Miia
''Mut eiks me olla aina käytetty kortsua?'' Joonas kyseenalaistaa. ''No silloin ekalla kerralla se kortsu jäi mun sisää ni veikkaan et mä hedelmöityin silloin'' ''ainii'' Menen ihan kiinni Joonakseen. Joonas alkaa silittää selkääni. ''Mä haluan pitää tän lapsen'' ''oikeesti?'' Joonas katsoo minua epäuskoisena. ''Joo. Kai säkin viel haluat?'' ''Joo tottakai'' suutelen Joonasta. ''Meistä tulee perhe'' ''niin tulee. Susta, musta ja tosta pienestä ihmeestä sun vatsassa'' Joonas laittaa kätensä vatsalleni.
''Mieti et täällä mun vatsassa on pieni toukka joka on 9 kuukauden päästä oikee vauva'' ''niimpä. Toi oli muuten aika hyvä. Kutsutaanko me häntä toukaksi?'' ''Joo'' suutelen Joonasta. Suudelma muuttuu kielariksi.
Irrottaudun suudelmasta ja lähden vetämään Joonasta makuuhuoneeseen. Joonas virnistää ja lähtee perässäni.
---smuttia!
Otan paitani pois saman tien. Joonas katsoo minua virnistäen. Istun sängylle. Joonas tulee viereeni ja suutelee minua. Joonas kaataa minut makaamaan ja alkaa suudella kaulaani. ''Mmmhh'' Joonas avaa rintsikoideni hakaset. Hän alkaa suudella rintojani. Rintani ovat todella arat tällä hetkellä. ''Voitko sä lopettaa? Mun rinnat on tosi arat'' Joonas lopettaa ja katsoo minua huolestuneesti. ''Anteeks'' ''ei se mitään. Nyt vaa jatkat matkaas alaspäin'' Joonas pussaa huuliani ja alkaa avaamaan housujeni naruja.
Joonas vetäisee housuni ja alushousuni pois. Joonas nuolaisee sormensa märiksi ja työntää kaksi sisälleni. ''Aaah'' Hän alkaa toisella kädellä hieromaan klitoristani ja toista hän alkaa liikuttaa. Välillä hän koukistaa sormiaan mutta nyt hän liikuttaa sisään ja ulos. ''Aaaahh''
''Joonash'' Joonas vain hymyilee pussaa sisäreisiäni. ''Aaahh'' Joonas alkaa nuolla klitoristani joka saa minut nauttimaan vielä lisää. ''Aaaaah. Joonaash'' Laitan toisen käden Joonaksen hiuksiin. ''Mmmmhh'' Joonas vetää sormensa pois ja lopettaa nuolemisen. Hän riisuu omat vaatteensa minun katsellessa. Huomaan kyllä Joonaksen katsovan minua.
Joonas asettuu jalkojeni väliin ja työntyy sisään. Meillä ei ole kortsua koska minä olen jo raskaana. Joonas laittaa kätensä kyljilleni ja alkaa työntymään. ''Mmmh'' ''nouse vähän'' nostan itseni istumaan ja Joonas laittaa tyynyn alaselkäni alle. Menen takaisin makuulle ja Joonas asettaa tyynyä paremmin kunnes jatkaa. ''Aaaah. Vittuuuh Joonash'' tuntuu paremmalle kun minulla on tyyny selän alla. ''Aaah'' minun on vaikea pysyä hiljaa ja Joonas huomaa sen. ''Älä hiljennä ittees. Mä haluun kuulla sut'' ''aaaah. Justh siitäh. Mmmmh'' Laitan silmät kiinni koska en pysty pitää niitä enää auki.
Joonas alkaa hieromaan klitoristani. ''Mmmmh'' Joonas nopeuttaa tahtia. ''Joonaaash. Mmmmh aaaah'' ''mäh tuunh ihanh justh'' sitten Joonas tuleekin sisääni.
------Joonas kaatuu viereeni makaamaan. Menen hänen kainaloon. Yritän tasata hengitystäni siinä. Laitan käteni Joonaksen vatsalle joka kohoilee hengityksen tahdissa. ''Mieti että tuolla oikeesti kehittyy jotain niinkin suurta ku ihminen'' Joonas sanoo laittaen kätensä vatsalleni. ''Niimpä. Siellä on meidän toukka'' ''nii'' Joonas suutelee huuliani. ''Onko sun rinnat vielä arat?'' ''On. Sillee jännästi kuumottaa'' ''Voi hitsi''
Joonas pussaa sormiaan ja koskettaa masuani. Joonas katsoo minua ja hymyilen hänelle. ''Meidän pikkunen toukka'' Joonas silittää kylkeäni ja välillä mahaani johon nukahdan.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 451
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...