Miia
Saavuimme juuri kotiin. Sisällä oli hiljaista kun tulimme. "autatko Miia tekemään ruokaa?" "joo" alan kuorimaan porkkanoita. Sitten kuorin perunat. Me teemme jauheliha keittoa.
"käytkö pyytää Ollin ja Aleksin syömään?" "joo" lähden yläkertaan. Koputan Ollin huoneen oveen. "no mitä?" "tulkaa syömään" "joo" lähden ovelta pois. En uskaltanut avata ovea. Ei voi tietää mitä olisin nähnyt.
Istumme nyt kaikki ruokapöydän ääressä. Tökin ruokaani lusikalla. "eikö maistu?" "ei" "miks?" "mietin Joonasta" "mitä siitä?" "no mietin et välittääkö se oikeesti musta. Ja pitäskö mun antaa anteeks" "mä oon ihan varma et se välittää. Sä oot ainoo joka pystyy päättää luotatko ja annatko Joonakselle anteeks" "nii" "Joonas oikeesti rakastaa sua. Sillon ku sä et muistanu se itki monesti sen takia. Se on kertonut meille et se rakastaa sua ihan helvetisti ja et se tekis mitä vaan et sul on hyvä olla" "miks se sit seurusteli Hennan kanssa?" "mä en oo varma mut mä veikkaan et se oli vähän niinku laastari ja se yritti korvata Hennalla sut mut se ei onnistunu" "no pitäskö mun antaa sille anteeks?" "sun pitää miettii se ite" "voitko sä pyytää sen tänne?" "miks sä et pyydä?" "no mä taisin ehkä poistaa Joonaksen numeron ja snäpin" "okei. Mä pyydän sen ruuan jälkeen. Mut nyt syö" "juu. Mut älä kerro et mä pyysin" "okei. Miks?" "en vaa haluu" "okei"
Alan syömään. En saa jostain syystä syötyä kunnolla. "Miia yritä syödä. Ees puolet" "joo" sain syötyä juuri ja juuri puolet.
"pyydänkö mä nyt sen Joonaksen?" "jos viitsit" "joo" Olli laittaa viestin Joonakselle. "se näki sen viestin mut se ei vastannu" "no voitko antaa sen numeron? Laitan ite" "joo"
Laitoin Joonakselle viestin. Melkein heti Joonas vastasi tulevansa tänne.
Joku toden näköisesti Joonas pimpottaa. Juoksen ovelle. Joonas katsoo minua. "Miia..." suutelen Joonasta. Laitan kädet Joonaksen poskille ja hän kyljilleni. Irrottaudumme suudelmasta. Katson Joonaksen kasvoja todella läheltä. "anteeks" "saat. Mut nyt suutele mua!" Joonas suutelee minua. Joonas laittaa kätensä pakaroilleni ja hyppään Joonaksen syliin. Joonas lähtee kuljettamaan meitä minun huoneeseen. Kävelemme olohuoneen ohi ja tiedän kaikkien katsovan meitä.
-Smut!-
Joonas laskee minut sängylleni makaamaan ja tulee päälleni hajareisin. Alan repimään Joonakselta paitaa pois. Joonas tajuaa sen ja ottaa sen itse pois. Hän tulee takaisin suutelemaan minua. Joonas laittaa kädet kyljilleni. Sitten hän laittaa ne paitani alle kyljilleni. Hän nostaa paitaani. Joonas irrottautuu huulistani ja katsoo minua. "ootko nyt ihan varma?" "oon. Sata varma. Mä haluun sua nyt" "okei" Joonas ottaa nopeasti paitani pois.
"me mennään ulos. Saatte olla kahdestaan" kuuluu alakerrasta. "okei" ulko ovi menee kiinni. Saman tien Joonas suutelee minua. Suudelma muuttuu kielariksi. Joonas alkaa ottaa rintsikoitani pois. Hän sai ne pois ja nyt hän hyväilee rintojani ja nännejäni samalla kun suutelee kaulaani. "aaah" Joonas alkaa imeä sitä kohtaa. Minun kaulassa tulee olemaan paljon jälkiä.
Joonas siirtää toisen käden alapäähäni housujeni päälle. "Joonash meeh asiaanh" Joonas ottaa ensiksi minun housut ja alushousut pois. Minulla ei ole vaatteita ja Joonas katsoo minun kroppaa todella tarkasti. Annan hänen katsella ja levitän jalat niin leveälle kuin pystyn. Joonas katsoo alapäähäni. Joonas ei tee mitään joten päätän alkaa itse hyväillä itseäni. Nuolaisen sormiani ja alan hieromaan klitoristani. Joonas katsoo tarkkavaisesti jokaista liikettä. "mua panettaa. Voitko panna mua nyt ihan kunnolla?" "joo" Joonas ottaa omat housunsa pois ja ottaa yöpöytäni laatikosta kortsun. Hän laittaa sen päällensä ja työntyy nopeasti sisääni. "aaah"
Alan rentoutua ja Joonas alkaa liikkumaan. "aaah" pikkuhiljaa hän nopeuttaa tahtia. "aaah" Joonas alkaa toisella kädellä hyväillä rintojani ja toisella klitoristani. "Joonash" "mitäh?" "säh tunnuth helvetinh hyvältäh. Aaah" "niih säkinh" "aaah" Joonas tulee kortsuun. Hän työntyy vielä pari kertaa ja lähtee sitten pois sisältäni. Joonas ottaa kortsuun pois ja heittää sen roskikseen.
-----
Joonas makaa selällään ja minä hänen päällä mahallaan. Päällämme on pussilakana peittämässä meitä jos joku tulisi huoneeseeni. "seurustellanko me?" "joo" "pystytkö sä luottaa muhun?" "joo" painan pään Joonaksen rintaan. "mä rakastan sua" "mäkin sua" Joonas alkaa silittää hiuksiani. Katson Joonaksen kauniita silmiä. Joonaksen silmät on liian kauniit. Voisin katsella niitä elämäni loppuun saakka.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sanoja: 648Mun äidin äidin isä on tosi huonossa kunnossa. Sil on aloitettu saattohoito. (en kunnolla tiiä mitä tarkoittaa mut se kuulostaa siltä että sen ihmisen loppu on lähellä) joten mulla ehkä saattaa tulla tauko. En oo vielä varma mut yritän kirjoittaa tätä tarinaa eteenpäin. Ja siis tää henkilö ei oo vielä kuollu mut loppu toden näköisesti on lähellä. Veikkaan et se kuolee nyt viikonloppuna. Ja mun mummo kuoli alle 3 kuukautta sitte. Se henkilö oli mulle tosi tärkee. Se oli ensimmäinen ihminen kenen hautajaisissa oon ollu. Ja itkin siellä kirkossa ennen ku se pappi ees oli siellä. Tai oon ollu joskus 2 kuukautisena hautajaisissa mut en laske sitä.
No nyt te kumminkin saitte tänää viel toisen osan ja toivon et jos täs tulee tauko ni ette unohda tätä tarinaa. Vaikka ei teitä oo montaa ni oon kiitollinen et ees jotkut lukee tätä ❤️ mul on huomiselle uus osa ni ainakin huomenna saatte uuden osan. Pitäkää ittestänne huolta. Ootte ihania❤️
Sanoja yhteensä: 810
BINABASA MO ANG
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...