Smuttia!
Miia
Joonas laskee minut selälle sängylleen ja tulee päälleni. Joonas irrottautuu suudelmasta. ''Haluuksä?'' ''Joo. Sä?'' ''Joo'' Joonas jatkaa minun kanssa suutelua
Joonas laittaa kädet kyljilleni. Siitä ne liukuvat paitani alle. Joonas keskeyttää suudelman. Joonas nopeasti vetäisee paitani pois. Samalla hän ottaa oman paitansa myös pois.
Joonas jatkaa suuteluani. Laitan käteni Joonaksen vatsalle. Tunnen ihon läpi Joonaksen vatsalihakset. Joonaksen kädet on kyljilläni. Ne uhkaavasti lähestyy ritojani. Joonas kuljettaa kätensä selkäni alle. Taidokkaasti Joonas avaa rintsikoiden hakasen. Joonas ottaa rintsikat pois ja heittää ne lattialle.
Joonas alkaa suudella kaulaani. Joonas osuu todella herkkään kohtaan. ''Aaah'' Joonas innostuu lisää ja jatkaa. Hän näykkii ja imee kaulaani.
Joonas jatkaa kaulaltani alaspäin. Hän pussaa pari kertaa solisluitani ja jatkaa alas päin. Joonas katsoo silmiini. Nyökkään. Joonas alkaa suudella rintojani. ''Mmhhh'' Joonaksen toinen käsi hieroo toista rintaani ja toinen on sisäreidelläni. Joonas levittää jalkojani. Joonas alkaa housujen päältä hyväillä alapäätäni.
Tunnen itseäni vasten Joonaksen seisokin. ''Joonash. Mä haluun sua nyth'' ''okei'' Joonas nousee istumaan. Siitä seisomaan. Joonas vetää minun shortsit pois. Sitten vielä alushousuni. Joonas ottaa vielä omat housunsa pois.
Joonas ottaa laatikosta kortsun ja laittaa sen paikoilleen. Joonas levittää jalkojani ja asettuu niiden väliin. Joonas katsoo silmiini. Nyökkään. Heti sen jälkeen tunnen Joonaksen työntyvän sisääni. Puristan nyrkkiini lakanoita. ''Aaah'' Joonas alkaa liikkua. ''Joonash!'' En ole pitkään aikaan tehnyt tätä joten tuntuu todella hyvältä. Joonas jatkaa.
Joonas nostaa toisen jalkani hänen olkapäälle. Nyt Joonas pääsee syvemmälle. Joonas nopeuttaa tahtiaan. ''Joonash'' Joonas nopeuttaa tahtiaan koko ajan. ''Mmhhh'' Joonas tulee kortsuun. Joonas laskee jalkani alas. Hän nousee seisomaan ottaa kortsun pois ja heittää sen roskiin.
-----
Joonas tulee viereeni makaamaan. ''Onko kaikki hyvin?'' ''Joo on. Kiva kun huolehdit'' ''mä muistan sun menneisyyden joten mä en haluu satuttaa sua mitenkää tai mitään muutakaan'' ''mä tiedän''Haukottelen. ''Pitäskö mennä nukkumaan?'' ''Joo'' ''Sä oot ainakin tosi väsyny?'' ''Nii oon''
Joonas nousee ylös sängystä. Katson mitä hän tekee. Hän sulkee verhot ja tulee sänkyyn takaisin. Hän vetää minut lusikkaan ja alkaa silittää hiuksiani. ''Mä nukahdan tähän ihan just'' ''se on tarkotuskin'' ''mmmh''
Sitten taidankin nukahtaa sillä en muista enää muuta.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 340
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomantizmMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...