Joonas alkaa ottamaan mekkoani pois. Hän saa sen pois nopeasti.
Alan avaamaan Joonaksen vyötä. Lasken Joonaksen housut alas. Meillä molemmilla on vielä alusvaatteet päällä. Laitan käteni Joonaksen boksereihin ja alan hivellä häntä. Joonaksen penis on täydessä mitassaan. ''Mmmh'' vedän Joonaksen bokserit pois. Alan runkata häntä todella nopeasti. ''Mmmh'' Lopetan käteni liikkeen kumminkin nopeasti. ''Älä lopeta'' otan rintsikkani pois. ''Sä oot kauniimpi mitä mä muistinkaan'' Joonas kaataa minut selälleen sängylle. Hän ottaa alushousuni pois.
Joonas laittaa kortsun paikoilleen, tulee jalkojeni väliin ja työntyy sisään. ''Aaah'' Joonas alkaa liikkumaan. ''Mmmh Joonash'' Sori vaan Joonaksen naapurit. Puristan nyrkkieni sisään lakanoita. ''Joonash''
Joonas kiihdyttää tahtia ja alkaa puristella rintojani. ''Mmmh'' ''mäh tuunh ihanh just'' ''okeih'' Joonas tulee kortsuun. Hän vetäytyy pois sisältäni.
-------Katson Joonaksen penistä. ''Missä se kortsu on?'' Katsomme lattialta ja sängystä eikä sitä näy missään. ''Eikai se vaa oo sun sisässä?'' Nyt kun ajattelen tunnen jotain sisälläni. ''Ei helvetti. Se on sielä'' ''mitä me nyt tehdään?'' ''Sä joudut ottaa sen pois'' ''minä?'' ''Sinä. En mä sitä itekkään saa'' levitän jalkojani. Joonas tunkee sormensa sisääni. Hän yrittää ensin edes etsiä sen. ''Aaauu. Varovaisemmin pliis'' ''Sori. Mut mä en oo viel ees löytäny sitä'' ''nopeesti''
''Okei se on täs'' ''no ota se pois'' ''Se on mul tosi huonosti sormien välissä ni pelkään et se liukuu syvemmälle''
''Noni nyt se meni syvemmälle'' ''Voi vittu Joonas'' ''no sori'' Joonas tunkee sormiaan vielä syvemmälle. Suljen silmäni. Sattuu aika paljon. ''Koita kestää vielä hetki. Mä tunnen sen'' tunnen kuinka Joonas alkaa vetää sormiaan pois. ''Se on täs'' avaan silmäni ja näen Joonaksen kädessä kortsun. Joonas heittää sen roskiin.
Rupean nauramaan. ''Mitä?'' ''No tää on aika hauska tilanne'' ''totta'' alamme molemmat nauraa kovaan ääneen. Joonas tulee viereeni istumaan. Yhtäkkiä molemmat hiljenemme ja Joonas suutelee minua. Suudelma on täydellinen.
Irrotaudun suudelmasta. ''Mua väsyttää. En ihmettele. Onhan kello jo 1.35'' ''Voidaanko mennä nukkuu?'' Joonas kaataa minut makuulle sängylle ja tulee taakseni. Hän laittaa peiton päällemme ja vetää minut lusikkaan. ''Hyvää yötä'' ''öitä'' Joonas pussaa pari kertaa niskaani ja alkaa silittää vatsaani. Normaalisti jos joku koskee vatsaani ahdistun mutta Joonaksen kosketus rauhoittaa.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja yhteensä: 760Eilen joku mulle tuntematon jätkä äddäs mut snäpis. Sit äddäsin sen takas. Sit se kysy mite mul menee ja vastasin et ihan ok. Sit se kysy mun ikää ja sanoin etten kerro ennekuin se kertoo omansa. No se kerto olevansa 20 ja sit ite kerroin et oon 14. Sit kysyi aikooko se ignoorata mut kokonaan mun iän takia ja se sano et ois outoo jutella 6 vuotta nuoremmalle ja en usko et se enää tulis puhuu mulle.
Mut en ymmärrä. En saa sitä jätkää enää mun mielestä millään. Mut en oo ihastunut enkä mä ees ihastu helposti. Ja ei me viestitelty ku alle 20 viestii.
Ja nyt haluaisin tietää oisko me jatkettu jutteluu jos oisin valehdellu iäkseni vaikka 16 vuotta.
ESTÁS LEYENDO
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...