Miia
Joku koputtaa huoneeni oveen. Irrottudun Joonaksen kanssa halista. ''No?'' Ovi aukeaa. ''Äiti sano et tekin ootte täällä. Mennääkö samaa matkaa?'' ''Joo vaikka. Ootko sä valmis?'' ''Joo'' ''okei no mennää sit''
Olemme ihan pian kalliolla. Olli näkee Aleksin ja jouksee hänen luo. Olli nappaa Aleksin syliinsä. Söpöä.
Mekin Joonaksen kanssa mennään muiden luo. Minna on näköjään Nikon sylissä ja he kuhertelevat siinä. ''Nyt taitaa olla kaikki'' ''joo nii on. Mä en ainakaan oo kutsunut ketään muuta ku meijän porukan'' ''okei''
''Ollaanko totea?'' ''Käy'' menemme istumaan kalliolle. En tiedä mistä joku repäisi pullon mutta keskelle meitä ilmestyi tyhjä limupullo. Niko pyöräytti ensimmäisenä. Se osoittaa minua. ''No kumpi'' ''te'' ''ok. No suutele Joonasta'' Joonas istuu vieressäni. Suutelen Joonaksen huulia. Joonas vastaa suudelmaan. ''Uuuuu'' suudelma muuttuu kielariksi. ''Noni voitte lopettaa''
Jatkan Joonaksen kanssa suutelua. Joonaksen kädet ovat selälläni ja minun Joonaksen kyljillä. ''Nonii. Eiköhän toi jo riitä'' meidät revitään irti Joonaksen kanssa. Tommi ja Joel ilmeisesti. Tommi tulee väliimme istumaan.
''Mitä teidän välillä oikeen on?'' Katson Joonasta. Hänkin katsoo minua. ''Ei oo teidän asia. Mut mä haluun istua Miian vieressä'' Joonas änkeää minun ja Tommin väliin. Otan Joonaksen kädestä kiinni. Painan posken Joonaksen olkapäälle. Näen Ollin virnistyksen.
Time skip 2 tuntia
(Ei mitää hajua paljon kello on oikeesti mut sovitaan et se on 21.30)
Nojaan vieläkin Joonaksen olkapäähän. Kaikki muut tekevät jotain eikä keskity meihin ollenkaan. Haukottelen. ''Väsyttääkö?'' ''Joo'' ''haluutko sä lähtee?'' ''Eihän mulla oo sänkyä missä nukkua'' ''no sä voit tulla meille. Äiti ja siskot meni johonkin en nyt just muista mihin yöks. Me saatais olla kahestaan'' ''okei''
''Me lähetään Miian kanssa jo'' ''okei'' nousemme ylös Joonaksen kanssa. Lähdemme kävelemään pois päin heistä. ''Muistakaa ehkäsy'' ''haista vittu!'' ''Sä kohta ainakin maistat'' ''oo hiljaa''
Otan Joonaksen kädestä kiinni. Onneksi Joonakselle ei ole pitkä matka. He asuvat 500 metrin päässä tästä. ''Mä laitan äitille viestin ettei se huolestu'' ''joo''
Äiti
M: mä meen Joonakselle yöks.
Ä: okei. Pidä hauskaa.
M: joo.
Time skip 15 min
Astun Joonaksen perässä sisälle. Laitan oven lukkoon valmiiksi. Saan kengät pois. Katson Joonasta ja minua alkaa panettaa. Otan Joonaksen kädestä kiinni. Hän katsoo minua. Vien kädet Joonaksen selälle. Alan liu'uttamaan niitä. Käteni liukuvat ensiksi Joonaksen kyljille ja siitä vatsalle. Otan askeleen lähemmäs ja suutelen Joonasta. Joonas vastaa siihen. Joonas nostaa minut syliinsä ja lähtee kuljettamaan jonnekin. Varmaan huoneeseensa.
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 396Mul on ens tunnilla matikan koe ja tuntuu etten osaa mitään.
Ens lukuun tulee smuttia.
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...