102

82 5 0
                                    

Joonas

Herään siihen kun Alisa liikkuu edessäni. Avaan silmät. Se ei olekaan Alisa vaan Miia. Tajuan että Miia ja minä olemme alasti. Voi vittu mä petin Alisaa. Mutta oikeastaan en kadu. Alan silittämään Miian käsivartta. ''Huomenta'' ''huomenta'' Miia kääntyy toisinpäin niin että näen hänen kasvot.

''Miten nukuit?'' ''Hyvin. Vähän vaa pää kipee'' ''mullaki. Me taidettiin juoda eilen aika paljon'' ''jep. Mut siihen määrää nähden mul ei oo niin paha olo mitä luulin'' ''nii'' ''Mulla oli kivaa sun kanssa'' ''mullakin sun kanssa. Mul ei oo pitkään aikaan ollu näin kivaa kenenkään kanssa'' ei edes Alisan. Miia suutelee minua. Vastaan suudelmaan. Vedän Miian päälleni. Miia kuljettaa kylmiä käsiään pitkin kylkiäni.

Irrottaudun suudelmasta. ''Sä oot tosi kaunis'' ''kiitos'' makoilemme hetken sängyssä ja juttelemme ajasta kun emme olleet yhteydessä. Huomaan edelleen viihtyväni Miian seurassa. Hän on vaan niin hauska ja ihana. Minun pitää jättää Alisa heti kun Miia on lähtenyt.

''Mä haluisin kattoo elokuvan'' ''katotaan vaan'' ''mut mä haluun eka lainata sun vaatteita'' Nousen sängystä ylös menen kaapilleni ja vedän ensimmäiset bokserit jalkaan mitkä vastaan tulee. Heitän Miialle kollarit ja hupparin. ''Saanko mä viel mun...'' heitän Miialle hänen alushousut. ''Kiitos'' Miia pukee hupparin päällensä. Sitten käännyn ja puen kollarit ja t-paidan.

''Onko sulla nälkä? Voidaa tilata jotain. Mä maksan'' ''ei mul nyt oo nälkä. Syödäänkö myöhemmin?'' ''Joo käy'' Miia tulee luokseni ja varvistaa. Hän on minua 10 senttiä lyhyempi. Painan huuleni Miian huulille. Laitan käteni Miian hupparin alle. Kuljetan käsiäni hänen selällä ja huomaan ettei hänellä ole rintsikoita.

Miia irrottautuu suudelmasta. ''Mä en haluu nyt'' ''okei'' otan käteni pois Miian paidan alta. ''Etkai sä suutu?'' ''En. Mä olisin aika tyhmä jos tosta suuttuisin. Mä arvostan sitä et sä kerroit suoraan'' huomaan Miian huulille tulevan hymyn. ''Sä oot ihana'' ''sähän'' nostan Miian syliini. ''Apua. Et sit pudota mua'' ''en tietenkään'' Katson Miiaa silmiin. Miia lähestyy kasvojani kasvoillansa.

Suutelemme pitkään. ''Mennäänkö kattoo elokuva?'' ''Joo'' kannan Miian olohuoneeseen. Lasken hänet lattialle. Menen itse makaamaan sohvalle. ''Otatko sen kaukosäätimen'' Miia antaa sen minulle ja tulee puoliksi päälleni makaamaan. Alamme etsiä Netflixistä katsottavaa. ''Käykö tää?'' Sinne oli tullut joku uusi leffa josta olin nähnyt hyvät arvostelut. ''Joo käy. Ja jos toi on tylsä ni mä voin katella sua'' ''niimpä''

Laitan elokuvan päälle. Hyvin nopeasti alamme molemmat tylsistyä sen katseluun ja alamme katsoa toisiamme. Silitän Miian selkää paidan alta. Miia siirtää kasvojaan vähän lähemmäs omiani ja ei kauaakaan kun suutelemme.

-Smuttia!

Suudelma muuttuu intohimoisemmaksi. Miia siirtyy nelinkontin päälleni ja alkaa suudella kaulaani. ''Mmmh. Justh siitäh'' Miia kuljettaa kättään kehollani. Se lähestyy kriittistä aluettani. Se ei koske kaluuni vaan kiertää sen todella läheltä. Tunnen huosujeni alkavan puristaa. Miia varmaan huomaa sen myös sillä tunnen hänen virnistävän kaulaani vasten.

Miia avaa housujeni narut ja työntää käden huosuihini. Miia ei laita kättään boksereihini vaan koskettelee kaluani niiden päältä. ''Mmmhh'' Miia laskee housujani. Bokserit jää jalkaani. Miia laittaa käden boksereihini. Hän alkaa vetelemään hitaasti. ''Äläh kiusaah. Nopeempaah'' Miia ottaa kätensä pois housuistani. Hän vetää bokserini pois. Sen jälkeen minä otan Miialta hupparin pois.

Miia alkaa runkata minua. ''Mmmmh'' Miia tulee suutelemaan minua. Hänen kieli tulee nopeasti suuhuni. Tuntuu että se on kurkussani mutta se ei haittaa. Miia nopeuttaa kätensä liikettä. ''Mmmmh'' alan suudella Miian rintoja. Miia nopeuttaa vielä lisää kätensä liikettä. ''Mmmmh''

''Mitä vittua te teette?'' Säikähdyksen takia tulen. Katson olohuoneen suulle. Näen vihaisen Alisan. ''Ööö mä voin selittää'' Miia vetää nopeasti hupparin päällensä. ''Mäki haluun kuulla sen selityksen'' Voi vittu mä oon pulassa.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 625

Mun luokkalainen ja se sama ihminen on mun kiusaaja sai tänää toisen kirjallisen varoituksen. Sit se kerto et seuraavasta tulee erotus. Mua ei haittaa vaikka se erotettas. Mut ihmettelen miten se on ees mahdollista saada varoituksia. Se annettiin viel sen takia et jälki-istunto ja kasvatuskeskustelu ei auta. Se aiempikin oli samasta syystä.

Hyvää viikonloppua muuten. Ite kirjoitan tätä bussissa kotimatkalla koulusta.

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora