41

113 2 0
                                    

Miia

Herään kolisteluun joka kuuluu alakerrasta. Päätän mennä katsomaan mitä siellä tapahtuu. Laitan vaatteet päälle ja menen alakertaan. Näen Mikon hellan ääressä. "huomenta" "huomenta" "mitä sä teet?" "paistan lettuja" "okei" pian äiti tulee keittiöön myös. "huomenta äiti" "huomenta Miia" pian äiti lähtee nopeasti vessaan. Vessasta alkaa kuulua oksennus ääntä.

Mikko antaa minulle paistinlastan ja menee vessaan. Alan nyt siis paistamaan lettuja. Olli kävelee alakertaan ilman paitaa. "huomenta" "huomenta" "missä äiti ja iskä on? Kuulin täältä puhetta" "vessassa" "ok" Olli lähtee vessaan. Pian kaikki kolme tulevat ruokapöytään. "mut ootko sä äiti ihan kunnossa? Sä just oksensit" "oon oon" "mut sä just..." "Olli sä oot ainoo joka ei tiedä, että mä oon raskaana" "mitä? Oikeesti? Tuleeko meille vauva?" äiti nyökyttää päätä. Olli syöksyy halaamaan äitiä. Olli istuu paikalleen. "mut muistakaa et tää on vielä aika alussa joten mitä vaan voi tapahtua ja ei kerrota tätä vielä kellekkään muulle" "Katja puhuu asiaa. Nyt Katjan pitää olla varovainen ettei mitään tapahdu" "eli laitetaan äiti sänkyyn ja se ei saa liikkua mihinkään 8 kuukauteen" "sanoitko sä äiti?" Olli katsoo minua. "joo. Me sovittiin nii et mä alan kutsuu noita äitiks ja isiks. Jos se ei siis haittaa sua" "no ei tietenkään. Ihana vaan et kutsut niitä niillä nimillä. Mut eikö se sit tarjota sitä et nyt mä saan alkaa kutsua sua mun siskoks?" "joo" Olli halaa minua. Halaan takaisin.

Ovikello soi ja irrottaudumme Ollin kanssa. Iskä menee avaamaan. Aleksi astuu sisään. Aleksi näyttää siltä että ei olisi nukkunut ollenkaan ja senkin edestä itkenyt. Olli menee Aleksin luo. He puhuvat eteisessä ja pian he suutelevat. "äiti voiko Allu jäädä syömään?" "joo voi" Aleksi hyppää Ollin syliin ja Olli kantaa Aleksin ruokapöydän ääreen. Olli laskee Aleksin tuolille ja istuu Aleksin viereen. Aleksi istuu Ollin syliin. "sul olis omakin tuoli" "mut siin ei istu yks söpö jätkä jonka sylissä mä just nyt haluun istuu" "aha okei. Missäs se on?" Olli katselee ympärilleen. "tässä" Aleksi painaa huulet Ollin huulille. "sori ku keskeytän mut syödäänkö eka? Me voidaan kyl sit lähtee kauppaan ni te saatte jäädä tänne kahestaan"

Time skip ruoka

"kiitos" "ole hyvä" "mennäänkö me sinne kauppaan?" "joo. Onko sulla jotain mitä tarvita?" "ripsari ja tamppoonit" "okei. Mä käyn vaihtaa eka vaatteet" "joo mäki käyn" lähden yläkertaan vaihtamaan vaatteita.

Sain vaatteet vaihdettua. "Miia ootko valmis?" "joo ihan kohta" menen Ollin huoneen ovelle ja koputan oveen. "no?" avaan oven. Aleksi makaa Ollin päällä. "hyvä ku saitte sovittuu. Muistakaa kortsu" "joo joo"

Lähden alakertaan. "Olli ja Aleksi me mennään kauppaan kestää ehkä puol tuntia" "okei" lähdemme autolle ja sitten kauppaan.

Smut!

Olli

Kuulemme oven menevän kiinni. Samantien Aleksi alkaa suudella minua intohimoisesti. Vastaan tietysti suudelmaan. Revin nopeasti Aleksin paidan pois. Aleksi alkaa suudella kaulaani. "aaah" tuosta Aleksi innostuu ja alkaa imeä sitä kohtaa. Tunnen painetta alapäässäni ja tiedän, että minulla seisoo. Aleksi alkaa hymyillä kaulaani vasten ja alkaa ottamaan housujani pois.

Aleksi sai housuni pois ja veti sitten omansa pois. "sä oot tällä kertaa bottom. Mä oon ollu aina" "okei" "käykö se siis sulle?" "joo" Aleksi menee hakemaan yöpöydän laatikosta kortsua ja liukkaria. "mä en haluu kortsua" "ootko varma?" "joo. Mut jos sä haluut käyttää ni käytetään sitte" "no ei käytetä" Aleksi ottaa pelkän liukkarin. Hän levittää sitä penikselleen ja reiälleni. Hän levittää jalkojani ja tulee niiden väliin. "valmis?" "joo" Aleksi työntyy hitaasti sisääni. Hän pysähtyy siihen. Aleksi laittaa kädet kyljilleni ja laukean. "Olli" "mä tiiän et laukesin" "haluutko silti jatkaa?" "joo haluun. Mut nyt voit alkaa liikkuu"

Aleksi alkaa hitaasti työntymään sisääni. "aaah" Aleksi alkaa pikku hiljaa nopeuttaa tahtia. "aaah. Justh siitäh" Hän alkaa työntyä rajummin siihen kohtaan. "aaaah. Mmmh" Aleksi tarttuu penikseeni ja alkaa vedellä vetoja siitä. "nopeempaah" Aleksi työntyy nopeempaah sisälleni ja vetelee nopeammin kaluani. "aaah. Tuunh ihanh Justh" "mäkih" samantien laukean Aleksin kädelle ja vatsalleni. Aleksi laukeaa sisääni heti perään. "aaah" "Mmmh" Aleksi vetäytyy ulos sisältäni.
------
Aleksi kaatuu vatsalleen päälleni. Suutelemme hetken. "sä saat kyl ens kerralla olla bottom" "etkö sä tykänny?" "tykkäsin mut tykkään olla enemmän top" "ja mä taas bottom" "Aleksi Matias Kaunisvesi mä rakastan sua ihan helvetisti" "mäki rakastan sua Olli Elias Matela" Suutelemme taas. Aleksi haukottelee. "väsyttääkö pikku Allua?" "joo ku Olli ei ollu mun vieressä" "voi harmi" "mä en saanu unta ku riideltiin" "en mäkään" "voidaanko nukkuu nyt?" "joo" levitän päällemme pussilakanan ja vedän Aleksin lusikkaan. Silitän Aleksin kylkeä ja kättä. Pian alkaa kuulua tasaista tuhinaa. "mä rakastan sua" annan pusun vielä Aleksin pehmeälle poskelle ja alan itsekin nukkua. Tiedän ettei Aleksi kuullut lausettani mutta päätin kertoa sen silti. Pian nukahdan itsekin.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 742

Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel   (Valmis) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora