Joonas
Minua harmittaa Miian tilanne. Voisinpa ottaa kaiken henkisen ja fyysisen kivun pois häneltä. Tiedän että en voi. Nousemme autosta. Menemme sisään. Miia alkaa kävellä rappusia ylös. Kävelen hänen perässä. Olli tulee meitä vastaan. "missä te olitte? Mitä on käynyt?" "miten vitus se sulle kuuluu?" Olli katsoo minua. En tee mitään. Miia jatkaa ylös menoa. Menen perässä.
"ainii se lakana pitää vaihtaa. Mä käyn hakee uuden. Voitko sä repiä sen aluslakanan pois sillä aikaa?" "joo" menen Miian huoneeseen. Otan peiton ja tyynyt pois. Revin aluslakanan pois. Miia tulee lakanan kanssa. "autatko laittaa tän?" "joo" Miia vaikuttaa siltä että hän ei halua puhua joten en edes yritä aloittaa keskustelua. Saimme lakanan vaihdettua. Miia menee vaatekaapille. "voitko kattoo muualle?" käänän selän Miialle. Mietin miksi minun pitää kääntää pää pois. Hän varmaan vaihtaa vaatteet mutta miksi minä en voi katsoa. Olen nähnyt hänet alasti. No ihan sama. "sä voit kääntyä" käännyn. Näen Miian päällä eri vaatteet. "mä haluaisin olla yksin. Voisitko sä mennä pois?" "joo. Huuda jos tulee jotain. Mä oon alakerrassa tai Ollin huoneessa" "joo"
Menen alakertaan. Istun sohvalle Ollin viereen. Katja ja Mikko on toisella sohvalla. "mihin Miia jäi?" "se halus olla yksin. Se varmaan menee nukkumaan" "Mikä Miialla on? Mä kumminkin asun täällä ja haluaisin tietää mitä on menossa" "varmaan Ollin on hyvä tietää. Katja voitko sä kertoo?" "joo. No sä varmaan muistat ku Miia raiskattiin. No Miia tuli sille miehelle raskaaksi. Tänään se raskaus meni kesken" "aaa. Eli sen takia Miia oli semmonen" "joo"
Menne ehkä 20 minuuttia. Alamme kuulla Miian huutoa ja kiljumista. Juoksemme Miian huoneeseen. Menen Miian luokse. Hän makaa sängyssä. Alan silittää hänen otsaa. "menkää pois! Menkää pois! Olli saa jäädä! Vaan Olli" menen kauemmas Miiasta. Poistun huoneesta. Menen alakertaan Katja ja Mikko perässäni. Istun sohvalle samaan kohtaan missä istuin hetki sitten. Alan miettiä 'miksi Miia halusi Ollin eikä minua' 'onko heillä jotain meneillää?' minua alkaa ärsyttää. Alan katsomaan Tik tokkia.
Olli
Ihmettelen miksi minä sain jäädä tänne eikä Joonas. Toivottavasti heillä on kaikki hyvin. Menen Miian lähelle. Alan silittää hänen hiuksia ja otsaa. Miia nousee äkkiä ylös. Hän alkaa lyömään ja potkimaan minua. Menen hänen viereen. Otan hänen kädet käsiini. Laitan jalat hänen jalkojen päälle. Pian alan kuulla nyyhkytystä. Paitani kastuu. Se ei kyllä haittaa.
Päästän Miiasta irti. Miia kietoo kätensä ympärilleni. "voitko antaa Pupulin?" otan Pupulin ja annan sen Miialle. Hän ottaa sen käteensä ja pyyhkii siihen kyyneleensä. Hän ottaa Pupulin kainaloon. "voitko kaataa meidät makuulleen? Mä en jaksa liikkua" "okei" kaadan Miian makuulleen. "mä haluun nukkua ja haluun et sä oot siinä" "okei. Nuku vaan. Mä en lähe mihinkään" "hyvä" Miia sulkee silmänsä. Pian kuuluu söpöä tuhinaa. Miia kääntyy. Hän kietoo kätensä ympärilleni. Hän laittaa pään rintakehälleni. Varmaan luulee minua Joonakseksi.
Pian kuulen hennon koputuksen. Katson ovelle. Ovella näen Joonaksen. Hän katselee meitä hetken. Hän lähtee. Samalla paiskauttaa oven kovaa kiinni. Siitä kuuluu kauhea pamaus. Voi vittu. Miia juuri nukahti. Toivottavasti hän ei herää. Miia avaa silmät. "mikä se pamaus oli?" "ei mikään. Jatka nukkumista" "okei" Miia sulkee silmät. Pian kuuluu tasaista tuhinaa.
Time skip 20 minuuttia
Miian puhelimeen tulee viesti. Heti perään toinen. Tekisi mieli katsoa. Tiedän, tiedän. En saisi mutta katson kumminkin. 'joonasporko on estänyt sinut snapcatissä' ja 'Joonas❤️ on estänyt sinut watsapissa' (en hirveesti käytä snapchattiä ja en usko et tost tulee ilmoitus. Eikä mun tietääkseen watsapistakaan tuu. Mut tää on tarina ni sovitaan et tulee) miksi vitussa? Ai siksi että Miia nukkuu minun kyljessä kiinni. Vittu. Miia tulee surulliseksi tästä. Katson omaa puhelinta. Samat jutut kuin Miialla.
YOU ARE READING
Mitä jos vaan unohdetaan menneet?//Blind Channel (Valmis)
RomanceMiian vanhemmat kuolee ja Miia muuttaa Olli Matelan perheeseen Ouluun. Miian alku Oulussa ei ole helppo. Tuleeko jonkun kanssa tunteita? Kirja ei perustu tositapahtumiin. Sivuhenkilöt on keksittyjä. Ja jätkien perheet on kans keksityt. En tiiä niitt...